I.G.S. Публикувано 4 октомври 2012 Сподели Публикувано 4 октомври 2012 Колата е Лансер 91 год. с двигател 4G15. бих искал ако може някой да обясни как става настройката на оборотите на празен ход. и имам още един проблем , че стъпковото доста бавно реагира. Каква може да е причината за това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 4 октомври 2012 Сподели Публикувано 4 октомври 2012 С навиване/отвиване на винта, който е хванат отстрани /мисля вдясно/ на плочката, на която е вързано жилото на педала на газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 4 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2012 (редакция) С навиване/отвиване на винта, който е хванат отстрани /мисля вдясно/ на плочката, на която е вързано жилото на педала на газта. това че коригирането на оборотите при ход е бавно има ли връзка с проблем в компа на колата или по принцип е така, искам да кажа , че сякаш стъпковото реагира малко бавно...и при натоварване с ел.консуматори оборотите падат с окло 100..150 и компа не успява да коригира до първоначално зададените Редактирано 4 октомври 2012 от I.G.S. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 8 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2012 ади бе, няма ли някой майстор да даде малко акъл..нокой ще каже ли къде е ignition timing конектора на таз машина. има едина затапен конектор дали е това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Аз не съм майстор, но съм се сблъсквал с тоя проблем.Замери с волтметър и контактен ключ в положение "контакт" (не е задължително да палиш мотора) колко волта има на тоя затапен конектор спрямо шаси (или "-" на акумулатора). Трябва да е около 4.8-5.2 волта. Ако е така - това е буксата, която търсиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 Колата е Лансер 91 год. с двигател 4G15. бих искал ако може някой да обясни как става настройката на оборотите на празен ход. и имам още един проблем , че стъпковото доста бавно реагира. Каква може да е причината за това?2 са причините, едното е в износен привод на стъпковото моторче, а дургата приичина е 4е имаш проблем в ЕКУ-то.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 (редакция) 2 са причините, едното е в износен привод на стъпковото моторче, а дургата приичина е 4е имаш проблем в ЕКУ-то..........ами...моторчето е в ред-проверено. НО...според аутодата трябва да стигат 4 волта до сензора за затворена дроселова клапа, сензора който се намира до моторчето, което идва да рече , че имаш право и проблема идва от еку-то. а там май оправия няма, освен подмяна. интересното е че колата се държи по нормално след като загрее, но проблема с рязко падащите обороти, до към 400-500 и бавото им покачване при спиране остава, макар и не толкова осезаем. Редактирано 10 октомври 2012 от I.G.S. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Аз не съм майстор, но съм се сблъсквал с тоя проблем.Замери с волтметър и контактен ключ в положение "контакт" (не е задължително да палиш мотора) колко волта има на тоя затапен конектор спрямо шаси (или "-" на акумулатора). Трябва да е около 4.8-5.2 волта. Ако е така - това е буксата, която търсиш. мерси, ще го сторя, а и човек с опит също може да е майстор.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Аз не съм майстор, но съм се сблъсквал с тоя проблем.Замери с волтметър и контактен ключ в положение "контакт" (не е задължително да палиш мотора) колко волта има на тоя затапен конектор спрямо шаси (или "-" на акумулатора). Трябва да е около 4.8-5.2 волта. Ако е така - това е буксата, която търсиш. мерси, ще го сторя, а и човек с опит също може да е майстор..предполагам че е това на снимката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 http://imageshack.us/a/img826/9513/ctpk.jpg контролирайки по аутодата ми се губят 4 волта към сензора за затворена дроселова клапа, превключвател. и не си излизат от компютъра.някакви идеи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 11 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2012 (редакция) http://imageshack.us...6/9513/ctpk.jpg контролирайки по аутодата ми се губят 4 волта към сензора за затворена дроселова клапа, превключвател. и не си излизат от компютъра.някакви идеи странно животно е този комп, след разглобяване, преглед и връщане на място си се появиха всички сигнали, но той продължава да си управлява оборотите по негов си начин. явно е за смяна. вече е бил бърникан със следи от интервенции. опитвам се да му настройвам минималните обороти както е в айтодата и според братя руснаците, но в крайна сметка той се побърква...и н е се получава. а може и аз да бъркам някъде. мога да дам подробното описание на руски ако някой иска и да каже дали е така както казват братушките http://alflash.com.ua/Idle/IdleMMC.pdf Редактирано 11 октомври 2012 от I.G.S. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.