Премини към съдържание

Случвало ли Ви се е нещо подобно?


Препоръчано мнение

Здравейте, нова съм тук и искам да Ви споделя нещо,което ми се случи снощи...Няма и 5 мин. след като потеглих от нас, видях че колата е вдигнала температурата почти до горе(до червения сектор), при което веднага спрях..тогава се случи първото странно нещо...след като извадих ключа колата продължи да работиии :ОО включих на 1ва веднага и пуснах съединителя за да угасне....като отворих капачката излезе страшно много въздух и пара явно, че беше прегряла и нямаше вода....което е странно понеже винаги си доливам вода... пое някъде към 3 литра и половина вода...нз точно колко е капацитета ,ама според мен е нямало никаква вода поччти.... и след това не искаше да пали 1-2 пъти... на третия запаля и загуби мощност и загасна...... знам,че това е много лошо по принцип...че може да се е прецакал двигателя или да са се изкривили някакви клапани (таака съм чувала поне), като постоя 10тина мин. все пак запали температурата беше паднала стоеше на нивото,което по принцип си е..и все едно всичко беше нормално никакви странни шумове или признаци.....прибрах се по най-бързия начин и след като я угасих,пробвах още 1-2 пъти дали ще запали..пали си веднага....... та се чудя.....дали ми се е разминало и съм я хванала точно на време преди да блокира или да стане нещо по-сериозно или наистина нещо там отдолу се е прецакало и просто съм имала късмет,че ме е прибрала до нас.....А между другото преди 2дни беше на ремонт оправяха ми стартера...майсторите твърдяха,че бил на по-трудно място заврян...:Д и си мисля дали те нещо не са направили,че са ме оставили без вода!!!! Другото,което ми казаха снощи по телефона е ,че при такова положение може да е смесила вода и масло...ама си проверих маслото беше си Ок и черно.... ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ НЯМАМ НИКАКВИ ПРЕТЕНЦИИ,ЧЕ РАЗБИРАМ ОТ КОЛИ И ТОВА,КОЕТО СЪМ НАПИСАЛА Е МОЕ МНЕНИЕ И ОПИСАНИЕ НА ВЧЕРАШНАТА СЛУЧКА....Та бих се радвала ако някой си остави мнението или сподели дали му се е случвало нещо подобно!!!Благодаря!!! Колт-а ми е 1.3 97ма година....

Редактирано от nqkoqsitam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....което е странно понеже винаги си доливам вода...

 

Дай малко пояснение - защо си доливаш вода, колко и на какъв период?

Знаеш ли защо я губи?

И може ли майсторите да са ти източили водата и да са забравили да налеят? Колко я кара, кат я взема след ремонта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко пояснение - защо си доливаш вода, колко и на какъв период?

Знаеш ли защо я губи?

И може ли майсторите да са ти източили водата и да са забравили да налеят? Колко я кара, кат я взема след ремонта?

 

 

Нямам представа защо я губи, досега не се е случвало.... и аз помислих,че майсторите са забравили да долеят вода.....но те отричат уж...Почти не съм я карала само я прибрах от майстора ..общо към 10-15 км максимум.....

Редактирано от nqkoqsitam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой от колегите с Колт да каже дали се точи антифриза кат се снема стартера.

Ама така изведнъж антифриза трудно изчезва. Ако го изхврли от прегряване - няма начин да не го забележиш.

Надявам се да си спасила двигателя - ако и сега запали, след като е изстинала...

Ама все пак дайна някой майстор да я види, и му кажи да потърси откъде губи антифриза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно над стартера минава металната тръба от помпата към термостата, има и няколко по-тънки маркуча. Възможно е да са решили, че нещо им пречи. Аз бих проверил скобата на големия маркуч отдолу на радиатора, да не е изгнила, както и капачката на радиатора, ако няма видими течове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И си смени майстора.Как така колата ти ще губи охладителна течност и ти ще си доливаш по 3 литра вода и ще си я караш така.Отиди при Слави да ти я погледне,той поне веднага ще ти каже какво къде да правиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще разбереш дали има нещо на мотора по: вървенето, звука и състоянието на маслото. То, последното по принцип си е черно.

Защо доливаш вода ? Явно имаш теч в охладителната система.

Срещал съм преди години подобна случка на служебна лада петица. Нейният двигател замина, но това стана ясно веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За опичането на двигателя няма да се притеснявате... Аз веднъж се пробвах да я прегрея :D ама така и не успях де.. Те в сервиза пичовете си источили антифриза , правили са там квото трябва ама после никой не ми каза че грам течност нямам в системата...Тръгвам си аз от сервиза, карам яко в лютеницата , само стъпка , бой и ръчки по пътя.. На сутринта като я проверих и лощо ми стана :icon_censored: Веднага скандал по телефона , ама да - ама ние "ти казахме" казали ама на някой друг ...Налях 3-4 литра хубав антифриз всичко си дойде на мястото. Накрая си мисля добре че не беше някое Фиатче,че щеше да издъхне ей там със всичка сила :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За опичането на двигателя няма да се притеснявате... Аз веднъж се пробвах да я прегрея :D ама така и не успях де.. Те в сервиза пичовете си источили антифриза , правили са там квото трябва ама после никой не ми каза че грам течност нямам в системата...Тръгвам си аз от сервиза, карам яко в лютеницата , само стъпка , бой и ръчки по пътя.. На сутринта като я проверих и лощо ми стана :icon_censored: Веднага скандал по телефона , ама да - ама ние "ти казахме" казали ама на някой друг ...Налях 3-4 литра хубав антифриз всичко си дойде на мястото. Накрая си мисля добре че не беше някое Фиатче,че щеше да издъхне ей там със всичка сила :icon_thumbup:

 

Аз пък по същия начин, обаче не с антифриза, а с маслото :D

Купувам аз колата в София, без да видя нито изгнилите прагове, нито нивото на маслото, нито нищо... само видях, че пали, че работи добре и върви нормално. Карам малко градско в София, после бегом към Хасково за регистрация, после в Д-град да се похваля и да я стягам... Отивам в един сервиз за смяна на ремък, ролка и масло, за пръв път момчетата извадиха щеката - ми едвам на върха малко омазнена и черна :D - "Ми то няма масло, кво да му сменям" - думите на майстора. Като попарен си бих камшика... пеша :)

 

По темата - за да изтече целия антифриз толкова бързо, значи от някъде губи, а след като се случва непосредствено след ремонта, значи губи заради майсторите. Откъде губи, никой не може да каже от дистанция, при мен сълзи малко от гумените маркучи, които идват от радиатора и влизат във водната риза (не съм сигурен за термините), а как се познава - сълзенето на антифриз остава жълто-зелени следи... понеже водата се изпарява, и остава само засъхнала следа от антифриз. В този случай обаче, след като е пипано по други неща, добре е първо да се гледа в съответния район на коша :)

И това, че моторът продължава да работи след изваждането на ключа, също е притеснително... Само не разбрах, това преди, или след ремонта на стартера се случва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, това стана след ремонта. Благодаря за отговорите:) Всичко е наред вече...като пренощува и на сутринта беше като новичка все едно нищо не е било.....върви си както винаги, няма странни шумове..поглеждам от време на време дали не тече нещо долу..но всичко е ОК :) А майстора определено мисля да го сменя...ее дано не ми се налага скоро де:))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може пък да е сънувала "Fast five" и да се е оправила :D

Т.е. хронологията е следната - появява се повреда в стартера, колата отива на ремонт, след ремонта се случва да извадиш ключа и мотора да продължи да работи (само веднъж) и после се случва да прегрее и да изпуши от радиатора (пак само веднъж), след което антифриза е изчезнал (изведнъж)?

Дано повече да не се случват такива аномалии, и наистина да се е оправила Мицка след тази нощ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...