Pavel_btg Публикувано 7 октомври 2012 Сподели Публикувано 7 октомври 2012 Здравейте на всички,казвам се Павел и от днес и аз се присъединих към семeйството на Mitsubishi с прекрасен Outlender 2003 2.0 Sport бензин с ръчни скорости. За съжаление вчера ме удари много як вирус и цяла нощ и днес до късно вечерта не можех да се вдигна от леглото. За сметка на това брат ми се израдва на колицата. И по негови думи е била перфектна, а както му е казал един приятел механик "Е това е кола карана от немец". на 120 000км според сервизните книжки реални пък и е купена от частно лице, та е много вероятно да са реални. Докараха я на собствен ход от там, и е дала разход 8л/100. Сега ще я пробвам на градско, но е много вероятно да и сложа газ. За което ще имам нужда от съвети. Иначе изчетох почти всички теми за модела, и имам някаква представа какво да очаквам. Тази седмица ще я регистрирам и ще кача някоя снимка. Ами това е. Живи и здрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 7 октомври 2012 Сподели Публикувано 7 октомври 2012 (редакция) Браво колега, поздравления за правилният избор и добре дошъл в клуба ! Със здраве да се возите и хиляди безаварийни км. Чакаме снимки, може да ги качите в гараж.Скорошно оздравяване. Редактирано 7 октомври 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Честито колега, дано и ти останеш очарован, както брат ти :icon_blush: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 .... прекрасен Outlender 2003 2.0 Sport бензин с ръчни скорости...... на собствен ход от там, и е дала разход 8л/100. .....Честито и много безавариини км. П.С. Аз моя автомат лично го докарах от Мюнхен с 8,6 по магистралите(с истински бензин).... и това си остана един мил спомен. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel_btg Публикувано 15 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2012 Привет успях вече да навъртя малко километри и да се порадвам на новата колица. За сега съм много доволен. Естествено има разни забележки но не е болка за умиране, малко ражда по ходовата част (спирачни дискове, спирачни апарати и амортисьори) явно е поседяла доста на открито без да се кара. Иначе всичко друго е ок. Ето и няколко снимки (не разбрах как да ги кача в гаража)http://media.snimka.bg/s1/1253/028749295-big.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/1253/028749292-big.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/1253/028749293-big.jpg?r=0Имам два въпроса, като сменях консумативи ми казаха че нямало горивен филтър ?!?! така ли е наистина. И втория: къде мога да и сложа газ в София (читав сервиз, хора които познавате, че го ядох преди 2 години с разни измислени газаджий). Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 15 октомври 2012 Сподели Публикувано 15 октомври 2012 :mitsu-smiley: Браво колега, хубава е много, :first: Като я гледам ми се преиска да не бях си я продавал мойта.,...май пак ще си купя такава, зима иде а тази кола обича лошото време Със здраве да и се радваш , за ръждата не се притеснявай, всичките мицубиши от тези години са с много ръжда по окачване, спирачки, и изпускателната система. Горивен филтър в резервоара, аз лично не съм сменял. Поздрави. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 Здравей колега , Честито за новата придобивка .За газова уредба ти препоръчвам да отидеш при Ицо на Ботевградско Шосе . Той е представител на Ланди Ренцо и работи много добре . Единствения минус е , че от Ланди държат малко по високи цени на уредбите в сравнение с другите марки . Но ако можеш да си го позволиш то това е твоето място . Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 Здравей колега , Честито за новата придобивка .За газова уредба ти препоръчвам да отидеш при Ицо на Ботевградско Шосе . Той е представител на Ланди Ренцо и работи много добре . Единствения минус е , че от Ланди държат малко по високи цени на уредбите в сравнение с другите марки . Но ако можеш да си го позволиш то това е твоето място . ПоздравиКолко ще му струва АГУ-то ?Ако иска, може да отиде и при Иво Ленков, добри АГУ-та продава и монтажа му е читав........както и настройките след това, на мен Грандиса ми дава около 12 л./100 км. газ и не ми дава никакви ядове........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel_btg Публикувано 16 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2012 Кажете и някъкви адреси за АГУ да ги обиколя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д-р Пламен Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 (редакция) Ще споделя моя опит с горивния филтър, че на мен ми отне около година да разбера, че създава проблеми :mad: горивният филтър е комплект с горивната помпа и върви над 700лв без ДДС, сменя се на 150хл.км. Доколкото разбрах няма евтини заместители.лошото е че с нашето гориво може и по-рано да се наложи смяната. При мен проблема беше, че при студена кола при подаване на газ автомобилът забиваше придръпваше и не вървеше, но на празен ход си поддържаше нормални обороти. Когато стрелката на температурата стигнеше до първото деление и колата се оправяше постепенно. Също така и над 2000 об. нямаше проблеми. Първоначално се насочих към дюзите- т.к. колата се кара предимно на газ (газов инжекцион) - добавки, ултразвук - никакъв ефект. Майсторите не можаха да открият друга вероятна причина и аз се примирих - първите два светофара малко с лашкане и забиване на предницата карах и после се оправяше. :icon_rock: Случайно попаднах на едни майстори с които с дружни усилия стигнахме до извода, че проблема е помпата и след като промиха по някакъв начин филтъра, без да го разглобяват нещата чувствително се подобриха. :icon_thumbup: Аз така си обяснявам вече проблема - запушения филтър не позволява проток на по-голямо количество гориво, което е най-нужно при потегляне при студен двигател и за това имах гореописания проблем.сега чакам кога пак ше се задръсти филтъра. Ако някой има повече инфо за този филтър нека сподели:някой разглобявал ли го е и може ли да се сглоби после?начини на измиване има ли?Мисля си и за вариант да изтърбуша филтъра и на горе по системата на подходящо място да сложа подходящ сменяем - някой има ли опит с подобна реконструкция. Редактирано 23 декември 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 Ще споделя моя опит с горивния филтър, че на мен ми отне около година да разбера, че създава проблеми :mad: горивният филтър е комплект с горивната помпа и върви над 700лв без ДДС, сменя се на 150хл.км. Доколкото разбрах няма евтини заместители.лошото е че с нашето гориво може и по-рано да се наложи смяната. При мен проблема беше, че при студена кола при подаване на газ автомобилът забиваше придръпваше и не вървеше, но на празен ход си поддържаше нормални обороти. Когато стрелката на температурата стигнеше до първото деление и колата се оправяше постепенно. Също така и над 2000 об. нямаше проблеми. Първоначално се насочих към дюзите- т.к. колата се кара предимно на газ (газов инжекцион) - добавки, ултразвук - никакъв ефект. Майсторите не можаха да открият друга вероятна причина и аз се примирих - първите два светофара малко с лашкане и забиване на предницата карах и после се оправяше. :icon_rock: Случайно попаднах на едни майстори с които с дружни усилия стигнахме до извода, че проблема е помпата и след като промиха по някакъв начин филтъра, без да го разглобяват нещата чувствително се подобриха. :icon_thumbup: Аз така си обяснявам вече проблема - запушения филтър не позволява проток на по-голямо количество гориво, което е най-нужно при потегляне при студен двигател и за това имах гореописания проблем.сега чакам кога пак ше се задръсти филтъра. Ако някой има повече инфо за този филтър нека сподели:някой разглобявал ли го е и може ли да се сглоби после?начини на измиване има ли?Мисля си и за вариант да изтърбуша филтъра и на горе по системата на подходящо място да сложа подходящ сменяем - някой има ли опит с подобна реконструкция.Филтъра се сменя и без помпата, имам го в наличност и струва около 150-180 лв.........не е необходимо да сменяш помпата......Този проблем е присъщ и за позапушени дюзи,но щом сте го оправили,ок, било е чисто съвпадение, тъй като няма как мотора като работи, да му действа на гор. филтър в резервоара........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д-р Пламен Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 Филтъра се сменя и без помпата, имам го в наличност и струва около 150-180 лв.........не е необходимо да сменяш помпата......Този проблем е присъщ и за позапушени дюзи,но щом сте го оправили,ок, било е чисто съвпадение, тъй като няма как мотора като работи, да му действа на гор. филтър в резервоара........ Цяла година си мислех, че проблема е в дюзите. Не съм специалист, но е факт, че веднага след като беше промит филтъра проблема се оправи на 95%Радвам се да чуя, че може да се разглоби филтъра от помпата (инфото за това, че са комплект беше от Балканстар). Сега остава да намеря и майстор в Русе който знае как да го разглоби и да смени само филтъра.Ако намеря такъв майстор мога ли да поръчам от теб филтъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 декември 2012 Сподели Публикувано 25 декември 2012 Цяла година си мислех, че проблема е в дюзите. Не съм специалист, но е факт, че веднага след като беше промит филтъра проблема се оправи на 95%Радвам се да чуя, че може да се разглоби филтъра от помпата (инфото за това, че са комплект беше от Балканстар). Сега остава да намеря и майстор в Русе който знае как да го разглоби и да смени само филтъра.Ако намеря такъв майстор мога ли да поръчам от теб филтъра?Може ,но най добре е да ми пратиш старата помпа/филтър и аз ще ти го сменя без да търсиш майстори ,като ще ти пратя и стария филтър обратно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho kitaeca Публикувано 28 декември 2012 Сподели Публикувано 28 декември 2012 (редакция) И аз си закупих Otlander 2003 и имам същия проблем с придърпването сутрин като е студена значи може да е от горивния филтър така ли момци? Редактирано 28 декември 2012 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho kitaeca Публикувано 28 декември 2012 Сподели Публикувано 28 декември 2012 И аз си закупих олтлендер 2003 и имам саштия проблем с придарпването сутрин като е студена зна4и може да е от горивня филтар така ли момци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д-р Пламен Публикувано 29 декември 2012 Сподели Публикувано 29 декември 2012 (редакция) И аз си закупих Otlander 2003 и имам същия проблем с придърпването сутрин като е студена значи може да е от горивния филтър така ли момци? Автомобилът има ли монтирана газова уредба? Редактирано 29 декември 2012 от д-р Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho kitaeca Публикувано 29 декември 2012 Сподели Публикувано 29 декември 2012 Не няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
д-р Пламен Публикувано 1 януари 2013 Сподели Публикувано 1 януари 2013 Не нямаТова, че няма газ ми се струва, че изключва дюзите като вероятна причина и насочва определено към бензиновия филтър.Ако сменяш филтъра, моля пиши какъв е резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.