Премини към съдържание

Проблем с оборотомер


tintovs

Препоръчано мнение

Здравейте!!!

Имам следното запитване. Вчера давах ток с кабели на др. кола и оборотомера ми спря да работи. Дали си му е дошло времето или това го е прецакало ??? имам подобен проблем като сменх акумулатор се появи неква грешка и ми свети чека???

Как мислите дали е от компа или просто си му е време??

Благодаря :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвпадение.

Свали километража и на двете букси подложи тиксо.

По-скоро не прави контакт.

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принцпино даването на ток с работещ двигател никога не е добра идея. Вързваш акумулатора за неговия, палиш (твоята кола), чакате 20-30 минути неговия да хване малко заряд и се разкачаш. Ако запали - запали, ако не - да се оправя.

 

Или ако е чак толкова важно, вързваш акумулатора, но не палиш мотора и не даваш на контакт и той да пробва да върти.

 

Ако твоя двигател работи, на реле-регулатора му се такова таковата като му поискаш стартовия ток за чуждата кола.. В 8 от 10 случая ще издържи, но в два няма да издържи и/или ще изпука и/или ще направи пик в твоята система с всички възможни последствия от това :icon_bye: .

Аз за това не давам ток .. ако толкова е важно бих си свалил акумулатора, но ток не бих дал (е, освен ако е наистина неизбежно) :icon_blush: ...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принцпино даването на ток с работещ двигател никога не е добра идея. Вързваш акумулатора за неговия, палиш (твоята кола), чакате 20-30 минути неговия да хване малко заряд и се разкачаш. Ако запали - запали, ако не - да се оправя.

 

Или ако е чак толкова важно, вързваш акумулатора, но не палиш мотора и не даваш на контакт и той да пробва да върти.

 

Ако твоя двигател работи, на реле-регулатора му се такова таковата като му поискаш стартовия ток за чуждата кола.. В 8 от 10 случая ще издържи, но в два няма да издържи и/или ще изпука и/или ще направи пик в твоята система с всички възможни последствия от това :icon_bye: .

Аз за това не давам ток .. ако толкова е важно бих си свалил акумулатора, но ток не бих дал (е, освен ако е наистина неизбежно) :icon_blush: ...

Подкрепям. Два пъти видях как спира табло след подаване на ток със запален двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давам ток постоянно с моята кола :) ползвам я като бустер.

В таблото на нашите коли няма нищто освен лампички :))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Таблото се сваля за 2 минута.

1 Две болчета в на черната пласмаса

2 Четири болчета на самите уреди

След това дърпаш смело и безотговорно. :)

След като го свалиш претегни болчетата на оборотомера и подложи тиксо на буксите за да опират по добре .

Имах същия проблем само че с километража

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е па на зета ако не дам ток на кой да дам :) е ще свалям табло и ще пробвам ако тръгне тръгне ако не продавам оборотомера и слагам нов :icon_rock: :icon_dance:

Благодаря на отзовалите се

Редактирано от tintovs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...