Премини към съдържание

ЕГР даде грешка Outlander 2.0 DID


Препоръчано мнение

Светна шек енжина, но не изписва нищо на дисплея, закачих го на компютър и каза че ЕГР клапана дава грешка, изчисти я майстора и на третото запалване пак светна. :(

Съвета на майстора е да си карам и да не издребнявам :)

Някой ако е патил да казва.

П.П. джипа не е гаранционен :(

Редактирано от The Ram
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светна шек енжина, но не изписва нищо на дисплея, закачих го на компютър и каза че ЕГР клапана дава грешка, изчисти я майстора и на третото запалване пак светна. :(

Съвета на майстора е да си карам и да не издребнявам :)

Някой ако е патил да казва.

П.П. джипа не е гаранционен :(

 

Мисля, че колегаta Cankoff.

 

 

Мда,

заповядай:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24831

Редактирано от Kokito
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дросел капана е за смяна,не е ЕГР клапана,на фирмата PIERBURG кам 500лв.

Има пласмасови забни колелета,износват се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегаta Cankoff.

 

 

Мда,

заповядай:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24831

благодаря, пуснах ЛС ще чакам отговор от патил колега :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дросел капана е за смяна,не е ЕГР клапана,на фирмата PIERBURG кам 500лв.

Има пласмасови забни колелета,износват се.

колега не ме вкарвай във такъв филм, как да бъда сигурен какво е, Ратола или някой друг който да каже конкретно къде е проблема, да не си играем на това смени да видим и после другото да сменим:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах днес, че имах време докато сменях масло и филтри и видях, че около клапана има малко масло или нагар и зацапване, дали това не е индикация, че е замърсен просто:)

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

погледнах днес че имах време докато сменях масло и филтри и видях че около клапана има малко масло или нагар и зацапване, дали това не е индикация че е замърсен просто:)

Дросел капана е за смяна,на фирмата PIERBURG кам 500лв.

На моята кола го смених на 180к.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дросел капана е за смяна,не е ЕГР клапана,на фирмата PIERBURG кам 500лв.

Има пласмасови забни колелета,износват се.

:good:

Това е проблема......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дросел капана е за смяна,на фирмата PIERBURG кам 500лв.

На моята кола го смених на 180к.

 

На 60к съм в момента мисля че е рано :))

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, но е със сервизна история, изцяло обслужван в Мицубиши ако това има значение :) :)

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е грешката. И аз имам подобен проблем. Лампата свети, колата си върви както обикновено. Грешката е P0487

 

Поздрави !

 

Така и не попитах, как е обозначена, казаха ми ЕГР-а е дал грешка и толкоз, и при мен няма промяна в колата а шек енжина свети:)))

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така и не попитах, как е обозначена, казаха ми ЕГР-а е дал грешка и толкоз, и при мен няма промяна в колата а шек енжина свети:)))

Може и да не е EGR, при наште коли има и "дроселова клапа" която не е баш дроселова.... Та моля те кажи:

1. Като гасиш колата притриса ли ?

2. Ако оправиш проблема кажи как ? Къде и за колко пари !

 

Поздрави

Габи !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята почна да притриса при гасене, но ми намирисва на маховик или тампон. Чека никога не ми е светкал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не е EGR, при наште коли има и "дроселова клапа" която не е баш дроселова.... Та моля те кажи:

1. Като гасиш колата притриса ли ?

2. Ако оправиш проблема кажи как ? Къде и за колко пари !

 

Поздрави

Габи !

 

колегата Цанкоф ме препрати към човек който може да реши проблема /да разчете точно грешката и да почисти АГР-а ако в него е проблема/и то за дребни пари, ако си в Сф да ти дам тел. и се свържи с човека, аз ще имам ходене до Сф. в следващите дни и ще се чуя с майстора, ще пиша ако има развитие.

 

П.П. не няма притрисане при гаснене :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колегата Цанкоф ме препрати към човек който може да реши проблема /да разчете точно грешката и да почисти АГР-а ако в него е проблема/и то за дребни пари, ако си в Сф да ти дам тел. и се свържи с човека, аз ще имам ходене до Сф. в следващите дни и ще се чуя с майстора, ще пиша ако има развитие.

 

П.П. не няма притрисане при гаснене :)

Сам чистих дросела + EGR миналата седмица. Изтрих грешката. 1 ден изкара и пак светна... Най вероятно е свършила тая клапа, то по други форуми има мнения че се прецакват уплътненията около оста и от там влиза масло при електрониката... Иначе моята се движи... дори като я натисна с пръст моторчето се опитва да я върне...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Отчет:

1. Сменена клапа - 520лв. - Ауто + ( 038 128 063 M )

2. Клапата не работи - пак грешка ( чистя и се появява отново ) - чудене дали трябва калибрация ?!?

3. Намиране на изгорял 15А предпазител в двигателния отсек - смяна

4. Клапата работи, грешки няма

 

Поздрави

Габи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Отчет:

1. Сменена клапа - 520лв. - Ауто + ( 038 128 063 M )

2. Клапата не работи - пак грешка ( чистя и се появява отново ) - чудене дали трябва калибрация ?!?

3. Намиране на изгорял 15А предпазител в двигателния отсек - смяна

4. Клапата работи, грешки няма

 

Поздрави

 

Габи

 

утре и аз ще прегледам предпазителите, дано си спестя твоите "ходения" по мъките и смяна на клапи и чистене на ЕГР-а:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

утре и аз ще прегледам предпазителите, дано си спестя твоите "ходения" по мъките и смяна на клапи и чистене на ЕГР-а:)

Ама ако клапата е "заклинила" и се е напълнила с масло като мойта няма да минеш само с предпазител...

 

Поздрави

Габи !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама ако клапата е "заклинила" и се е напълнила с масло като мойта няма да минеш само с предпазител...

 

Поздрави

Габи !

:)))

ами май така е станало, защото след смяна на изгорелия предпазител, той пак изгоря, сега съм сложил 20-ка :)))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

човек ще се запалиш, не прави глупости. Ауто + е отправната ти точка...

 

Поздрави

Габи !

 

:)))

ами май така е станало, защото след смяна на изгорелия предпазител, той пак изгоря, сега съм сложил 20-ка :)))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

човек ще се запалиш, не прави глупости. Ауто + е отправната ти точка...

 

Поздрави

Габи !

 

минах през чистене на ЕГР-а, сменен предпазител и на първо четене никакви проблеми, 10-на паления и шек енжина изгасна :)))))

10 минутно каране, спрях и при следващото запалване :( шек енжина пак светна.....проверих предпазителя и голям проблем......почти се беше стопил........сложих нов, пак 15.......след няколко паления пак проверих защото шек енжина продължава да си свети, предпазителя здрав, но на таблото гадната лампичка пак свети :)) нямам идея вече какво да правя....дали да не минавам към вариант смяна на дросел клапата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

минах през чистене на ЕГР-а, сменен предпазител и на първо четене никакви проблеми, 10-на паления и шек енжина изгасна :)))))

10 минутно каране, спрях и при следващото запалване :( шек енжина пак светна.....проверих предпазителя и голям проблем......почти се беше стопил........сложих нов, пак 15.......след няколко паления пак проверих защото шек енжина продължава да си свети, предпазителя здрав, но на таблото гадната лампичка пак свети :)) нямам идея вече какво да правя....дали да не минавам към вариант смяна на дросел клапата :)

Колега, в ЕГР-а има и датчик за следена на позиционирането на клапата,ако е с 5 или 6 извода де,ако е така, то единия пин на мотора ти дава на късо с един от пиновете на датчика и за това ти гори бушона........а това няма как да го оправиш освен смяма на ЕГР-а......всъщност има как , но е много "дълбаене" и не е надежно и сигурно........иначе съм намерил начин......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Съжалявам за изряването на тази тема, но ми се стори подходяща да ползвам нея вместо да правя нова.

Имам същия проблем с дроселовата клапа. Пак става дума за outlaner 2, но моя е с 2.2 дизел.

Ще може ли някои да ми даде номера на дроселовата клапа за този двигател? За 2,0 информация има навсякъде ама за 2.2 се оказа доста трудно да се намери това инфо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сам чистих дросела + EGR миналата седмица. Изтрих грешката. 1 ден изкара и пак светна... Най вероятно е свършила тая клапа, то по други форуми има мнения че се прецакват уплътненията около оста и от там влиза масло при електрониката... Иначе моята се движи... дори като я натисна с пръст моторчето се опитва да я върне...

Дросела ти е заминал.

И аз чистих ЕГР няколко пъти, но накрая DJ-a ми смени дросела и всичко си дойде на мястото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...