The Ram Публикувано 22 август 2012 Сподели Публикувано 22 август 2012 (редакция) Светна шек енжина, но не изписва нищо на дисплея, закачих го на компютър и каза че ЕГР клапана дава грешка, изчисти я майстора и на третото запалване пак светна. :(Съвета на майстора е да си карам и да не издребнявам Някой ако е патил да казва.П.П. джипа не е гаранционен :( Редактирано 22 август 2012 от The Ram Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 22 август 2012 Сподели Публикувано 22 август 2012 (редакция) Светна шек енжина, но не изписва нищо на дисплея, закачих го на компютър и каза че ЕГР клапана дава грешка, изчисти я майстора и на третото запалване пак светна. :(Съвета на майстора е да си карам и да не издребнявам Някой ако е патил да казва.П.П. джипа не е гаранционен :( Мисля, че колегаta Cankoff. Мда,заповядай:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24831 Редактирано 22 август 2012 от Kokito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veso Публикувано 22 август 2012 Сподели Публикувано 22 август 2012 Дросел капана е за смяна,не е ЕГР клапана,на фирмата PIERBURG кам 500лв.Има пласмасови забни колелета,износват се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 22 август 2012 Автор Сподели Публикувано 22 август 2012 Мисля, че колегаta Cankoff. Мда,заповядай:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24831благодаря, пуснах ЛС ще чакам отговор от патил колега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 22 август 2012 Автор Сподели Публикувано 22 август 2012 Дросел капана е за смяна,не е ЕГР клапана,на фирмата PIERBURG кам 500лв.Има пласмасови забни колелета,износват се. колега не ме вкарвай във такъв филм, как да бъда сигурен какво е, Ратола или някой друг който да каже конкретно къде е проблема, да не си играем на това смени да видим и после другото да сменим) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 22 август 2012 Автор Сподели Публикувано 22 август 2012 (редакция) Погледнах днес, че имах време докато сменях масло и филтри и видях, че около клапана има малко масло или нагар и зацапване, дали това не е индикация, че е замърсен просто Редактирано 24 август 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veso Публикувано 22 август 2012 Сподели Публикувано 22 август 2012 погледнах днес че имах време докато сменях масло и филтри и видях че около клапана има малко масло или нагар и зацапване, дали това не е индикация че е замърсен простоДросел капана е за смяна,на фирмата PIERBURG кам 500лв.На моята кола го смених на 180к. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 август 2012 Сподели Публикувано 22 август 2012 Дросел капана е за смяна,не е ЕГР клапана,на фирмата PIERBURG кам 500лв.Има пласмасови забни колелета,износват се. :good: Това е проблема...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 22 август 2012 Автор Сподели Публикувано 22 август 2012 (редакция) Дросел капана е за смяна,на фирмата PIERBURG кам 500лв.На моята кола го смених на 180к. На 60к съм в момента мисля че е рано ) Редактирано 24 август 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 24 август 2012 Автор Сподели Публикувано 24 август 2012 (редакция) Не, но е със сервизна история, изцяло обслужван в Мицубиши ако това има значение :) Редактирано 24 август 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 Каква е грешката. И аз имам подобен проблем. Лампата свети, колата си върви както обикновено. Грешката е P0487 Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 24 август 2012 Автор Сподели Публикувано 24 август 2012 (редакция) Каква е грешката. И аз имам подобен проблем. Лампата свети, колата си върви както обикновено. Грешката е P0487 Поздрави ! Така и не попитах, как е обозначена, казаха ми ЕГР-а е дал грешка и толкоз, и при мен няма промяна в колата а шек енжина свети)) Редактирано 24 август 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 така и не попитах, как е обозначена, казаха ми ЕГР-а е дал грешка и толкоз, и при мен няма промяна в колата а шек енжина свети))Може и да не е EGR, при наште коли има и "дроселова клапа" която не е баш дроселова.... Та моля те кажи:1. Като гасиш колата притриса ли ?2. Ако оправиш проблема кажи как ? Къде и за колко пари ! ПоздравиГаби ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 24 август 2012 Сподели Публикувано 24 август 2012 Моята почна да притриса при гасене, но ми намирисва на маховик или тампон. Чека никога не ми е светкал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 25 август 2012 Автор Сподели Публикувано 25 август 2012 Може и да не е EGR, при наште коли има и "дроселова клапа" която не е баш дроселова.... Та моля те кажи:1. Като гасиш колата притриса ли ?2. Ако оправиш проблема кажи как ? Къде и за колко пари ! ПоздравиГаби ! колегата Цанкоф ме препрати към човек който може да реши проблема /да разчете точно грешката и да почисти АГР-а ако в него е проблема/и то за дребни пари, ако си в Сф да ти дам тел. и се свържи с човека, аз ще имам ходене до Сф. в следващите дни и ще се чуя с майстора, ще пиша ако има развитие. П.П. не няма притрисане при гаснене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 колегата Цанкоф ме препрати към човек който може да реши проблема /да разчете точно грешката и да почисти АГР-а ако в него е проблема/и то за дребни пари, ако си в Сф да ти дам тел. и се свържи с човека, аз ще имам ходене до Сф. в следващите дни и ще се чуя с майстора, ще пиша ако има развитие. П.П. не няма притрисане при гаснене Сам чистих дросела + EGR миналата седмица. Изтрих грешката. 1 ден изкара и пак светна... Най вероятно е свършила тая клапа, то по други форуми има мнения че се прецакват уплътненията около оста и от там влиза масло при електрониката... Иначе моята се движи... дори като я натисна с пръст моторчето се опитва да я върне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Отчет:1. Сменена клапа - 520лв. - Ауто + ( 038 128 063 M )2. Клапата не работи - пак грешка ( чистя и се появява отново ) - чудене дали трябва калибрация ?!?3. Намиране на изгорял 15А предпазител в двигателния отсек - смяна4. Клапата работи, грешки няма ПоздравиГаби Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 4 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2012 Отчет:1. Сменена клапа - 520лв. - Ауто + ( 038 128 063 M )2. Клапата не работи - пак грешка ( чистя и се появява отново ) - чудене дали трябва калибрация ?!?3. Намиране на изгорял 15А предпазител в двигателния отсек - смяна4. Клапата работи, грешки няма Поздрави Габи утре и аз ще прегледам предпазителите, дано си спестя твоите "ходения" по мъките и смяна на клапи и чистене на ЕГР-а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 5 октомври 2012 Сподели Публикувано 5 октомври 2012 утре и аз ще прегледам предпазителите, дано си спестя твоите "ходения" по мъките и смяна на клапи и чистене на ЕГР-аАма ако клапата е "заклинила" и се е напълнила с масло като мойта няма да минеш само с предпазител... ПоздравиГаби ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 7 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2012 Ама ако клапата е "заклинила" и се е напълнила с масло като мойта няма да минеш само с предпазител... ПоздравиГаби !))ами май така е станало, защото след смяна на изгорелия предпазител, той пак изгоря, сега съм сложил 20-ка )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 7 октомври 2012 Сподели Публикувано 7 октомври 2012 човек ще се запалиш, не прави глупости. Ауто + е отправната ти точка... ПоздравиГаби ! ))ами май така е станало, защото след смяна на изгорелия предпазител, той пак изгоря, сега съм сложил 20-ка )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 10 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2012 човек ще се запалиш, не прави глупости. Ауто + е отправната ти точка... ПоздравиГаби ! минах през чистене на ЕГР-а, сменен предпазител и на първо четене никакви проблеми, 10-на паления и шек енжина изгасна ))))10 минутно каране, спрях и при следващото запалване :( шек енжина пак светна.....проверих предпазителя и голям проблем......почти се беше стопил........сложих нов, пак 15.......след няколко паления пак проверих защото шек енжина продължава да си свети, предпазителя здрав, но на таблото гадната лампичка пак свети ) нямам идея вече какво да правя....дали да не минавам към вариант смяна на дросел клапата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 минах през чистене на ЕГР-а, сменен предпазител и на първо четене никакви проблеми, 10-на паления и шек енжина изгасна ))))10 минутно каране, спрях и при следващото запалване :( шек енжина пак светна.....проверих предпазителя и голям проблем......почти се беше стопил........сложих нов, пак 15.......след няколко паления пак проверих защото шек енжина продължава да си свети, предпазителя здрав, но на таблото гадната лампичка пак свети ) нямам идея вече какво да правя....дали да не минавам към вариант смяна на дросел клапата Колега, в ЕГР-а има и датчик за следена на позиционирането на клапата,ако е с 5 или 6 извода де,ако е така, то единия пин на мотора ти дава на късо с един от пиновете на датчика и за това ти гори бушона........а това няма как да го оправиш освен смяма на ЕГР-а......всъщност има как , но е много "дълбаене" и не е надежно и сигурно........иначе съм намерил начин...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 Съжалявам за изряването на тази тема, но ми се стори подходяща да ползвам нея вместо да правя нова.Имам същия проблем с дроселовата клапа. Пак става дума за outlaner 2, но моя е с 2.2 дизел. Ще може ли някои да ми даде номера на дроселовата клапа за този двигател? За 2,0 информация има навсякъде ама за 2.2 се оказа доста трудно да се намери това инфо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 3 юни 2015 Сподели Публикувано 3 юни 2015 Сам чистих дросела + EGR миналата седмица. Изтрих грешката. 1 ден изкара и пак светна... Най вероятно е свършила тая клапа, то по други форуми има мнения че се прецакват уплътненията около оста и от там влиза масло при електрониката... Иначе моята се движи... дори като я натисна с пръст моторчето се опитва да я върне...Дросела ти е заминал.И аз чистих ЕГР няколко пъти, но накрая DJ-a ми смени дросела и всичко си дойде на мястото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.