Премини към съдържание

Отново проблем с Галанта


Препоръчано мнение

Колеги Галанта е 95г. 1.8cc, проблема е следният: не знам дали ще мога да го обясня точно но когато и задам всичката газ без значение на коя скорост съм почва да се дави все едно е на газ и не иска да дигне обороти. Като натисна съединителя и вдигна оборотите се оправя почти веднага (усеща се леко прекъсване). Говорих с баща ми за този проблем и ми каза че може да е стъпково моторче (чичо ми имал същият проблем но при него и гаснела, само че на газ после почнало да става и на бензин и се оказало че е стъпково моторче). Някой нещо да каже по въпроса.. ? Поздрави и живи, и здрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем със стъпковото моторче, но при мен оборотите варираха 500 оборота нагоре после застава за малко на нормалните и след това 500 надолу почти да изгасне. Изкарах го и го почистих. Нека другите колеги кажат от къде е според тях ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем със стъпковото моторче, но при мен оборотите варираха 500 оборота нагоре после застава за малко на нормалните и след това 500 надолу почти да изгасне. Изкарах го и го почистих. Нека другите колеги кажат от къде е според тях ;)

 

Ама колега аз проблем с оборотите нямам перфектни са просто няма мощност все едно се губи мощност

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но когато и задам всичката газ без значение на коя скорост съм почва да се дави все едно е на газ и не иска да дигне обороти.

 

Проблема при рязко натискане на педала на газта ли се появява?

После при леко отпускане колата не се ли "стрелва" напред?

Ако отговорите и на двата въпроса е "да", то почни със свещи и кабели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при рязко натискане на педала на газта ли се появява?

После при леко отпускане колата не се ли "стрелва" напред?

Ако отговорите и на двата въпроса е "да", то почни със свещи и кабели.

 

И на двата са "да" но мисля първо да е кабели че свещите нямат и 5000 км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше бобината,давеше се яко,особено като позагрее,като давам газ рязко и прекъсваше ужасно,мощността падна и започна после да го прави и докато карам с постоянни обороти. Бобината е в делкото,проблема се виждаше ясно,когато я извадих от там.Малки пукнатини по корпуса. Погледни я,нищо не губиш! Иначе минах през свещи,кабели,капачка,палец докато стигнах до проблема в нея :)95% съм сигурен,че проблема ти е в БОБИНАТА! Пукат се от жегата в делкото и,ако нямаш късмет скоро може и комутатора да замине,ако го удари ток,той е точно до бобината! Успех!

Редактирано от LoRd_G5
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на двата са "да" но мисля първо да е кабели че свещите нямат и 5000 км

 

С едни нови Денсо, такъв проблем беше ми се появил след първите 100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше бобината,давеше се яко,особено като позагрее,като давам газ рязко и прекъсваше ужасно,мощността падна и започна после да го прави и докато карам с постоянни обороти. Бобината е в делкото,проблема се виждаше ясно,когато я извадих от там.Малки пукнатини по корпуса. Погледни я,нищо не губиш! Иначе минах през свещи,кабели,капачка,палец докато стигнах до проблема в нея :)95% съм сигурен,че проблема ти е в БОБИНАТА! Пукат се от жегата в делкото и,ако нямаш късмет скоро може и комутатора да замине,ако го удари ток,той е точно до бобината! Успех!

Много благодаря колега, тези дни ще проверя ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...