Премини към съдържание

трудно пали


Guest Вируса75

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Имам малък проблем с моето дизелче.Когато стартирвам двигателя независимо дали е топла или студена той пали трудно.В началото си помислих че не държи налягане в системата т.е. че връща горивото през подкачващата помпа.Сложих клапан непосредствено преди ГНП-то,но трудния старт си остана.Огледал съм навсякъде за течове-няма.Стартера завърта 7-8 пъти докато запали.Колата не пуши от ауспуха,не съм замервал компресия но колата спира по баир надолу на директна предавка-това значи че има добра компресия.не губи тихи обороти,има добра тяга.ГНП-то ми е DENZO.Когато стартера завърти 2-3 оборота на следващото завъртане няма проблеми-пали като бензинка.Кажете ми къде да търся проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятна причина е стартера да върти твърде бавно - обикновено се дължи на износени четки.

Подгряващите свещи провери ли ги?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятна причина е стартера да върти твърде бавно - обикновено се дължи на износени четки.

Подгряващите свещи провери ли ги?

И аз мисля, че проблема е в подгряващите свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверявах свещите-перфектни са.Всяка една съм я проверявал на акумолатора,която беше за смяна съм я сменил.Стартера върти добре.Според мен от някъде системата поема въздух.Проблема е че не съм с маркучи а с метални тръбички.Оглеждал съм ги няма никъде мазно от нафта по тях.По помпата , която е DENZO също няма течове,дори някои елементи от вънка са ръждясали.Когато врътна със стартера един-два оборота после пали от рас-като бензинка.Не знам как да проверя системата за въздух.Ходих при един "МАЙСТОР",че той ми каза,че най-вероятно имам издухани копресионни сигменти и ми каза да сложа руска добавка в маслото.Казах му че по-добре да отворя двигатела и да му сменя сигментите от колкото да му сложа добавка.Това е равносилно на мазохизъм.Тия да ги говори на някое дете.Същия ми изолира клапана за вкарване на изгорели газове в колекторите при студен старт.Каза че това щяло да подобри работата на двигатела.Когато я запалих ефекта с трудното палене си остана,даже почна да прекъсва на тихи обороти.Може ли някой да предложи как да проверя системата за въздух

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че проблема е в подгряващите свещи.

Щом му пали трудно и на загрял двигател, значи не е проблема в тях.

Съмнява ме да е от това но можеш да провериш... на мен наскоро ми се напълниха всмукателните колекторите със масло което турбото издухва и от 10-15 оборота сутрин палеше. Сега като почистих интеркулера, и смукателните колектори пали от 2ри оборот. :)

Пак казвам, съмнява ме да е от това, понеже казваш не пуши.

Редактирано от CappY
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверявах свещите-перфектни са.Всяка една съм я проверявал на акумолатора,която беше за смяна съм я сменил.Стартера върти добре.Според мен от някъде системата поема въздух.Проблема е че не съм с маркучи а с метални тръбички.Оглеждал съм ги няма никъде мазно от нафта по тях.По помпата , която е DENZO също няма течове,дори някои елементи от вънка са ръждясали.Когато врътна със стартера един-два оборота после пали от рас-като бензинка.Не знам как да проверя системата за въздух.Ходих при един "МАЙСТОР",че той ми каза,че най-вероятно имам издухани копресионни сигменти и ми каза да сложа руска добавка в маслото.Казах му че по-добре да отворя двигатела и да му сменя сигментите от колкото да му сложа добавка.Това е равносилно на мазохизъм.Тия да ги говори на някое дете.Същия ми изолира клапана за вкарване на изгорели газове в колекторите при студен старт.Каза че това щяло да подобри работата на двигатела.Когато я запалих ефекта с трудното палене си остана,даже почна да прекъсва на тихи обороти.Може ли някой да предложи как да проверя системата за въздух

Можете да направите следното: отпред на помпата входящия маркуч го извадете и снадете парче прозрачен маркуч и така нялой да върти ,а другия да гледа, ако има много мехурчета, значи случе въздухотнякъде, това е много гаден проблем, тъй като може да смуче от всякъде.........но на първо време сипете до горе нафта и пак пробвайте.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можете да направите следното: отпред на помпата входящия маркуч го извадете и снадете парче прозрачен маркуч и така нялой да върти ,а другия да гледа, ако има много мехурчета, значи случе въздухотнякъде, това е много гаден проблем, тъй като може да смуче от всякъде.........но на първо време сипете до горе нафта и пак пробвайте.......

 

И друго да предложа аз,

аз на горивния филтър имам ръчна помпа (предполагам че би трябвало всички да имат) преди старт помпиш на ръка... То ако има въздух си личи, помпата много лесно се движи и ако след продължително помпене се "втвърдява" и ако след това не запали по-бързо значи проблем с вземане на въздух нямаш. Другото което се сещам е че може помпата ти да не прави достатъчно налягане за да може да засмуче гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата на интеркулера я гледах-има малко мазничко но според мен това е нормално за кола която е на 160000(километража е връщан със сигурност,поне 100000 назад).Мога да я почистя и ако се подобри трябва да търся начин да спра омазняването,т.е. да разбера каква е причината за омазняването.Относно ръчната помпичка - напомпвал съм на ръка-не е "меко натискането".От второто нискане си е твърда.Да кажем че не е там проблема.Преди 1-а седмица направих рожден ден на резервоара-напълних го до горе.Същата история.За прозрачното маркуче преди помпата-според мен това няма смисъл защото ако поема въздух преди помпата колата ще прекъсва на тихи обороти,а пък и аз съм сложил клапан за да държи налягането на горивото след ръчната помпа.Хмм...Казвате-ГНП-то да не прави достатъчно налягане при подаване на горивото.Мога да се съглася,но ми се иска да не е това щото ще го ям голям и дебел.Как да проверя състоянието на налягането което излиза от ГНП-то?Събота ще почистя маркуча на интеркулера и там където мога без да бърникам много и ако проблема се оправи ще пиша.Дано да не излезе от ГНП-то.Ще ви пиша другата седмица.

БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТИТЕ НА ВСИЧКИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

трябва да търся начин да спра омазняването,т.е. да разбера каква е причината за омазняването.

 

Турбото лека по лека си заминава. Има 1 тръбичка от картера, която минава през турбото и го маже, и част от маслото отива във всмукателя, а не се връща в картера. Попринцип не е фатално, аз мойта (астра Ф) 20k километра вече така я карам. Лошото е,че като се напълни повече и трудно пали, а като почне да хвърля повече масло, отзаде яко пуши. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще почистя тръбичката и ще видим.Проблема е че не пуши,двигателя работи като часовник.Дори когато я намачкам към 3800-4000 оборота няма сажди отзад,колата се изтрелва като самолет.Пробвал съм я с банкнота на ауспуха(за комресия)-на място я надувам и пускам газта - банкнотата не се засмуква от ауспуха като намалят оборотите.Аз си мисля че може би ще излезе от налягането в ГНП-то.Ще го замеря и после ще го мислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Почистих маркучите на турбото и всичко до всмукателните колектори.Имаше налепи,но не мога да кажа ,че са били доста.Не посмях да сваля всмукателите,защото трябваше да сваля и турбото-има два болта които са на кофти място.Почистих колекторите до където можах с парцалче.Има един клапан за вкарване на изгорелите газове.Самия той сработвал при студен старт.Отвора през който минават газовете и влизат в смукателите беше да не кажа голяма дума-почти запушен от налеп.Та след почистването се подобри малко студения старт.Остава си проблема когато двигателя е топъл.

Когато изгася колата и двигателя е топъл след като почакам 2-3и минути и дам отново на контакт крушката за подгряването не светва-нормално двигателя е топъл и управляващия блок не пуска ток до свещите.Завъртам да стартирам двигателя,стартера почва да върти 7-8 пъти(при топъл двигател).Изгасям я пак.Чакам 2-3и минути врътвам със стартера само един два оборота,след това двигателя пали от първия оборот на стартера.Вече изключваме проблема със свещите.Ако да кажем,че е налягането на ГНП-то.Не вярвам налягането на в ГНП-то да пада толкова бързо-за 2-3и минути.Не искам да свалям ГНП-то да му меря налягането за сега.Скоро сменях агренаж.Ако да кажем не е направено правилно зацепването на ГНП-то,разминава се само с един зъб,т.е. ГНП-то има някакво предварение,то тогава ще пали трудно и най-вероятно ще пуши,а тя не пуши.Като форсирам до 3000 оборота пропушва черен пушек и спира.Наблюдавам я и когато е в движение когато изпреварвам,като я напъна до към 3500 оборота няма пушаци в огледалото.

Не знам вече къде да търся проблема,А МЕ Е СТРАХ МНОГО ОТ "МАЙСТОРИТЕ" В БЪЛГАРИЯ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...