Премини към съдържание

Настройка обороти на празен ход Lancer IV 91


I.G.S.

Препоръчано мнение

Колата е Лансер 91 год. с двигател 4G15. бих искал ако може някой да обясни как става настройката на оборотите на празен ход. и имам още един проблем , че стъпковото доста бавно реагира. Каква може да е причината за това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С навиване/отвиване на винта, който е хванат отстрани /мисля вдясно/ на плочката, на която е вързано жилото на педала на газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С навиване/отвиване на винта, който е хванат отстрани /мисля вдясно/ на плочката, на която е вързано жилото на педала на газта.

 

 

това че коригирането на оборотите при ход е бавно има ли връзка с проблем в компа на колата или по принцип е така, искам да кажа , че сякаш стъпковото реагира малко бавно...и при натоварване с ел.консуматори оборотите падат с окло 100..150 и компа не успява да коригира до първоначално зададените

Редактирано от I.G.S.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ади бе, няма ли някой майстор да даде малко акъл..нокой ще каже ли къде е ignition timing конектора на таз машина. има едина затапен конектор дали е това

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм майстор, но съм се сблъсквал с тоя проблем.

Замери с волтметър и контактен ключ в положение "контакт" (не е задължително да палиш мотора) колко волта има на тоя затапен конектор спрямо шаси (или "-" на акумулатора). Трябва да е около 4.8-5.2 волта. Ако е така - това е буксата, която търсиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Лансер 91 год. с двигател 4G15. бих искал ако може някой да обясни как става настройката на оборотите на празен ход. и имам още един проблем , че стъпковото доста бавно реагира. Каква може да е причината за това?

2 са причините, едното е в износен привод на стъпковото моторче, а дургата приичина е 4е имаш проблем в ЕКУ-то..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2 са причините, едното е в износен привод на стъпковото моторче, а дургата приичина е 4е имаш проблем в ЕКУ-то..........

ами...моторчето е в ред-проверено. НО...според аутодата трябва да стигат 4 волта до сензора за затворена дроселова клапа, сензора който се намира до моторчето, което идва да рече , че имаш право и проблема идва от еку-то. а там май оправия няма, освен подмяна. интересното е че колата се държи по нормално след като загрее, но проблема с рязко падащите обороти, до към 400-500 и бавото им покачване при спиране остава, макар и не толкова осезаем.

Редактирано от I.G.S.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм майстор, но съм се сблъсквал с тоя проблем.

Замери с волтметър и контактен ключ в положение "контакт" (не е задължително да палиш мотора) колко волта има на тоя затапен конектор спрямо шаси (или "-" на акумулатора). Трябва да е около 4.8-5.2 волта. Ако е така - това е буксата, която търсиш.

:yes3: мерси, ще го сторя, а и човек с опит също може да е майстор..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм майстор, но съм се сблъсквал с тоя проблем.

Замери с волтметър и контактен ключ в положение "контакт" (не е задължително да палиш мотора) колко волта има на тоя затапен конектор спрямо шаси (или "-" на акумулатора). Трябва да е около 4.8-5.2 волта. Ако е така - това е буксата, която търсиш.

:yes3: мерси, ще го сторя, а и човек с опит също може да е майстор..предполагам че е това на снимката

post-14957-056678900 1349866412_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://imageshack.us/a/img826/9513/ctpk.jpg

 

контролирайки по аутодата ми се губят 4 волта към сензора за затворена дроселова клапа, превключвател. и не си излизат от компютъра.

някакви идеи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://imageshack.us...6/9513/ctpk.jpg

 

контролирайки по аутодата ми се губят 4 волта към сензора за затворена дроселова клапа, превключвател. и не си излизат от компютъра.

някакви идеи

 

 

странно животно е този комп, след разглобяване, преглед и връщане на място си се появиха всички сигнали, но той продължава да си управлява оборотите по негов си начин. явно е за смяна. вече е бил бърникан със следи от интервенции. опитвам се да му настройвам минималните обороти както е в айтодата и според братя руснаците, но в крайна сметка той се побърква...и н е се получава. а може и аз да бъркам някъде. мога да дам подробното описание на руски ако някой иска и да каже дали е така както казват братушките http://alflash.com.ua/Idle/IdleMMC.pdf

Редактирано от I.G.S.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...