Премини към съдържание

д-р Пламен

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За д-р Пламен

  • Рожден ден 8 август

Местоживеене

  • Град
    Русе

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    MITSUBISHI OUTLANDER 2,0 2005

д-р Пламен's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. За съжаление линка не е актуален вече, ще се разходя до Лидъл да проверя. Благодаря за отговора!
  2. Някой слагал ли е напречни греди на Аутлендъра (2003-2006)? С тези дебели надлъжни греди предполагам, че повечето стандартни модели не стават. В Русе не намерих магазин където да пробвам различни модели. От bagajnik.com ми предлагат на само Тюли, но 300-400лв май не ми се дават за едни греди. Ще ми е полезно ако някой е ползвал модели на по-известните марки, да сподели моделите
  3. Като гледам графиката отговаря като на двувалов, с пик на въртящия момент на 4500 оборота и пик на мощността на 6000 оборота. А и другите параметри отговарят. Лошото е, че никъде не видях да пише какъв точно е двигателя. Доколкото се запознах с материята пиковете при едноваловите мотори са на по-ниски обороти - за въртящия момент около 3000, а за мощността около 4500. Поправете ме ако не съм прав. :icon_blush: Ако някой открие графика за 4g63 16V DOHC моля да даде линк, окосбено ако теста е правен на Mitsubishi Outlander 4x4.
  4. Дали тази графика на Галант кликни отговаря на графиката на Аутлендъра - явно двигателите са еднакви?
  5. Къде мога да намеря кривата на въртящия момент за моя автомобил - Mitsubishi Outlander 1, 2000,136hp, 4g63
  6. За скърцането за сега се появява само когато седнат много хора отзад и се трае. В теб ми е надеждата за този горивен филтър, но все като имам път към София, или не е в подходящо време или имам много задачи. Мога ли да попитам колко време би отнело смяната на филтъра при теб и дали работиш в събота и колко време по-рано трябва да се обадя за резервация. P.S. Извинявам се, ако тук не е мястото за този пост!
  7. Вече година и половина карам такъв автомобил 2005г. 2,0 136 коня, с газов инжекцион и съм доволен. За цената която държи в момента - около 10000лв е доста добър избор за многофункционален автмобил. Гори между 10-14 газ в зависимост от карането, като не броим бензина който в градски условия неминуемо се харчи докато обърне на газ. За ремонти до сега съм дал не повече от 400 лв от които повечето в началото като я взех за смяна на тампони, кормилен накрайник, по късно смених и биалиетки. Единственият по неприятен проблем за сега се оказа, че горивният филтър и горивната помпа са комплект. Има и проблем със скърцането, който при мен е минимален, но чета из форума че е хроничен при този автомобил. До колкото съм запознат моделите преди 2005г. имат повече проблеми, които за тезо от 2005-2006 са поизчистени, а и последните модели имат повече екстри. Плюсове които съм констатирал: Многофункционален; С по-висока проходимост (не става за душмански off-road)- особено добър за неразчистените от снега улици през зимата; Добро съчетание между лек и високопроходим автомобил, на добра цена; На газ с разход до около 15лв/100км. Нескъпа поддръжка; Интересен и уникален външен вид; Ергономично и удомно място на водача. Минуси които съм констатирал: Малко по тромаво ускорение - но много зависи от стила на каране, при високи обороти се държи по добре; Няма бързи и бавни скорости; Няма като екстри кожен салон, парктроник; На бензин не е рентабилна; 4х4 не може да се изключва - не съм сигурен дали е минус. Както пишеше в едно ревю на автомобила - караш високопроходим автомобил, а поддържаш лека кола - вярно е! :icon_thumbup:
  8. Благодаря за отговора! С риск да стана нахален можеш ли да ми дадеш съвет какво да направя по въпроса. В Русе нямам вяра много да ми бърникат по електрониката, а София ми е малко далечко и за момента нямам път натам. :icon_hmm:
  9. Отново се получи същия проблем, но този път установих, че фаровете сами се светват. Вчера вечерта паркирах автомобила и тази вечер ми се обади приятел, че светят фаровете. :mad: Някой имал ли е такъв проблем? Много ще съм благодарен, ако ми предложите решение на този проблем.
  10. Цената не е водеща. Просто отивам на почивка и не ми се прехвърлят багажи от автобуси на таксита и т.н. А и на връщане може да си удължим разходката. Търся удобство и главно да намаля риска от неприятни изненади като се върна. Най-полезно би било ако някой ми даде координати на близък сигурен паркинг. На паркинга на летището ще ми излезе 95лв за 10 дни, което горе-долу ме устройва, но това че паркинга е неохраняем и че има лоши отзиви не ми харесва.
  11. Здравейте, смятам началото на м.март да летя на почивка и трябва да си оставя колата някъде на или около летището (Терминал 2), за десеттина денонощия. Проверих сайта на летището и условията на паркинга - цената е горе-долу поносима, но отзивите за сигурността на паркинга са противоречиви и малко ме притесняват. Моля за съвет къде да оставя колата. Биха ми били от полза адреси и телефони за връзка на съседни до летището охраняеми паркинги и мнения за тях. Нямам кой знае какви изисквания, но не искам да си разваля почивката с проблем с колата.
  12. според мен ако ще го караш на бензин не си струва много, разхода е около 10/100, за 2 литровия мотор 136 коня. На газ разхода е 10-12 което е доста добре и е конкурентен като цена за гориво на дизеловите автомобили от същия клас. Без да съм правил кой знае какви ремонти установих, че ако не се хвърляш в Балкан стар, поддръжката и ремонтите излиза доста изгодна спрямо другите автомобили от този клас. За мен минуси са, че няма ръчен контрол на 4Х4 и липсата на шестскоростна кутия. Бях чел в едно ревю на модела, че караш високопроходим автомобил, а поддържаш лек автомобил, което е наистина вярно.
  13. Здравейте, имам проблем с автоматичното изсключване на светлините на моя Аутлендър 2005г. По принцип при моят автомобил (не знам дали е екстра или стандартно оборудване), при включени фарове, след като изключа от контакт и когато отворя шофьорската врата, се чува звуков сигнал, след което фаровете изгасят сами. Ако искам отново да светнат, без колата да е на контакт трябва да ги изключа от копчето и отново да ги включа. Проблема ми е, че след като два пъти ми се изтощи акомулатора, установих, че понякога фаровете не се изключват или се включват сами (това още не съм го установил със сигурност, т.к. се случва сравнително рядко) Въпросът ми е как точно се регулира това изключване и къде се намира съответната част (реле или нещо подобно). Моля, ако някой има такъв или подобен проблем, да сподели опита си.
  14. Това, че няма газ ми се струва, че изключва дюзите като вероятна причина и насочва определено към бензиновия филтър. Ако сменяш филтъра, моля пиши какъв е резултата.
×
×
  • Създаване...