CBeTHaX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Здравейте колеги, Любопитно ми е да знам възможно ли е да се сложи турбокомпресор на обикновен Galant 2.5 V6. Става дума от чисто практична гледна точка, време за изпълнение, издържливост, поддръжка, увеличаване на разход, каква мощност може да се постигне и т.н. Парите ги изключвам напълно, ясно ми е че ще струва колкото още един Galant Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Здравейте колеги, Любопитно ми е да знам възможно ли е да се сложи турбокомпресор на обикновен Galant 2.5 V6. Става дума от чисто практична гледна точка, време за изпълнение, издържливост, поддръжка, увеличаване на разход, каква мощност може да се постигне и т.н. Парите ги изключвам напълно, ясно ми е че ще струва колкото още един Galant Ще има малък ефект но няма да можеш да надуеш турбините на повече от 0.5 - 0.8 бара мисля че ще удариш 220-250 коня а може и да изкараш 280коня както на Legnum-a но може и да гръмне мотора защото на Legnum-a степента на сгъстяване е 8.5:1, а на твоя двигател е 9.5:1 която е нормална компресия за V6 атмосферен мотор. Разхода градско ще ти скочи доста до 18-21 литра. Подръжката ще ти е нормална както до сега, за издържливоста ще искара нещо от рода на 220-280 коня както казах но не е сигурна докъто не се пробва. Сглобяването може да стане за 2-3 дни стига да имаш всичко налично, а парите ще са доста ето и г/д цени за нещата който ще трябва да вземеш - Изпускателни колектори 2бр. 1000-1200лв.Интеркоолер - 600-700лв.Турбо компресори 2бр. - 600-700лв. 1бр.Дюзи 6бр. - 700-800лв. ( трябва да са между 550 - 660 кубика )Съеденител - 1200-1400лв.Бензинова помпа 255L - 250-300лв.ЕCU + запалване - 1450-1650лв.сигменти и лагери рейсингови - 400-500лв.крайна цена - 6800-7950лв. ( което е адски много ) И като удариш чертата по добрия вариант е да се намери обурудван двигате + ECU и да се монтира той от колкото да правиш твоя защото твоя и да го направиш всичко това може да ти се наложи да му смениш бутала и биели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 13 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Благодаря за детайлния отговор Както и познах няма особен смисъл, един готов двигател/автомобил със стоково турбо е по-удачен вариант.И въпреки това си оставам фен на колите със задно, толкова кончета на автомобил с предно само ще направи тръгването още по-трудно :D Редактирано 13 юли 2012 от CBeTHaX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 (редакция) Благодаря за детайлния отговор Както и познах няма особен смисъл, един готов двигател/автомобил със стоково турбо е по-удачен вариант.И въпреки това си оставам фен на колите със задно, толкова кончета на автомобил с предно само ще направи тръгването още по-трудно :D Мога да ти предложа вече направен такъв двигател, с механичен компресор Вортех. Около 260 коня на колелата. Повтарям, на колелата. Уникален звук и чудесни параметри. Директен болт он на ЕА5А галант. Документи изрядни.Продава се, защото в същото купе вече има двигател и силово предаване от ВР4 със съответните модификации.Повече на долния линк.http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72 Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72 и ТУК Редактирано 13 юли 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Благодаря за детайлния отговор Както и познах няма особен смисъл, един готов двигател/автомобил със стоково турбо е по-удачен вариант.И въпреки това си оставам фен на колите със задно, толкова кончета на автомобил с предно само ще направи тръгването още по-трудно :D Да има нещо токова . Както ти казах ако си вземеш мотор от Legnum VR4 ще можеш да го напомпиш до 350-360 коня с заводските карантии и твоята скоростна кутия, но тогава ще въртиш гуми до 4-5 скорост и ще ти е трудно да се дърпаш от място но от летящ старт ще имаш достатачната мощност да се движиш доста добре. Затова по добре го продай твоя и ако имаш 6000-7000лв + парите от твоята ще можеш да си вземеш Evo 5-6-7 от Англия който е доста по добър и по ефтин агрегат от V6 BiTurbo мотора от Legnum от evo-то с много по малко пари можеш да изкараш близо 420-440 коня на вала естествено около 360-380 на колелата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Мога да ти предложа вече направен такъв двигател, с механичен компресор Вортех. Около 260 коня на колелата. Повтарям, на колелата. Уникален звук и чудесни параметри. Директен болт он на ЕА5А галант. Документи изрядни.Продава се, защото в същото купе вече има двигател и силово предаване от ВР4 със съответните модификации.Повече на долния линк.http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72 Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72 и ТУКОт чисто любопитство, каква е цената? Към бат'Марин-Колко лесно може да влезе в коша на Е88А? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 От чисто любопитство, каква е цената? Към бат'Марин-Колко лесно може да влезе в коша на Е88А?Щом е само от любопитство, на л.с . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 14 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2012 Щом е само от любопитство, на л.с . Нещо не мога да ти пращам лични съобщения, някакви ограничения на форума, ще можеш ли да ми напишеш информацията на Л.С. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 (редакция) Нещо не мога да ти пращам лични съобщения, някакви ограничения на форума, ще можеш ли да ми напишеш информацията на Л.С. О, съжалявам. Сега ще разчистя пощенската кутия, защото се е напълнила. Само трябва да внимавам да не изтрия вече започната дискусия с някого, който след седмица може да ми изпрати съобщение, което аз няма да получа. В някои други форуми съм виждал предупреждение, когато кутията наближи пълния си капацитет, както и гаранции, че по изтрита дискусия няма риск от непрочитане. Дано модераторите вземат мерки, че стават гафове. Имай предвид, че към двигателя няма ЕКУ. Старото се използва в момента с другия мотор. Всяко стенд алоун програмируемо ЕКУ ще свърши работа, но нямам и не мога да предложа такова в момента. Цената и дискусиите по темата ще продължим на лични. ПП. Още един интересен феномен. Ако имаш започната дискусия с някого, можеш да я продължаваш безкрайно, независимо от това, че кутията ти е вече пълна. Което допълнително създава илюзията, че нямаш проблем, а всъщност имаш. Редактирано 16 юли 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 ПП. Още един интересен феномен. Ако имаш започната дискусия с някого, можеш да я продължаваш безкрайно, независимо от това, че кутията ти е вече пълна. Което допълнително създава илюзията, че нямаш проблем, а всъщност имаш. Лимита на кутията, няма общо с броя постове в една дискусия. За това няма проблем да си я продължиш, колкото е необходимо. ПП. Относно проблема със съобщенията, проблема е на по-горно ниво от модераторите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Лимита на кутията, няма общо с броя постове в една дискусия. За това няма проблем да си я продължиш, колкото е необходимо. ПП. Относно проблема със съобщенията, проблема е на по-горно ниво от модераторите.Именно, но се създава погрешно впечатление, че всичко със съобщенията ти е наред, защото ти продължаваш дискусии, но други не могат да ти пишат. А кутията ти е пълна. Да, вижда се, ако погледнеш, че в бара вляво пише "...пълна 100%". Не претендирам за функционални подобрения, но поне за някакъв надпис в системата за съобщения, предупреждаващ, когато пишеш на някого по дискусия, която той вече може да е изтрил. Сега има микроскопичен надпис, ХХХ напусна дискусията, стана ясно. Не е драма, но съм сигурен, че тук-таме във форума има потребители, които се чудят защо не получават отговори никога... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Troublemaker Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Eто за точно този двигател ти говоря http://www.heed-auto...ry=17&Itemid=72 и ТУКздравей колега,еи така и аз от любопитство да попитам, ако още не си продал двигателя колко струва??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Компресорът вече е ангажиран за друг проект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djradi Публикувано 26 февруари 2015 Сподели Публикувано 26 февруари 2015 Здравейте Колеги,Първо да се извиня на Автора за спама, но за да не отварям нова тема, реших тук да постна един интересен за мен проект.Ето и линк към самата тема от друг форум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.