Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колеги, четох четох и инфото за този модел в този раздел на форума е много бедно. Решил съм да сменям Галанта с джип, и съм се спрял на Pajero Sport. Тук очаквах да е ,като в раздела Галант.....ама не :icon_doh: В главата ми има десетки въпроси:

- Този модел 98-99 год. Японско производство ли е или .... ?

- При галанта скоростите са слабо място, и при джиповете ли е така и по конкретно този модел?

- Колко излиза приблизително първоначалното обслужване, ремъци, помпи, масла и т.н.?

- Окачването здраво ли е, за джип би трябвало.... но така ли е наистина?

- Кои са слабите места на модела и какво трябва да се гледа при покупка?

- Разход на гориво....приблизително?

- По добър и респективно по здрав вариант ли е Pajero 2,5 или 2,8 от 95 год?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, четох четох и инфото за този модел в този раздел на форума е много бедно. Решил съм да сменям Галанта с джип, и съм се спрял на Pajero Sport. Тук очаквах да е ,като в раздела Галант.....ама не :icon_doh: В главата ми има десетки въпроси:

- Този модел 98-99 год. Японско производство ли е или .... ?

- При галанта скоростите са слабо място, и при джиповете ли е така и по конкретно този модел?

- Колко излиза приблизително първоначалното обслужване, ремъци, помпи, масла и т.н.?

- Окачването здраво ли е, за джип би трябвало.... но така ли е наистина?

- Кои са слабите места на модела и какво трябва да се гледа при покупка?

- Разход на гориво....приблизително?

- По добър и респективно по здрав вариант ли е Pajero 2,5 или 2,8 от 95 год?

Не разбирам защо си се спрял на 2.5 когато 2.8 е по-здрав двигател, по-мощен и по-икономичен...

Разхода на гориво зависи от задволанното устройство, иначе 2.5 гори с литър повече от 2.8

Окачването е здраво, скоростите също, като опита ми е само с ръчни скорости, за автомата нямам мнение.

Дано да съм ти бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо си се спрял на 2.5 когато 2.8 е по-здрав двигател, по-мощен и по-икономичен...

Здравей,Слави!

А дали при Паджеро Спорт има 2.8 двигател?

По едно време търсихме на мой познат такова и освен 2.5 тди и 3.0 V6,други не излизаха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Слави!

А дали при Паджеро Спорт има 2.8 двигател?

По едно време търсихме на мой познат такова и освен 2.5 тди и 3.0 V6,други не излизаха...

Колегата пита кой от двата двигателя е по-добър и аз му отговорих. Аз лично не харесвам визията на "Спорт"-а, много нисичък ми изглежда, та може колегата да си вземе и голямото Паджеро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пита кой от двата двигателя е по-добър и аз му отговорих. Аз лично не харесвам визията на "Спорт"-а, много нисичък ми изглежда, та може колегата да си вземе и голямото Паджеро.

 

Голямото Паджеро идва много голямо, в София ще е трудна работата с него :rolleyes:

И още един въпрос, двигателите 2,5 и 2,8 с верига ли са или ремък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голямото Паджеро идва много голямо, в София ще е трудна работата с него :rolleyes:

И още един въпрос, двигателите 2,5 и 2,8 с верига ли са или ремък.

 

Колко да е по голямо от спорта ? 5 - 10 см. максимум но за сметка на това има супер селект .

Иначе и двата двигателя са с ремъци .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, четох четох и инфото за този модел в този раздел на форума е много бедно. Решил съм да сменям Галанта с джип, и съм се спрял на Pajero Sport. Тук очаквах да е ,като в раздела Галант.....ама не :icon_doh: В главата ми има десетки въпроси:

- Този модел 98-99 год. Японско производство ли е или .... ?

- При галанта скоростите са слабо място, и при джиповете ли е така и по конкретно този модел?

- Колко излиза приблизително първоначалното обслужване, ремъци, помпи, масла и т.н.?

- Окачването здраво ли е, за джип би трябвало.... но така ли е наистина?

- Кои са слабите места на модела и какво трябва да се гледа при покупка?

- Разход на гориво....приблизително?

- По добър и респективно по здрав вариант ли е Pajero 2,5 или 2,8 от 95 год?

Японец е да, чистокръвен......

По отношение на мотора - Паджеро спорт доколкото знам ,а и при мен не е идвал ,няма с 4М40 мотора ( 2.8 ТДи) има само 2.5 ТДИ и 3.0 В6 мотора.........

4Д56Т мотора не е лош, а и при Спорт модификацията е с друга по добра ГНП(Diesel Kiki) който мотор е 99 коня/4000 об./мин., но ги постига с 200 оборота по надолу от другия мотор ,който се внедрява само в Паджеро - 98 коня/4200 об./мин...........Този мотор е с агренажен ремък , като те са два,един малък и един голям, и са с общо 3 ролки, докато при 4М40 мотора е с верига....

http://media.snimka.bg/s1/0138/026519802.jpg?r=0

 

По отношение на обслужването, то е относително ,но 2.5 мотора излиза малк опо скъпо , тъй като имаш да сменяш и ар. ремъци, освен масла, филтри и др.........на 2.5 мотора ще ти трябват около 6 литра масло , докато на 2.8 мотора е повечко.......

По отношение на окачването , да здраво е, малко по често страдат от паразитния хебъл, но това не е болка за умиране.........

Според мен 2.8 литровия е по добър, но също така ,и съчетан с ръчна кутия и къса база..........има едни модификации Трофи, те са точно такива........хубаво върви, малко харчи ( за джип ) и е маневрен/паркирането не е толкова трудно.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.8 е с верига и автомата е по-безпроблемен от ръчката.

 

Това предполагам го казвате от личен опит ? Аз до сега бях сигурен , че веригата е внедрена за 3,2 мотора на П3 . От това , че и на 2,8 мотора е слагана може да се извлекът само суперлативи , но да незабравяме и , че веригата е консуматив и рано или късно се заменя .

Относно скоростите при мен се забелязва по трудно включване на 2 - ра скорост при студена кутия което потвърждава думите на тотто за пробеми при ръчните кутии .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук все полезна информация :icon_clap:

Веригата износва ли се някога, все пак има някакъв пробег, не е ли доста по скъпо ако смениш една верига.

И още нещо, веригата прави ли го по шумен от тези с ремък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук все полезна информация :icon_clap:

Веригата износва ли се някога, все пак има някакъв пробег, не е ли доста по скъпо ако смениш една верига.

И още нещо, веригата прави ли го по шумен от тези с ремък.

 

Веригата при П3 с 3,2 мотора се сменя по спомен около 200,000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик на Мицубиши Паджеро 2,5 TDI Super Select с автоматични скорости... Мога да кажа, че това е изключителен автомобил. Специално аз съм на мнение, че имах късмет, когато го купих - внесох го от Англия, с десен волан, произведено за Япония, с мнооого екстри за годината си на производство (в момента вече е с ляв волан, но това е друга тема). Историята е много дълга. Колегите от форума правилно са ти казали - тази версия е с ремък, докато 2,8 е с верига. Отделното 2,8 версията харчи сравнително по-малко, макар че и това зависи от задкормилното устройство (имам база за сравнение, защото пък тъстът ми кара 2,8 дизел, автоматик). Специално моето дава разход 11,5-12 л/100 км при смесено каране. На магистрала може да вдигне 160км/ч (аз лично никога не го карам с толкова, понеже съм порода "охлюв", а и не заради скоростите съм взела джип), а разходът е падал до около 10,5/100. До сега (имам го от 2009 г.) съм сменила накладки (струваха 90 лв) и редовно си сменям филтри, масла, ремъци (в момента е на някъде около 300к км). Това е - друг проблем не е имало с него. Върви и мърка, мърка и върви, а според мен като за джип си вози направо меко. С една дума - влюбена съм си в него и ш'си го карам до'кат умра (или докато той умре).

За въпроса дали с верига са по-шумни: според мен няма разлика. Даже моят е по-шумен, защото се налижи да махна шумоизолацията от поид капака и така и не я сложих обратно.

Редактирано от alsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кажа, че на тъст ми му харчи повече, но пък той има значително по-тежък крак от моя ;) И двата джипа са II серия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има Паджеро Спорт с 2.8ТДИ, но само с десен волан.

 

Малко не съм съгласен с мнението на DJ Tymbi, че 2.8 в комбинация с ръчка и къса база гори малко :D

Четири или пет години караме такъв 2-ка фейслифт, къса база, 2.8тди, ръчка, супер селект, гуми 267/70/15, имаме доста познати и с 2.8, и с 2.5 (някой от оффроуд форума) и според мен 2.5тди си е слабичък за тези големи гуми и тежкото купе. Пък закачиш ли му нещо отзад се тормози доста.

Почти никакви ядове не е давал, а си го караме доста "сурово" или където няма път или си дърпаме платформата с коли отогре.

 

 

Слабо място на първо място е ръждата! Задължително това е първото което гледаш, двигател се прави. Препоръчително е да го огедаш на канал или подемник, понеже и рамата му гние. (пред заните гуми особенно). След като вземеш е препоръчително отдоло да си го намажеш с нещо против корозия (нашия преди година имаше тръгнала ръжда пред задните гуми, изчистихме я, отгоре усилихме с дебела ламарина и намазахме всичко с битум).

За 2.5 незнам, но 2.8 е на виско което има склонност пък разваляне.

Окачването е супер здраво, надали ще има някакви проблеми.

Не е лошо като го покараш да минеш през всички режими на 4х4-то за да видиш как работят.

Редактирано от the ultimate drifter
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Никой нищо не каза за V6 3000m3. С газов инжекцион ще харчи по малко от 2,8 или 2,5 TDI.........предполагам :rolleyes:

 

Като пари да :)

Аз имам няколко познати с П2 3,0 150к.с и разхода им в София е около 16-17 на 100 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...