Премини към съдържание

Съединител


Препоръчано мнение

Здравейте,

Миризмата на изгоряло в купето означава ли нов съединител? Накладки не са със сигурност,защото и след смяната им миризмата си стои. Колко излиза горе-долу нов съединител за Каризма DID 2002г. със смяната?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Миризмата на изгоряло в купето означава ли нов съединител? Накладки не са със сигурност,защото и след смяната им миризмата си стои. Колко излиза горе-долу нов съединител за Каризма DID 2002г. със смяната?

Преди три години беше към 1800 лв. сега под 1200 лв не знам дали ще намерите, а и за тези пари е доста съмнително качеството му, но все пак е алтернатива.........проблема е че се сменя с все маховика, да не говорим за аксиалния лагер, къде върви с все помпата ........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Миризмата на изгоряло в купето означава ли нов съединител? Накладки не са със сигурност,защото и след смяната им миризмата си стои. Колко излиза горе-долу нов съединител за Каризма DID 2002г. със смяната?

Маховикът се проверява и само при нужда се сменя .. 800 лв. е на ЛЮК .

Лагер помпата ако си работи, има голяма вероятност да изтъркаля още един съединител, за това и тя се сменя по преценка ..190 лв. и е цената ..

Съединител комплект на Айсин е 220 лв., ако искаш по качествен ЛЮК на 300 лв.

Смяната в условия на пазарна икономика е въпрос на пазарлък ..;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маховикът се проверява и само при нужда се сменя .. 800 лв. е на ЛЮК .

Лагер помпата ако си работи, има голяма вероятност да изтъркаля още един съединител, за това и тя се сменя по преценка ..190 лв. и е цената ..

Съединител комплект на Айсин е 220 лв., ако искаш по качествен ЛЮК на 300 лв.

Смяната в условия на пазарна икономика е въпрос на пазарлък ..;)

Така е, но ..........за да ти е "мирно на главата" по добре всичко, освен това в моята практика често се е случвало като не сменя маховика, и после съединителя много горе отделя, а един път повторно свалях ск. кутия, тъй като не стана с клиенския феродов и притискателен диск, после си взе и маховик и стана.........

Относно помпата, и тук е малко съмнително да искара още един съединител, тя по принцип е Закс, уж добра, уж хубава и здрава , пък протече на 5 - я месец след това, и се наложи да се сваля ск. кутия пак..........

Казвам ги тия неща , за да може човека да е запознат с рисковете и по този начин да си прецени за себе си какво да прави...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Миризмата на изгоряло в купето означава ли нов съединител? Накладки не са със сигурност,защото и след смяната им миризмата си стои. Колко излиза горе-долу нов съединител за Каризма DID 2002г. със смяната?

Ако е само до миризма на феродо еднократно в купето , няма проблем, важното след това да си отделя съединителя както трябва и да няма шумове ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само до миризма на феродо еднократно в купето , няма проблем, важното след това да си отделя съединителя както трябва и да няма шумове ..........

Да, само миризма на феродо има, иначе съединителя си отделя нормално.Но миризмата е непрекъсната!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, само миризма на феродо има, иначе съединителя си отделя нормално.Но миризмата е непрекъсната!

Може би пак трябва да си погледнеш спирачките. Покарай малко и като слезеш провери дали някоя джанта се загрява или мирише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би пак трябва да си погледнеш спирачките. Покарай малко и като слезеш провери дали някоя джанта се загрява или мирише.

:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миризмата е само вътре, утре ще проверя за какво става въпрос.

Действай и докладвай тук после.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оргиналния е около 1200лв с ДДС, така че алтернативните трябва да са по-евтини.

Оригиналния е Закс, така че цената е напълно нормална, тъй като става дума пак за Закс.........без емблемките обаче...... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не винаги само в емблемките е разликата, но имах в предвид, че ОЕМ частите по принцип са по-скъпи, но е много по-сигурно, че няма да попаднеш на менте или на рециклиран продукт.

По принцип е така, но на практика не винаги е така .. Понякога афтърмаркет части са по скъпи от ОЕМ, но това в никакъв случай не ги прави по некачествени . :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Действай и докладвай тук после.......... :D

Прави бяхте за спирачките! При натягането на ръчната спирачка в един сервиз са се престарали и доколкото разбрах барабаните са затягали колелата и от там е идвала миризмата. Сега всичко изглежда ОК и дано темата за съединителя не потрябва скоро! :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,като стана въпрос за съединител искам да споделя,че моята каризма е 96г.,миналата година имах проблеми със съединителя и се оказа,че феродо от лада си пасва идеално и така за 7-8лв.си реших проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако труда ти е безплатен има и такива варианти. Въпроса е колко ще изкара с него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...