Вече година и половина карам такъв автомобил 2005г. 2,0 136 коня, с газов инжекцион и съм доволен. За цената която държи в момента - около 10000лв е доста добър избор за многофункционален автмобил. Гори между 10-14 газ в зависимост от карането, като не броим бензина който в градски условия неминуемо се харчи докато обърне на газ. За ремонти до сега съм дал не повече от 400 лв от които повечето в началото като я взех за смяна на тампони, кормилен накрайник, по късно смених и биалиетки. Единственият по неприятен проблем за сега се оказа, че горивният филтър и горивната помпа са комплект. Има и проблем със скърцането, който при мен е минимален, но чета из форума че е хроничен при този автомобил. До колкото съм запознат моделите преди 2005г. имат повече проблеми, които за тезо от 2005-2006 са поизчистени, а и последните модели имат повече екстри. Плюсове които съм констатирал: Многофункционален; С по-висока проходимост (не става за душмански off-road)- особено добър за неразчистените от снега улици през зимата; Добро съчетание между лек и високопроходим автомобил, на добра цена; На газ с разход до около 15лв/100км. Нескъпа поддръжка; Интересен и уникален външен вид; Ергономично и удомно място на водача. Минуси които съм констатирал: Малко по тромаво ускорение - но много зависи от стила на каране, при високи обороти се държи по добре; Няма бързи и бавни скорости; Няма като екстри кожен салон, парктроник; На бензин не е рентабилна; 4х4 не може да се изключва - не съм сигурен дали е минус. Както пишеше в едно ревю на автомобила - караш високопроходим автомобил, а поддържаш лека кола - вярно е! :icon_thumbup: