Премини към съдържание

Petar V Petrov

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

Petar V Petrov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега, моята правеше същото нещо и сега резултата- трябва да сменявам делкото или заради импулсния датчик или заради бобината вътре и аз не знам кое от двете е... но така или иначе ги няма по отделно, а само цяло делко.
  2. Petar V Petrov

    Сериозен проблем

    така... проблем... делкото ми даде ЧАО и сега не мога да си намеря такова- оказа се че и това от колта не е съвсем същото... някакви идеи??? Мерси предварително
  3. Проверете си в такъв случай плочката- клапа, понеже казвате, че сте с обикновени газови, дали не опира в дроселната клапа при полуотворено положение- един приятел имаше същия проблем и го реши като пилна малко клапата на плочката.
  4. Petar V Petrov

    Сериозен проблем

    Така... колеги май ще си я правя сам... защото до момента я карах на 3 сервиза и ми казаха, че всичко е ОК... това са пълни глупости!!! Преди малко си отворих дистрибуторната капачка и познайте... имаше толкова нагар, че... просто не ми се говори... Следващото нещо, което ще направя е да си проверя ЛИЧНО състоянието на дроселната клапа и ще проверя инжекторите както каза колегата по- горе, ще си погледна и кондензаторите на компа същ;о и накрая единственото нещо, за което може да я закарам при някой от "МАЙСТОРИТЕ" е да ми пуснат едни настройки на компа. Поздрави и благодаря за полезните съвети! Ще пиша довечера или утре да кажа как стоят нещата. П.П. Забравих да добавя- колата запали от раз и то на 1200 об., след което ги смъкна на 900 и го нямаше задържането м/у 2000 и 3000 об. и при повторното палене също нямаше никакъв проблем, а единственото нещо което направих бе- да си изчистя пластинките и палеца на дистр. капачка.
  5. Petar V Petrov

    Сериозен проблем

    Добре- ще пробвам с нов TPS да видя дали ще се оправи и ще пиша да кажа дали е решен проблема по този начин. А колкото до кондензаторите на компа- не мисля, че са проверявани, но ако е там проблема нз дали има смисъл въобще да я правя???
  6. Petar V Petrov

    Сериозен проблем

    Това моторче не е проверявано, може ли да ми кажеш къде се намира, та да не я карам само за това до сервиз? А колата и е сложена газова бутилка и е подвързана до изпарител, но изпарителя не е вързан към инжекциона, а само към парното... Предполагам, че това не е от значение понеже тя ги правеше тези проблеми и преди това...
  7. Здравейте, нов съм във форума, и... Наскоро се сдобих с митсубиши лансер от 95-та год. 1.3i 12V 4G13, и имам няколко доста сериозни проблема и ВИ моля за помощ: 1. Когато колата е студена едва пали и то на много ниски обороти, и понякога когато загрее също ми падат много оборотите. 2. Докато е студена в диапазона м/у 2 и 3000 оборота се тресе цялата и едвам ги вдига тези обороти- това се оправя като я изфорсирам над 4000 об.(с много мъки) или докато не позагрее малко. 3. Понякога като загрее се форсира сама и държи 2000 об.- това се оправя като я изгася и запаля наново. 4. Днес я забелязах, че се изфорсирва при въртене на волана на място, докато е студена. Четох подобните теми, но за съжаление в нито една не намерих отоговора и за това ВИ моля ако можете помагайте Интересното е, че: 1. Акумулатора е почти нов на 50 а.ч. работи и държи ток. 2. Свещите, кабелите и дистрибуторната капачка са наред. Свещите са НГК избирани по каталог 3. Така наречения TPS работи- проверен е, както и няма нагар по дроселната клапа. 4. Въздушния и горивния филтър са нови. 5. Сменени са й гумичките на клапаните, поради това че харчеше масло- и сега е добре. 6. Ангренажния ремък е на 5000 км. и там всичко е наред, в смисъл белезите си съвпадат и ремъка и ролката са на 6. 7. Не ми губи охлаждаща течност, та да прегрява; водната помпа си е наред; не ми смесва водата с маслото; и не пуши отзад. 8. Маслото и масления филтър са сменени преди точно 1100 км. Каквото друго ВИ интересува питайте- ще отговарям. Благодаря предварително на всички дали съвети за решаването на моите проблеми.
×
×
  • Създаване...