generalvazov Публикувано 21 октомври 2012 Сподели Публикувано 21 октомври 2012 Интересува ме някой дали има представа горивната помпа на 1.6 16V и GDI Каризмите са еднакви, тъй като моята сдаде багажа, а намирам само такива от GDI. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTAS Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Скоро и моята изгоря и писах във форума! Колегите казаха, че налагането, което правят инжекционите на 2та модела е еднакво ! Мисля че няма проблем ! Аз си взех втора ръка от cars.bg има много избор ! Успех и ако си позаинтересован има и други подобни теми ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Все пак внимавайте, щото ГДИ-то има две помпи - едната е за високото налягане и едва ли ще ви свърши работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Здр,колеги.За да не повдигам нова тема пиша в тази.Скоро разбрах,че на каризмата ми помпата е приправяна и е от някакво Деу!!!Не прави налягане,не върви както трябва да върви.1.8 116кс е мотора.Искам да сложа от ГДИ,но ми трябва категорично мнение.Какви са тези два модела помпи на ГДИ и защо може да е проблем??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Хм странно......аз преправях една от Каризма на Деу... Кога се загледах те еднакви. На всички Каризми до средата на 99год. са еднакви, няма значение ГДИ или МПИ. Същите помпи производство най-често на Walbro ги има и при Деу, Пежо306, 406....Виждал съм ги и при Опел и къде ли още не....Та колега не е преправяна, просто е същата а този дето ти го е казал е виждал помпа само на Деу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Хм странно......аз преправях една от Каризма на Деу... Кога се загледах те еднакви. На всички Каризми до средата на 99год. са еднакви, няма значение ГДИ или МПИ. Същите помпи производство най-често на Walbro ги има и при Деу, Пежо306, 406....Виждал съм ги и при Опел и къде ли още не....Та колега не е преправяна, просто е същата а този дето ти го е казал е виждал помпа само на Деу. Знаех си,че Миленски ще се отзове първи!Евала!Предишният собственик я е слагал,а негова рода я взел от морга.Не се знае от какво Деу,може и 1.3 да е било...Съответно не прави достатъчно налягане,нали?Значи Миленски,казваш че до '99 няма да има проблем-цялата,с кошницата и поплавъка?Слагам и рязз...! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 26 април 2013 Сподели Публикувано 26 април 2013 Помпата май издаде багажа.Не пали на бензин.Дърпаха ме,вкарвам втора-вдига 1500,подавам газ-никаква реакция!Втори опит-в движение ръчно обърнах на газ-тръгна и работи нормално.Но забелязах друго-копчето за газ бензин е с три положения-бензин,0,газ.По принцип на 0 стой и обръща на 2500.Пробвах да паля на газ,но както си свети лампичката за газ след три секунди светва тази на бензина и не може да запали...Трябва докато завъртя на контакт и да паля...А това не е добре...Възможно ли копчето да прави проблем,а не помпата?Моля ви за помощ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 27 април 2013 Сподели Публикувано 27 април 2013 Помпата май издаде багажа.Не пали на бензин.Дърпаха ме,вкарвам втора-вдига 1500,подавам газ-никаква реакция!Втори опит-в движение ръчно обърнах на газ-тръгна и работи нормално.Но забелязах друго-копчето за газ бензин е с три положения-бензин,0,газ.По принцип на 0 стой и обръща на 2500.Пробвах да паля на газ,но както си свети лампичката за газ след три секунди светва тази на бензина и не може да запали...Трябва докато завъртя на контакт и да паля...А това не е добре...Възможно ли копчето да прави проблем,а не помпата?Моля ви за помощ!Колега,ми то ти сам си си измислил решението!Ако може ръчно да се пали директно на газ и готово.Някога карах Фиат, обаче с карбуратор и палех на газ дори и при -15 градуса.Е имаше ключе,което пръскаше газ при стартирането.Зависи от газовата уредба или от това как се преправи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 27 април 2013 Сподели Публикувано 27 април 2013 Не е добре за колата,ако паля непосредствено след контакт...На бензин трябва да си паля.А колата е с обикновенно газово...Последно-каква помпа да сложа,ако не намеря от 1.8мпи?Помагайте! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 28 април 2013 Сподели Публикувано 28 април 2013 Проблема е решен!Незнайно как беше излязло маркучето,което е на самата помпа(вътре в кошницата).Сложих го и запали!Голям късмет!А другата помпа,която имам от 323ф се оказа същата,едно към едно,не можах да прочета марката коя е. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 А другата помпа,която имам от 323ф се оказа същата,едно към едно,не можах да прочета марката коя е. :mitsu-smiley:-Nipon Denso, е помпата щом е от мазда свалена и е фабрично вграждана, Мазда работят с такива, както и повечето японски производители на автомобили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.