ilhanbg Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Здравейте приятели.Обмислям покупка на Outlander (2007-2009 г.), като съм се спрял на дизела -140 кс. от VW (прочетох доста мнения и си мисля, че по добре тракащ надежден и икономичен, отколкото тих, динамичен и мощен - на Пежо). Мисля да се насоча към коли купувани оттук и под 70-80 000 км, със серизна история ако е възмжно и в гаранция, но не е задължително.Въпроса ми е какво по конкретно да гледам? Има ли възможност да се разберат реалните км? Към кой сервиз (за диагностика) в СФ бихте ме насочили ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 5 Май 2012 Сподели Публикувано 5 Май 2012 Ако има сервизна история няма какво да му се гледа, ако е под 100K всичко ще си му е здраво.Все пак провери дали саму сменени предните накладки и колко са се вдълбали дисковете.Моя е такъв какъвто търсиш ти: на 170К освен консумативи са сменяни само AGR клапан, предни амортесьори и тампони на стабилизиращи щанги. Нищо друго не е правено по колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 16 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) Благодаря ти колега, в интерес на истината, след като изчетох изписаното за въпросния модел малко се поразколебах.Причината е в някои нетипични за Мицубиши недостатъци като завишен разход на масло, шум в купето при скорост над 120 км, бързо износване на съединителя и поскърцвания от таблото. Редактирано 16 Май 2012 от ilhanbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Благодаря ти колега, в интерес на истината, след като изчетох изписаното за въпросния модел малко се поразколебах.Причината е в някои нетипични за Мицубиши недостатъци като завишен разход на масло, шум в купето при скорост над 120 км, бързо износване на съединителя и поскърцвания от таблото.Не знам дали има значение, но моята кола е 2007ма,сглобяваня в Япония. Определено няма никалво скърцане или тропане по купето, нищо че е на 170000. Мотора е шумен и се чува в купето над 120 км/ч. За съединитела няма какво да кажа, защото още съм с оригиналния, но опре ли работата до смяна доколкото знам всичко излиза над 2 бона. Дано моя изкара още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 18 Май 2012 Сподели Публикувано 18 Май 2012 Да не отврям нова тема за покупка на Mitsubishi Outlander 2.0i-136 2004гРазхода колко е,другото ми е ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 18 Май 2012 Сподели Публикувано 18 Май 2012 Да не отврям нова тема за покупка на Mitsubishi Outlander 2.0i-136 2004гРазхода колко е,другото ми е ясно. Виж дали това ще ти е полезно:http://www.motostat.eu/member/vehicles/stats/id/43453 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2012 Сподели Публикувано 18 Май 2012 Здравейте приятелиОбмислям покупка на Outlander (2007-2009 г.), като съм се спрял на дизела -140 кс. от VW (прочетох доста мнения и си мисля, че по добре тракащ надежден и икономичен, отколкото тих, динамичен и мощен - на Пежо). Мисля да се насоча към коли купувани оттук и под 70-80 000 км, със серизна история ако е възмжно и в гаранция, но не е задължително.Въпроса ми е какво по конкретно да гледам? Има ли възможност да се разберат реалните км? Към кой сервиз (за диагностика) в СФ бихте ме насочили ?Гледайте следните неща:1. кога е сменяно малсото на мотора. париоди ,какво масло и т.н......Защото в БС имам доста случаи ,които не го сменят ,или не спазват процедурите въобще, имам предвид юе не се сменят едни или други консумативи........другото което е,че няма масло ,което да се сменя наа 20 или 25 хил. км........ти реално на твоята кола ще държиш ли колата ти да бръмчи 20 к км. с едно малсо........обърни внимание на това в серв. книжка....2. Въздушен филтър- обърни внимание кога е сменян и го извади да видиш дали действително е така, на 20 к км. възд. филтър не трябва да е много зацапан, а аз съм виждал уж на 20 , а май се оказва 4е е на 3х толкова.........3. Обърни внимание в книжката че на всяко влизане в сервиза им ,сменят уж спир. течност ,пол. филтър и т.н. а всъщност не е пипано там........Казвам това, да се има в предвид при евентуален оглед...........и да се провери........Много от хората се отказват от гаранцията точно поради тези причини , и други, свързани от финансово естество........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Гледайте следните неща:1. кога е сменяно малсото на мотора. париоди ,какво масло и т.н......Защото в БС имам доста случаи ,които не го сменят ,или не спазват процедурите въобще, имам предвид юе не се сменят едни или други консумативи........другото което е,че няма масло ,което да се сменя наа 20 или 25 хил. км........ти реално на твоята кола ще държиш ли колата ти да бръмчи 20 к км. с едно малсо........обърни внимание на това в серв. книжка........ Аз съм чувал , че се случвало само да се фактурира обслужването без автомобила да се мести от паркинга !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Аз съм чувал , че се случвало само да се фактурира обслужването без автомобила да се мести от паркинга !!И аз съм чувал това, но не мога да твърдя със сигурност.........Има клиенти, които се отказват от гаранцията, само и само да не ходят при тях.....а имам и случаи в които му пускат фактура много след като той е обявил че се е отказал от техните услуги ,и пише ообичайните си неща там......смяна масло, смяна филтри и т.н......но не мога да твърдя това, това са само слухове....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 22 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2012 (редакция) Хмм, значи да нямаме вяра на сервизните книжки, не говоря изобщо за "новия внос" " гарантиран произход" и тн. а за автомобили купени и подържани тук.На колко км се сменя Ангренажния ремък и ролките и колко излиза една смяна? Редактирано 22 Май 2012 от ilhanbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 22 Май 2012 Сподели Публикувано 22 Май 2012 Хмм, значи да нямаме вяра на сервизните книжки, не говоря изобщо за "новия внос" " гарантиран произход" и тн. а за автомобили купени и подържани тук.На колко км се сменя Ангренажния ремък и ролките и колко излиза една смяна?Оригиналния ремък се сменя на 120 000, после зависи какви ролки и ремък слагаш може на 80к или на 100к.Цената за хубав май излизаше около 1200 лв всичко - ролки, ремък, водна помпа, труд и т.н.DJ Tymbi може най-точен отговор да ти даде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 Май 2012 Сподели Публикувано 22 Май 2012 Оригиналния ремък се сменя на 120 000, после зависи какви ролки и ремък слагаш може на 80к или на 100к.Цената за хубав май излизаше около 1200 лв всичко - ролки, ремък, водна помпа, труд и т.н.DJ Tymbi може най-точен отговор да ти даде.Там някъде,около 1000 лв........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.