svetliof Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Здравейте колеги. Имам конкретен въпрос към собствениците на Space Star 1.3L, 1.6L, 1.8L притежаващи оригинална сервизна книжка/ръководство. Вътре в диаграмката с температурните диапазони на всеки позволен за двигателя вискозитетен клас по SAE и на вас ли SAE 5W30 ви го дават от -40 до +10С? Моето италианско ръководство го дава така и в случая съвпада и с английският manual качен във форума Цък (секция 12-4). Питам, защото след още няколко изровени ръководства цъфнаха разликите. Такива са БГ ръководството отново тук във форума, което е едно към едно с руското Цък, където вече SAE 5W30 е от -35 до +40С. За едно и също нещо, такива отклонения са недопустими, нали за това се води ръководство на потребителя, да е отправна точка. Видяхме как го дава моето туто оригинале ръководство. Ако вие имате холандски, немски и всякакви други дошли с колата, споделете моля.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 (редакция) Ето от немско ръководство: http://img440.imageshack.us/img440/161/dsc0659u.th.jpg http://img152.imageshack.us/img152/1769/dsc0660m.th.jpg Може би зависи от годината на издаване на книжката. Редактирано 30 април 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 април 2012 Автор Сподели Публикувано 30 април 2012 (редакция) Ето от немско ръководство: Благодаря. На Space Star ли е? На картинката за бензиновите двигатели е същият номер M03B019A като в моето ръководство, температурните диапазони по SAE са 1:1. В българското или руското обаче...тактично номера не е упоменат и там са други :icon_hmm: . Редактирано 30 април 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 От каризма, но разликите са само в илюстрациите на самите коли. Ако провериш и в галантското сигурно ще е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Моето ръководство също е италианско. Номера на юлистрацията е М03В037а. Температурния дипазон на моторно масло с вискозитет SAE 0W-30 и 5W-30 е от -35 до +40, а за SAE 0W-40 и 5W-40 е от -35 до +50. Т.е. едно към едно е с БГ ръководството, което го има качено във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 април 2012 Автор Сподели Публикувано 30 април 2012 Моето ръководство също е италианско. Номера на юлистрацията е М03В037а. Температурния дипазон на моторно масло с вискозитет SAE 0W-30 и 5W-30 е от -35 до +40, а за SAE 0W-40 и 5W-40 е от -35 до +50. Т.е. едно към едно е с БГ ръководството, което го има качено във форума. Би ли качил една хубава снимка, да си изплакна очите, защото зимата определено ще съм на този вискозитетен клас :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 Би ли качил една хубава снимка, да си изплакна очите, защото зимата определено ще съм на този вискозитетен клас :icon_n_king: :icon_bye: Снимка на ръководството ли...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2012 :icon_bye: Снимка на ръководството ли...? На самата диаграма с температурните диапазони за бензиновите двигатели, както колегата по-горе. :icon_n_king: Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 На самата диаграма с температурните диапазони за бензиновите двигатели, както колегата по-горе. :icon_n_king: Благодаряhttp://dox.abv.bg/files/listtree Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2012 (редакция) http://dox.abv.bg/files/listtree Линка не е правилно изписан. За да се увериш, че той работи, през друг browser свали файла за проба :icon_bye: Редактирано 1 Май 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 http://dox.abv.bg/files/fdw?eid=84990078 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2012 http://dox.abv.bg/files/fdw?eid=84990078 Отново не иска. Би ли ми я изпратил на пощата, а аз ще я ъплодна.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 Отново не иска. Би ли ми я изпратил на пощата, а аз ще я ъплодна....Пращам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2012 Ръководство на колегата @kentavar Цък. Трябва да се има в предвид предишен негов пост, защото камерата е трепнала при снимането: "......Моето ръководство също е италианско. Номера на юлистрацията е М03В037а. Температурния дипазон на моторно масло с вискозитет SAE 0W-30 и 5W-30 е от -35 до +40, а за SAE 0W-40 и 5W-40 е от -35 до +50. Т.е. едно към едно е с БГ ръководството, което го има качено във форума" Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 19 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2012 На вниманието на колегите със Space Star 1.3, Въз основа на внимателно анализираната информация, направих прехода от SAE 5W40 към SAE 5W30 масло. Малкото събрани отзиви за тези 2 дена са все положителни. По-лесно се ускорява автомобила и не се мъчи толкова от 1-ва към 2-ра скорост, а двигателя някак си се разтоварва. Някой тръгнал повдигач вече заглъхва с една идея по-бързо, а странични ефекти като присветване на лампата за масло от ниско налягане или увеличен шум дори и при напълно загрят двигател - няма. Почти толкова е незабележима разликата, че ако не знаех за интервенцията, нямаше да се усетя.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 23 август 2013 Автор Сподели Публикувано 23 август 2013 Здравейте колеги,да не отварям нова тема искам да попитам собственците на Мицку Space Star 1,3i които имат User manual на хартиен носител с колата (обикновенно ръководството се въргаля в джабката), дали вътре им е упоменат черно на бяло вискозитетния клас SAE 0W40? Благодаря.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Здравейте колеги,да не отварям нова тема искам да попитам собственците на Мицку Space Star 1,3i които имат User manual на хартиен носител с колата (обикновенно ръководството се въргаля в джабката), дали вътре им е упоменат черно на бяло вискозитетния клас SAE 0W40? Благодаря.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 23 август 2013 Автор Сподели Публикувано 23 август 2013 Благодаря за бързата реакция. Това не е ли от онлайн ръководството качено тук на сървъра, или от хартиен носител дошлъл с кола купена от Mitsubishi за БГ пазара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 август 2013 Сподели Публикувано 24 август 2013 От онлайн ръководството е, но за маслото съм го сравнявал с италианското, което дойде с колата. Същото пише, но има и допърнение - маслото да е ESSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.