tintovs Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Здравейте!!! Имам следното запитване. Вчера давах ток с кабели на др. кола и оборотомера ми спря да работи. Дали си му е дошло времето или това го е прецакало ??? имам подобен проблем като сменх акумулатор се появи неква грешка и ми свети чека??? Как мислите дали е от компа или просто си му е време?? Благодаря :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ino Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 (редакция) Съвпадение.Свали километража и на двете букси подложи тиксо. По-скоро не прави контакт. Редактирано 21 септември 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Разкачи акумулатора за 10 минути. Може да помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 (редакция) Принцпино даването на ток с работещ двигател никога не е добра идея. Вързваш акумулатора за неговия, палиш (твоята кола), чакате 20-30 минути неговия да хване малко заряд и се разкачаш. Ако запали - запали, ако не - да се оправя. Или ако е чак толкова важно, вързваш акумулатора, но не палиш мотора и не даваш на контакт и той да пробва да върти. Ако твоя двигател работи, на реле-регулатора му се такова таковата като му поискаш стартовия ток за чуждата кола.. В 8 от 10 случая ще издържи, но в два няма да издържи и/или ще изпука и/или ще направи пик в твоята система с всички възможни последствия от това :icon_bye: . Аз за това не давам ток .. ако толкова е важно бих си свалил акумулатора, но ток не бих дал (е, освен ако е наистина неизбежно) :icon_blush: ... Редактирано 21 септември 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Принцпино даването на ток с работещ двигател никога не е добра идея. Вързваш акумулатора за неговия, палиш (твоята кола), чакате 20-30 минути неговия да хване малко заряд и се разкачаш. Ако запали - запали, ако не - да се оправя. Или ако е чак толкова важно, вързваш акумулатора, но не палиш мотора и не даваш на контакт и той да пробва да върти. Ако твоя двигател работи, на реле-регулатора му се такова таковата като му поискаш стартовия ток за чуждата кола.. В 8 от 10 случая ще издържи, но в два няма да издържи и/или ще изпука и/или ще направи пик в твоята система с всички възможни последствия от това :icon_bye: . Аз за това не давам ток .. ако толкова е важно бих си свалил акумулатора, но ток не бих дал (е, освен ако е наистина неизбежно) :icon_blush: ...Подкрепям. Два пъти видях как спира табло след подаване на ток със запален двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ino Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Давам ток постоянно с моята кола ползвам я като бустер.В таблото на нашите коли няма нищто освен лампички ))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ino Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Таблото се сваля за 2 минута.1 Две болчета в на черната пласмаса 2 Четири болчета на самите уреди След това дърпаш смело и безотговорно. След като го свалиш претегни болчетата на оборотомера и подложи тиксо на буксите за да опират по добре .Имах същия проблем само че с километража Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tintovs Публикувано 21 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2012 (редакция) е па на зета ако не дам ток на кой да дам е ще свалям табло и ще пробвам ако тръгне тръгне ако не продавам оборотомера и слагам нов :icon_rock: :icon_dance: Благодаря на отзовалите се Редактирано 21 септември 2012 от tintovs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.