bacard1 Публикувано 18 септември 2012 Сподели Публикувано 18 септември 2012 Здравейте колеги, имам Mitsubishi Space Star 1.3 2000г.. Автомобила е с монтирана АГУ BRC обикновенна (тя е монтирана в Италия). Когато автомобила ми загрее оборотите му на газ падат и двигателя започва да тресе. Често по време на движение когато натисна съединителя, оборитите толкова ниско падат, че дори изгася. Когато съм на светофар и колата е на свободна и реша да потегля тя заглъхва. Възможно ли е да е стъпковия мотор или е необходима само диагностика. Благодаря предварително за отделеното време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 18 септември 2012 Сподели Публикувано 18 септември 2012 Да беше казал и на бензин как е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 По-добре кажи как е и на бензин, иначе си мисля за проблем със свещи например? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 19 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2012 По-добре кажи как е и на бензин, иначе си мисля за проблем със свещи например? :mitsu-smiley:привет,пропуснал съм за което се извинявам.На бензин оборотите са нормални.Свещите са сменени преди 3 месеца, но проблема не се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 привет,пропуснал съм за което се извинявам.На бензин оборотите са нормални.Свещите са сменени преди 3 месеца, но проблема не се оправи.Щом на бензин всичко е нормално - търсете проблема в АГУ-то. Изпарителят/редуктора - ако не е сервизиран, направете го. Съответно следва и реглаж на АГУ-то.Ако е от свещи или кабели/бобини - ще има прекъсване, кихане/гърмежи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Извинявам се предварително, че пиша в темата на колегата.От седмица съм с газов инжекцион и ми се появиха придърпвания в ниските обороти при ускоряване. Смених свещите с NGK и придърпванията изчезнаха. Обаче майстора ми каза че ги е направил с разстояние 0,7 мм. До колкото знам по каталог е 1,1ммВъпросът ми е дали да ги оставя така или да коригирам на 1,1 мм. или да си ги оставя така ????http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 (редакция) Карай с разстояние 0.7- 0.8мм задължително. А на колегата Bakard1 му предстои ремонт на изпарител и цялостна проверка на газовата система... - клапани, филтри, тръбопроводи за графитни отлагания и т.н. Аз дори бих отворил и бутилката за да я изчистя :icon_blush: ! Редактирано 20 септември 2012 от MitakaNadeto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 20 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2012 Карай с разстояние 0.7- 0.8мм задължително. А на колегата Bakard1 му предстои ремонт на изпарител и цялостна проверка на газовата система... - клапани, филтри, тръбопроводи за графитни отлагания и т.н. Аз дори бих отворил и бутилката за да я изчистя :icon_blush: !Благодаря Ви,ще се възползвам от съветите и ще пиша какво съм направил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.