StanislavSt Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 За малкото спорче което се заформи,може краен отговор да даде mitsubishi_user ,да каже ако не е слагал диод какъв е ефекта.Според мен ефекта без диод и включени габарити и изгасен двигател би бил(зависи от вида на ползваното реле,но при автомобилно)мижене на лампата на акумулатора,фаровете няма да се включат.Ще се обоснова-имаме 12в на габарита,веригата ще се затвори през релето,крушката на акумулатора,и евентуално релерегулатора.Напрежението ще се преразпредели в зависимост от супротивлението на различните консуматори,при реле 50ом,крушка 1,2w(към 100ом(светнала,при студена спирала!?!)) и още някакъв пад,на релето би трябвало да има под 6в.Силно ме съмнява да може да затвори контактите си,за да включи фаровете.А и пада на напрежение в крушката на акумулатора едва ли ще и позволи да светне достатъчно за да може светлината и да мине през филтъра и да се види добре.Това е мнението ми,ако греша-извинете ме! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 (редакция) И няма да имаш габарити. И то само заради един диод.Идеята ми беше да не се пише, преди да се обмисли добре поста. Габарити ще има при всички случаи (помисли). Освен ако не е изгорял предпазителя им. Лампата за заряд ще свети ярко (все пак е даден контакт), а и клема D+ e допълнителен + чрез отделен маломощен изправител от алтернатора и докато нямаме завъртане на последния Д+ се явява маса на контролната лампа (а в нашия случай и маса на релето ни) тъй като там е вързана и възбудителната намотка през реле регулатора. Редактирано 5 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 Ами аз, преди да пиша, обикновено мисля.Какво има на генератора на А-93 при контакт и неработещ мотор - (-).Какво има на лампата на габарита /там, където е вързано релето/ при включени габарити - (+). И какво ще стане с релето? Ще се активира. И ще включи късите. И как ще оставя колата на габарити? Да, габаритите ще светнат, и какъв е смисъла, като светят заеднаъ с късите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 5 декември 2012 Сподели Публикувано 5 декември 2012 (редакция) Да, габаритите ще светнат, и какъв е смисъла, като светят заеднаъ с късите? Че нали и аз това казах доста по-горе вече.:drinks:В поста ми от 9 часа сабахлян.Оспамихме темата.:D Редактирано 5 декември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast84 Публикувано 6 декември 2012 Сподели Публикувано 6 декември 2012 (редакция) Oк. Iскам да си сложа диодни ленти на звездичката.какво ми е необходимо при монтажа. Трябва ли да има нещо допълнително като реле например или направо се свързва.и искам да ги свържа към габаритите.ако може да ми кажете как ще стане или да ходя при някой "майстор" и той да го монтира :mitsu-smiley: Редактирано 6 декември 2012 от Светльо Ангелов Пиши с Главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_user Публикувано 8 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2012 Пиша ви по повод спора с диод или без диод. Като разсъждавах по схемата аз поставих диода.Следвах следната логика.Лампата за зареждане има постоянен минус откъм релето на генератора при изключен и включен контакт. Когато се включи контакт лампата получава плюс от предпазителите и светва.Когато двигателя работи лампата получава плюс откъм релето на генератора и загасва.Поради тези разсъждения при вкючени габарити релето за дневни светлини мисля че ще се включи защото плучава плюс откъм габарити и минус откъм релето на генератора.Поради тези причини сложих диода и за сега всичко е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_user Публикувано 8 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2012 (редакция) Пиша ви по повод спора с диод или без диод. Като разсъждавах по схемата аз поставих диода.Следвах следната логика.Лампата за зареждане има постоянен минус откъм релето на генератора при изключен и включен контакт. Когато се включи контакт лампата получава плюс от предпазителите и светва.Когато двигателя работи лампата получава плюс откъм релето на генератора и загасва.Поради тези разсъждения при вкючени габарити релето за дневни светлини мисля че ще се включи защото плучава плюс откъм габарити и минус откъм релето на генератора.Поради тези причини сложих диода и за сега всичко е нормално.Не съм го пробвал без диод Редактирано 8 декември 2012 от mitsubishi_user Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 8 декември 2012 Сподели Публикувано 8 декември 2012 :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.