Chakala29 Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 (редакция) Здравейте колеги,може и да са ви питали подобен въпрос или да е писано из форума някъде но не видях :( Въпроса ми е е може ли на Галант 2000 година 2.4 GDI да му се сложи,газ или метан?Благодаря предварително Редактирано 27 август 2012 от Chakala29 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 Здравей колега, официално не може да му се сложи. Но съм чувал слухове, че има GDI-та на които им е сложена газ, но колата вече е работила само на газ.. без възможност на бензин и газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 (редакция) Защото бензиновата част се скапвала тотално. Редактирано 27 август 2012 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 (редакция) Аз до колкото познавам GDI и до колкото съм чел - не може да му сложиш газ ... всъщност то може ама после отиваш за "нов" мотор ;) иначе погледни това мнение: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4945&view=findpost&p=259138 http://www.gazovi-uredbi.net/bg/polezna_informacia.html?id=11 - Гледайте какви работи обещават. Интересно дали не включва само монтаж и после да си я гледаш за красота... :icon_doh: Нещо гнила работа - "Елате на място"... Единствения начин за който си мисля, че има минимален шанс е да се вкара течна газ в системата предвидена по принцип за бензин... (Нещо като Vialle LPdi) И какво ли ще се случи след регулаторите на налягането и дали ще може да се адаптира работата на мотора в някаква степен... И газта ще се изпарява по-бързо след впръскване и дали ще се получи правилно смесообразуване и т.н... Но те явно предлагат решението на тези и други проблеми. :icon_hmm: Редактирано 27 август 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 (редакция) Според мен ще е такава, която включва бензиновите инжектори през определено време и се кара 20-25% на бензин, дори и ако е на газ, но до колкото знам пак не издържат. Някой от района може да се пробва, да видим какво ще му кажат и какво представлява тази система, но 90% съм сигурен, че е подобна недомислица. Другия вариант е да е измислена наистина някаква система подобна на LPdi съвместима с :mitsu-smiley:, но ще е по-скъпа от колата. По-скоро може да се мисли за смяна на мотора или преобразуването му по някакъв начин към MPI, след като бензина стане 3,50, но и газта ще го последва, после и тока... :icon_censored: Редактирано 27 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 Според мен ще е такава, която включва бензиновите инжектори през определено време и се кара 20-25% на бензин, дори и ако е на газ, но до колкото знам пак не издържат. Някой от района може да се пробва, да видим какво ще му кажат и какво представлява тази система, но 90% съм сигурен, че е подобна недомислица. Другия вариант е да е измислена наистина някаква система подобна на LPdi съвместима с :mitsu-smiley:, но ще е по-скъпа от колата. По-скоро може да се мисли за смяна на мотора или преобразуването му по някакъв начин към MPI, след като бензина стане 3,50, но и газта ще го последва, после и тока... :icon_censored:На доста места вече се предлага газово за FSI, работещо на този принцип. Дали няма сложени такива? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 август 2012 Сподели Публикувано 27 август 2012 (редакция) До колкото съм чувал инжекторите изкарват между 40 и 200 километра и после нови или само на газ. За разхода и работата на мотора с такова чудо нямам идея. А FSI работи по по-друг начин от GDI и със стандартна LPdi система явно не се получава, щом във сайта на Виале не пише. А и от доста години не се слагат GDI по новите :mitsu-smiley: и бройката използвани такива автомобили намалява всеки ден и производителите на газови уредби течна фаза нямат желание за инвестиция в такова начинание. Но дори и да се направи такава уредба, ще е приложима само за Pajero предвид цената на която ще се предлага. Който иска може да провери колко струва. Най-разумното, мисля че е смяна на колата с друга с малък разход и вече монтиран газов инжекцион, но и газта вероятно ще поскъпне. Редактирано 27 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.