Премини към съдържание

Сервизна книжка


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Имам конкретен въпрос към собствениците на Space Star 1.3L, 1.6L, 1.8L притежаващи оригинална сервизна книжка/ръководство. Вътре в диаграмката с температурните диапазони на всеки позволен за двигателя вискозитетен клас по SAE и на вас ли SAE 5W30 ви го дават от -40 до +10С? Моето италианско ръководство го дава така и в случая съвпада и с английският manual качен във форума Цък (секция 12-4). Питам, защото след още няколко изровени ръководства цъфнаха разликите. Такива са БГ ръководството отново тук във форума, което е едно към едно с руското Цък, където вече SAE 5W30 е от -35 до +40С. За едно и също нещо, такива отклонения са недопустими, нали за това се води ръководство на потребителя, да е отправна точка. Видяхме как го дава моето туто оригинале ръководство. Ако вие имате холандски, немски и всякакви други дошли с колата, споделете моля.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето от немско ръководство:

 

http://img440.imageshack.us/img440/161/dsc0659u.th.jpg http://img152.imageshack.us/img152/1769/dsc0660m.th.jpg

 

Може би зависи от годината на издаване на книжката.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето от немско ръководство:

 

Благодаря. На Space Star ли е? На картинката за бензиновите двигатели е същият номер M03B019A като в моето ръководство, температурните диапазони по SAE са 1:1. В българското или руското обаче...тактично номера не е упоменат и там са други :icon_hmm: .

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От каризма, но разликите са само в илюстрациите на самите коли. Ако провериш и в галантското сигурно ще е същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето ръководство също е италианско. Номера на юлистрацията е М03В037а. Температурния дипазон на моторно масло с вискозитет SAE 0W-30 и 5W-30 е от -35 до +40, а за SAE 0W-40 и 5W-40 е от -35 до +50. Т.е. едно към едно е с БГ ръководството, което го има качено във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето ръководство също е италианско. Номера на юлистрацията е М03В037а. Температурния дипазон на моторно масло с вискозитет SAE 0W-30 и 5W-30 е от -35 до +40, а за SAE 0W-40 и 5W-40 е от -35 до +50. Т.е. едно към едно е с БГ ръководството, което го има качено във форума.

 

Би ли качил една хубава снимка, да си изплакна очите, защото зимата определено ще съм на този вискозитетен клас :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би ли качил една хубава снимка, да си изплакна очите, защото зимата определено ще съм на този вискозитетен клас :icon_n_king:

:icon_bye: Снимка на ръководството ли...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_bye: Снимка на ръководството ли...?

 

 

На самата диаграма с температурните диапазони за бензиновите двигатели, както колегата по-горе. :icon_n_king:

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На самата диаграма с температурните диапазони за бензиновите двигатели, както колегата по-горе. :icon_n_king:

Благодаря

http://dox.abv.bg/files/listtree

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Линка не е правилно изписан. За да се увериш, че той работи, през друг browser свали файла за проба :icon_bye:

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръководство на колегата @kentavar Цък. Трябва да се има в предвид предишен негов пост, защото камерата е трепнала при снимането:

 

"......Моето ръководство също е италианско. Номера на юлистрацията е М03В037а. Температурния дипазон на моторно масло с вискозитет SAE 0W-30 и 5W-30 е от -35 до +40, а за SAE 0W-40 и 5W-40 е от -35 до +50. Т.е. едно към едно е с БГ ръководството, което го има качено във форума"

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

На вниманието на колегите със Space Star 1.3,

 

Въз основа на внимателно анализираната информация, направих прехода от SAE 5W40 към SAE 5W30 масло. Малкото събрани отзиви за тези 2 дена са все положителни. По-лесно се ускорява автомобила и не се мъчи толкова от 1-ва към 2-ра скорост, а двигателя някак си се разтоварва. Някой тръгнал повдигач вече заглъхва с една идея по-бързо, а странични ефекти като присветване на лампата за масло от ниско налягане или увеличен шум дори и при напълно загрят двигател - няма. Почти толкова е незабележима разликата, че ако не знаех за интервенцията, нямаше да се усетя.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги,

да не отварям нова тема искам да попитам собственците на Мицку Space Star 1,3i които имат User manual на хартиен носител с колата (обикновенно ръководството се въргаля в джабката), дали вътре им е упоменат черно на бяло вискозитетния клас SAE 0W40? Благодаря.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

да не отварям нова тема искам да попитам собственците на Мицку Space Star 1,3i които имат User manual на хартиен носител с колата (обикновенно ръководството се въргаля в джабката), дали вътре им е упоменат черно на бяло вискозитетния клас SAE 0W40? Благодаря.

Поздрави

post-4855-039853500 1377285658_thumb.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързата реакция. Това не е ли от онлайн ръководството качено тук на сървъра, или от хартиен носител дошлъл с кола купена от Mitsubishi за БГ пазара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От онлайн ръководството е, но за маслото съм го сравнявал с италианското, което дойде с колата. Същото пише, но има и допърнение - маслото да е ESSO

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...