Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Любопитно ми е да знам възможно ли е да се сложи турбокомпресор на обикновен Galant 2.5 V6. Става дума от чисто практична гледна точка, време за изпълнение, издържливост, поддръжка, увеличаване на разход, каква мощност може да се постигне и т.н. Парите ги изключвам напълно, ясно ми е че ще струва колкото още един Galant

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Любопитно ми е да знам възможно ли е да се сложи турбокомпресор на обикновен Galant 2.5 V6. Става дума от чисто практична гледна точка, време за изпълнение, издържливост, поддръжка, увеличаване на разход, каква мощност може да се постигне и т.н. Парите ги изключвам напълно, ясно ми е че ще струва колкото още един Galant

 

Ще има малък ефект но няма да можеш да надуеш турбините на повече от 0.5 - 0.8 бара мисля че ще удариш 220-250 коня а може и да изкараш 280коня както на Legnum-a но може и да гръмне мотора защото на Legnum-a степента на сгъстяване е 8.5:1, а на твоя двигател е 9.5:1 която е нормална компресия за V6 атмосферен мотор. Разхода градско ще ти скочи доста до 18-21 литра. Подръжката ще ти е нормална както до сега, за издържливоста ще искара нещо от рода на 220-280 коня както казах но не е сигурна докъто не се пробва. Сглобяването може да стане за 2-3 дни стига да имаш всичко налично, а парите ще са доста ето и г/д цени за нещата който ще трябва да вземеш -

 

Изпускателни колектори 2бр. 1000-1200лв.

Интеркоолер - 600-700лв.

Турбо компресори 2бр. - 600-700лв. 1бр.

Дюзи 6бр. - 700-800лв. ( трябва да са между 550 - 660 кубика )

Съеденител - 1200-1400лв.

Бензинова помпа 255L - 250-300лв.

ЕCU + запалване - 1450-1650лв.

сигменти и лагери рейсингови - 400-500лв.

крайна цена - 6800-7950лв. ( което е адски много )

 

И като удариш чертата по добрия вариант е да се намери обурудван двигате + ECU и да се монтира той от колкото да правиш твоя :) защото твоя и да го направиш всичко това може да ти се наложи да му смениш бутала и биели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за детайлния отговор :) Както и познах няма особен смисъл, един готов двигател/автомобил със стоково турбо е по-удачен вариант.

И въпреки това си оставам фен на колите със задно, толкова кончета на автомобил с предно само ще направи тръгването още по-трудно :D

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за детайлния отговор :) Както и познах няма особен смисъл, един готов двигател/автомобил със стоково турбо е по-удачен вариант.

И въпреки това си оставам фен на колите със задно, толкова кончета на автомобил с предно само ще направи тръгването още по-трудно :D

 

Мога да ти предложа вече направен такъв двигател, с механичен компресор Вортех. Около 260 коня на колелата. Повтарям, на колелата. Уникален звук и чудесни параметри. Директен болт он на ЕА5А галант. Документи изрядни.

Продава се, защото в същото купе вече има двигател и силово предаване от ВР4 със съответните модификации.

Повече на долния линк.

http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72

Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72

и ТУК

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за детайлния отговор :) Както и познах няма особен смисъл, един готов двигател/автомобил със стоково турбо е по-удачен вариант.

И въпреки това си оставам фен на колите със задно, толкова кончета на автомобил с предно само ще направи тръгването още по-трудно :D

 

Да има нещо токова :). Както ти казах ако си вземеш мотор от Legnum VR4 ще можеш да го напомпиш до 350-360 коня с заводските карантии и твоята скоростна кутия, но тогава ще въртиш гуми до 4-5 скорост и ще ти е трудно да се дърпаш от място но от летящ старт ще имаш достатачната мощност да се движиш доста добре. Затова по добре го продай твоя и ако имаш 6000-7000лв + парите от твоята ще можеш да си вземеш Evo 5-6-7 от Англия който е доста по добър и по ефтин агрегат от V6 BiTurbo мотора от Legnum от evo-то с много по малко пари можеш да изкараш близо 420-440 коня на вала естествено около 360-380 на колелата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти предложа вече направен такъв двигател, с механичен компресор Вортех. Около 260 коня на колелата. Повтарям, на колелата. Уникален звук и чудесни параметри. Директен болт он на ЕА5А галант. Документи изрядни.

Продава се, защото в същото купе вече има двигател и силово предаване от ВР4 със съответните модификации.

Повече на долния линк.

http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72

Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72

и ТУК

От чисто любопитство, каква е цената?

 

Към бат'Марин-Колко лесно може да влезе в коша на Е88А?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От чисто любопитство, каква е цената?

 

Към бат'Марин-Колко лесно може да влезе в коша на Е88А?

Щом е само от любопитство, на л.с :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е само от любопитство, на л.с :) .

 

Нещо не мога да ти пращам лични съобщения, някакви ограничения на форума, ще можеш ли да ми напишеш информацията на Л.С. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не мога да ти пращам лични съобщения, някакви ограничения на форума, ще можеш ли да ми напишеш информацията на Л.С. :)

О, съжалявам. Сега ще разчистя пощенската кутия, защото се е напълнила. Само трябва да внимавам да не изтрия вече започната дискусия с някого, който след седмица може да ми изпрати съобщение, което аз няма да получа. В някои други форуми съм виждал предупреждение, когато кутията наближи пълния си капацитет, както и гаранции, че по изтрита дискусия няма риск от непрочитане. Дано модераторите вземат мерки, че стават гафове.

Имай предвид, че към двигателя няма ЕКУ. Старото се използва в момента с другия мотор. Всяко стенд алоун програмируемо ЕКУ ще свърши работа, но нямам и не мога да предложа такова в момента. Цената и дискусиите по темата ще продължим на лични.

 

ПП. Още един интересен феномен. Ако имаш започната дискусия с някого, можеш да я продължаваш безкрайно, независимо от това, че кутията ти е вече пълна. Което допълнително създава илюзията, че нямаш проблем, а всъщност имаш.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПП. Още един интересен феномен. Ако имаш започната дискусия с някого, можеш да я продължаваш безкрайно, независимо от това, че кутията ти е вече пълна. Което допълнително създава илюзията, че нямаш проблем, а всъщност имаш.

 

Лимита на кутията, няма общо с броя постове в една дискусия. За това няма проблем да си я продължиш, колкото е необходимо.

ПП. Относно проблема със съобщенията, проблема е на по-горно ниво от модераторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лимита на кутията, няма общо с броя постове в една дискусия. За това няма проблем да си я продължиш, колкото е необходимо.

ПП. Относно проблема със съобщенията, проблема е на по-горно ниво от модераторите.

Именно, но се създава погрешно впечатление, че всичко със съобщенията ти е наред, защото ти продължаваш дискусии, но други не могат да ти пишат. А кутията ти е пълна. Да, вижда се, ако погледнеш, че в бара вляво пише "...пълна 100%". Не претендирам за функционални подобрения, но поне за някакъв надпис в системата за съобщения, предупреждаващ, когато пишеш на някого по дискусия, която той вече може да е изтрил. Сега има микроскопичен надпис, ХХХ напусна дискусията, стана ясно. Не е драма, но съм сигурен, че тук-таме във форума има потребители, които се чудят защо не получават отговори никога...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72

и ТУК

здравей колега,еи така и аз от любопитство да попитам, ако още не си продал двигателя колко струва???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте Колеги,

Първо да се извиня на Автора за спама,

но за да не отварям нова тема, реших тук да постна един интересен за мен проект.

Ето и линк към самата тема от друг форум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...