Trafik Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Колеги, четох четох и инфото за този модел в този раздел на форума е много бедно. Решил съм да сменям Галанта с джип, и съм се спрял на Pajero Sport. Тук очаквах да е ,като в раздела Галант.....ама не :icon_doh: В главата ми има десетки въпроси:- Този модел 98-99 год. Японско производство ли е или .... ?- При галанта скоростите са слабо място, и при джиповете ли е така и по конкретно този модел?- Колко излиза приблизително първоначалното обслужване, ремъци, помпи, масла и т.н.?- Окачването здраво ли е, за джип би трябвало.... но така ли е наистина?- Кои са слабите места на модела и какво трябва да се гледа при покупка?- Разход на гориво....приблизително?- По добър и респективно по здрав вариант ли е Pajero 2,5 или 2,8 от 95 год? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Колеги, четох четох и инфото за този модел в този раздел на форума е много бедно. Решил съм да сменям Галанта с джип, и съм се спрял на Pajero Sport. Тук очаквах да е ,като в раздела Галант.....ама не :icon_doh: В главата ми има десетки въпроси:- Този модел 98-99 год. Японско производство ли е или .... ?- При галанта скоростите са слабо място, и при джиповете ли е така и по конкретно този модел?- Колко излиза приблизително първоначалното обслужване, ремъци, помпи, масла и т.н.?- Окачването здраво ли е, за джип би трябвало.... но така ли е наистина?- Кои са слабите места на модела и какво трябва да се гледа при покупка?- Разход на гориво....приблизително?- По добър и респективно по здрав вариант ли е Pajero 2,5 или 2,8 от 95 год?Не разбирам защо си се спрял на 2.5 когато 2.8 е по-здрав двигател, по-мощен и по-икономичен...Разхода на гориво зависи от задволанното устройство, иначе 2.5 гори с литър повече от 2.8Окачването е здраво, скоростите също, като опита ми е само с ръчни скорости, за автомата нямам мнение.Дано да съм ти бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Не разбирам защо си се спрял на 2.5 когато 2.8 е по-здрав двигател, по-мощен и по-икономичен...Здравей,Слави!А дали при Паджеро Спорт има 2.8 двигател?По едно време търсихме на мой познат такова и освен 2.5 тди и 3.0 V6,други не излизаха... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Здравей,Слави!А дали при Паджеро Спорт има 2.8 двигател?По едно време търсихме на мой познат такова и освен 2.5 тди и 3.0 V6,други не излизаха... Колегата пита кой от двата двигателя е по-добър и аз му отговорих. Аз лично не харесвам визията на "Спорт"-а, много нисичък ми изглежда, та може колегата да си вземе и голямото Паджеро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 19 април 2012 Автор Сподели Публикувано 19 април 2012 Колегата пита кой от двата двигателя е по-добър и аз му отговорих. Аз лично не харесвам визията на "Спорт"-а, много нисичък ми изглежда, та може колегата да си вземе и голямото Паджеро. Голямото Паджеро идва много голямо, в София ще е трудна работата с него :rolleyes: И още един въпрос, двигателите 2,5 и 2,8 с верига ли са или ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Голямото Паджеро идва много голямо, в София ще е трудна работата с него :rolleyes: И още един въпрос, двигателите 2,5 и 2,8 с верига ли са или ремък. Колко да е по голямо от спорта ? 5 - 10 см. максимум но за сметка на това има супер селект . Иначе и двата двигателя са с ремъци . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 (редакция) 2.8 е с верига и автомата е по-безпроблемен от ръчката. Редактирано 19 април 2012 от totto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Колеги, четох четох и инфото за този модел в този раздел на форума е много бедно. Решил съм да сменям Галанта с джип, и съм се спрял на Pajero Sport. Тук очаквах да е ,като в раздела Галант.....ама не :icon_doh: В главата ми има десетки въпроси:- Този модел 98-99 год. Японско производство ли е или .... ?- При галанта скоростите са слабо място, и при джиповете ли е така и по конкретно този модел?- Колко излиза приблизително първоначалното обслужване, ремъци, помпи, масла и т.н.?- Окачването здраво ли е, за джип би трябвало.... но така ли е наистина?- Кои са слабите места на модела и какво трябва да се гледа при покупка?- Разход на гориво....приблизително?- По добър и респективно по здрав вариант ли е Pajero 2,5 или 2,8 от 95 год?Японец е да, чистокръвен......По отношение на мотора - Паджеро спорт доколкото знам ,а и при мен не е идвал ,няма с 4М40 мотора ( 2.8 ТДи) има само 2.5 ТДИ и 3.0 В6 мотора.........4Д56Т мотора не е лош, а и при Спорт модификацията е с друга по добра ГНП(Diesel Kiki) който мотор е 99 коня/4000 об./мин., но ги постига с 200 оборота по надолу от другия мотор ,който се внедрява само в Паджеро - 98 коня/4200 об./мин...........Този мотор е с агренажен ремък , като те са два,един малък и един голям, и са с общо 3 ролки, докато при 4М40 мотора е с верига....http://media.snimka.bg/s1/0138/026519802.jpg?r=0 По отношение на обслужването, то е относително ,но 2.5 мотора излиза малк опо скъпо , тъй като имаш да сменяш и ар. ремъци, освен масла, филтри и др.........на 2.5 мотора ще ти трябват около 6 литра масло , докато на 2.8 мотора е повечко.......По отношение на окачването , да здраво е, малко по често страдат от паразитния хебъл, но това не е болка за умиране.........Според мен 2.8 литровия е по добър, но също така ,и съчетан с ръчна кутия и къса база..........има едни модификации Трофи, те са точно такива........хубаво върви, малко харчи ( за джип ) и е маневрен/паркирането не е толкова трудно......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 2.8 е с верига и автомата е по-безпроблемен от ръчката. Това предполагам го казвате от личен опит ? Аз до сега бях сигурен , че веригата е внедрена за 3,2 мотора на П3 . От това , че и на 2,8 мотора е слагана може да се извлекът само суперлативи , но да незабравяме и , че веригата е консуматив и рано или късно се заменя . Относно скоростите при мен се забелязва по трудно включване на 2 - ра скорост при студена кутия което потвърждава думите на тотто за пробеми при ръчните кутии . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 20 април 2012 Автор Сподели Публикувано 20 април 2012 До тук все полезна информация :icon_clap: Веригата износва ли се някога, все пак има някакъв пробег, не е ли доста по скъпо ако смениш една верига.И още нещо, веригата прави ли го по шумен от тези с ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 До тук все полезна информация :icon_clap: Веригата износва ли се някога, все пак има някакъв пробег, не е ли доста по скъпо ако смениш една верига.И още нещо, веригата прави ли го по шумен от тези с ремък. Веригата при П3 с 3,2 мотора се сменя по спомен около 200,000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alsy Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 (редакция) Като собственик на Мицубиши Паджеро 2,5 TDI Super Select с автоматични скорости... Мога да кажа, че това е изключителен автомобил. Специално аз съм на мнение, че имах късмет, когато го купих - внесох го от Англия, с десен волан, произведено за Япония, с мнооого екстри за годината си на производство (в момента вече е с ляв волан, но това е друга тема). Историята е много дълга. Колегите от форума правилно са ти казали - тази версия е с ремък, докато 2,8 е с верига. Отделното 2,8 версията харчи сравнително по-малко, макар че и това зависи от задкормилното устройство (имам база за сравнение, защото пък тъстът ми кара 2,8 дизел, автоматик). Специално моето дава разход 11,5-12 л/100 км при смесено каране. На магистрала може да вдигне 160км/ч (аз лично никога не го карам с толкова, понеже съм порода "охлюв", а и не заради скоростите съм взела джип), а разходът е падал до около 10,5/100. До сега (имам го от 2009 г.) съм сменила накладки (струваха 90 лв) и редовно си сменям филтри, масла, ремъци (в момента е на някъде около 300к км). Това е - друг проблем не е имало с него. Върви и мърка, мърка и върви, а според мен като за джип си вози направо меко. С една дума - влюбена съм си в него и ш'си го карам до'кат умра (или докато той умре).За въпроса дали с верига са по-шумни: според мен няма разлика. Даже моят е по-шумен, защото се налижи да махна шумоизолацията от поид капака и така и не я сложих обратно. Редактирано 20 април 2012 от alsy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alsy Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 Пропуснах да кажа, че на тъст ми му харчи повече, но пък той има значително по-тежък крак от моя ;) И двата джипа са II серия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the ultimate drifter Публикувано 26 април 2012 Сподели Публикувано 26 април 2012 (редакция) Мисля, че има Паджеро Спорт с 2.8ТДИ, но само с десен волан. Малко не съм съгласен с мнението на DJ Tymbi, че 2.8 в комбинация с ръчка и къса база гори малко :D Четири или пет години караме такъв 2-ка фейслифт, къса база, 2.8тди, ръчка, супер селект, гуми 267/70/15, имаме доста познати и с 2.8, и с 2.5 (някой от оффроуд форума) и според мен 2.5тди си е слабичък за тези големи гуми и тежкото купе. Пък закачиш ли му нещо отзад се тормози доста. Почти никакви ядове не е давал, а си го караме доста "сурово" или където няма път или си дърпаме платформата с коли отогре. Слабо място на първо място е ръждата! Задължително това е първото което гледаш, двигател се прави. Препоръчително е да го огедаш на канал или подемник, понеже и рамата му гние. (пред заните гуми особенно). След като вземеш е препоръчително отдоло да си го намажеш с нещо против корозия (нашия преди година имаше тръгнала ръжда пред задните гуми, изчистихме я, отгоре усилихме с дебела ламарина и намазахме всичко с битум).За 2.5 незнам, но 2.8 е на виско което има склонност пък разваляне. Окачването е супер здраво, надали ще има някакви проблеми. Не е лошо като го покараш да минеш през всички режими на 4х4-то за да видиш как работят. Редактирано 26 април 2012 от the ultimate drifter Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 7 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2012 Никой нищо не каза за V6 3000m3. С газов инжекцион ще харчи по малко от 2,8 или 2,5 TDI.........предполагам :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Никой нищо не каза за V6 3000m3. С газов инжекцион ще харчи по малко от 2,8 или 2,5 TDI.........предполагам :rolleyes: Като пари да Аз имам няколко познати с П2 3,0 150к.с и разхода им в София е около 16-17 на 100 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.