ddsi Публикувано 5 септември 2012 Сподели Публикувано 5 септември 2012 Здравейте колеги.Имам галант 2,0 16V 1997год и искам да сменя свещите защото нещо от време на време притриса в движение.Обаче досега несъм карал такава кола и незнам къде се намират и как се свалят свещите.Предполагам са някъде от задната страна,но кое се сваля за да стигна до тях?Извинявам се за тъпия въпрос,но искам сам да си ги сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 септември 2012 Сподели Публикувано 5 септември 2012 По добре недей, щом не ги виждаш не знам как ще ги стегнеш. Ползвай услугите на човек който разбира. Иначе са най-отгоре ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 септември 2012 Сподели Публикувано 6 септември 2012 По добре недей, щом не ги виждаш не знам как ще ги стегнеш. Ползвай услугите на човек който разбира. :good: И сигурно и ключ за свещи ще има човека .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Здравейте колеги.Имам галант 2,0 16V 1997год и искам да сменя свещите защото нещо от време на време притриса в движение.Обаче досега несъм карал такава кола и незнам къде се намират и как се свалят свещите.Предполагам са някъде от задната страна,но кое се сваля за да стигна до тях?Извинявам се за тъпия въпрос,но искам сам да си ги сменя. Има подробна тема за подмяната на свещи - намери я! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Момчета, на мен от два дни ми смениха свещите и от тогава проблем - обикновено на втора като дам при наемане често ми се получава едно еднократно придърпване. Колата ми е на газ. До сега го нямаше тоя проблем или поне се е появявал извънредно рядко ако да речем тръгна на скорост която не отговаря съвсем на моментния "вътък" на колата. Свещите са NGK. Някакви предположения или насоки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Вариант 1 - Свещите да са правени във Франция.Вариант 2 - Да искат намаляне на разстоянието на 0,7-0,8 например.Вариант 3 - При смяната да се е получил проблем някъде другаде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Свещите ги взех от проверен доставчик - колегата от Варна mitsu13. Предполагам че момчетата като са ги слагали обаче може да са разбутали нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 Момчета, на мен от два дни ми смениха свещите и от тогава проблем - обикновено на втора като дам при наемане често ми се получава едно еднократно придърпване. Колата ми е на газ. До сега го нямаше тоя проблем или поне се е появявал извънредно рядко ако да речем тръгна на скорост която не отговаря съвсем на моментния "вътък" на колата. Свещите са NGK. Някакви предположения или насоки?И при мен се появи подобно придърпване на газ-досега не се бях замислял от какво е.Щях да ходя на диагностика на газовата,но още не съм.Появява се най-често на 2-ра скорост,когато тръгвам от никакви обороти(под 1000)-при по-рязко подавана на газ има едно забиване/придърпване за миг.Ако обаче си давам газ нормално плавно без резки движения,след това не се случва нищо подобно.Сравнително рядко ми се случва и не съм обърнал внимание от кога се е появило,но определено доскоро не бях забелязал нещо подобно.Сега като се замисля-август по едно време смених свещите-бях с някакво Денсо,което даже на беше за моята кола.Сега сложих NGK BKR6E11 ако не бъркам-закупени са от Техко made in France(не мисля,че има значение дали е Франция или Япония).По принцип нямам проблеми-нито с празния ход,нито с някакво друго придърпване по време на движение.Не съм променял разстоянието между електродите,заради работата на газ-оставил съм си го на 1.1 както си е.Интересното е,че старото Денсо с което бях,което не отговаряше на предписанията на производителя,работеше добре-то си беше с GAP 0.8-явно за газта намаленото разстояние е по-добре.Знам ли!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 25 септември 2012 Сподели Публикувано 25 септември 2012 (редакция) На Колта с намалено разстояние 0.7 го имах това придърпване на газ и след като върнахме на 1.1 всичко се оправи, така че според мен при всеки автомобил си е индивидуално..пробвайте и двата варианта за да се уверите.Иначе свещите са Денсо от Ратола и са супер. Редактирано 25 септември 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddsi Публикувано 26 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2012 Точно за това исках да ги сменя.Едно момче ми ги показа къде са и ги смених.Преди смяната придърпваше както и други от вас се оплакват но след това се оправи като ги смених.Има-няма 1000-километра и пак започна.Както и друг колега спомена по-нагоре основно на втора като подам повечко газ пресяцва.Колата ми е 2,0 136кс. на газ го прави това,на бензин не.Мисля да пробвам да намаля разстоянието на електродите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.