Премини към съдържание

Проблем с ABS


KrumBo

Препоръчано мнение

Здравейте колеги днес вчера и днес за заехме с мой познат да сменим предна лагер-главина на Галантния 2.5 V6 97г. поръчах NK . Голям зор при свалянето мъка голяма един болт не се отви както трябва да не говорим че старата главина почти се бяхме отказали да сваляне . Срещнахме проблем при свалянето на датчика на ABS-са, държи се с един болт който го отвихме, но самия датчик неможа да излезне. При въртенето му около оста (нали има метална втулка) се измъкна или отчупи немога (да преценя) и на шенкела остана пластмасовата стойка и металната втулка а на кабела си остана мисля самия датчик електромагнит ли е какво е незнам .

 

При обратния монтаж датчика влезна доста плътно и решихме че няма да се измъкне.Проблема е че на моменти ми свети лампата на АБВ-са и той не сработва изобщо но колата си спира като БЕЗ АБС. На моменти изгасва лампата и .....ситуация: карам пътя е чист искам да намаля колата намаля нормално без да се задейства АБС-са но усещам почукването по педала и се чува обичайния звук когато ти сработи АБС-са бъзикане и нещо като движение електромотор. Какъв може да е проблема? Грешка в компа ? Откачих акумулартора за еизвестно време същата история ? Благодаря предварително !!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eми да. DJ-я писа навремето в една тема, че датчикът е много капризен на излизане и лесно се чупи. Затова не ти работи системата. Дали може да се възстанови стария - не зная.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених един преден лагер-главина, но нe помня да съм свалял датчика на ABS-а. Toй си остава на шенкела.

А за решаването на проблема си търси друг датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или датчика се е прецакал или гривната, по която отчита е счупена...

Колега под гривна да не разбираш частта от полуоската която е оформена като зъбно колело и от там влиза в лагер-главината?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених един преден лагер-главина, но нe помня да съм свалял датчика на ABS-а. Toй си остава на шенкела.

А за решаването на проблема си търси друг датчик.

Предполагам при теб по-лесно се е избила полуоската.Всичко беше адски клеясало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега под гривна да не разбираш частта от полуоската която е оформена като зъбно колело и от там влиза в лагер-главината?

 

Да, ето нагледно

http://www.reluctorrings.com/images/fitting/Cracked_reluctor_ring.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес вчера и днес за заехме с мой познат да сменим предна лагер-главина на Галантния 2.5 V6 97г. поръчах NK . Голям зор при свалянето мъка голяма един болт не се отви както трябва да не говорим че старата главина почти се бяхме отказали да сваляне . Срещнахме проблем при свалянето на датчика на ABS-са, държи се с един болт който го отвихме, но самия датчик неможа да излезне. При въртенето му около оста (нали има метална втулка) се измъкна или отчупи немога (да преценя) и на шенкела остана пластмасовата стойка и металната втулка а на кабела си остана мисля самия датчик електромагнит ли е какво е незнам .

 

При обратния монтаж датчика влезна доста плътно и решихме че няма да се измъкне.Проблема е че на моменти ми свети лампата на АБВ-са и той не сработва изобщо но колата си спира като БЕЗ АБС. На моменти изгасва лампата и .....ситуация: карам пътя е чист искам да намаля колата намаля нормално без да се задейства АБС-са но усещам почукването по педала и се чува обичайния звук когато ти сработи АБС-са бъзикане и нещо като движение електромотор. Какъв може да е проблема? Грешка в компа ? Откачих акумулартора за еизвестно време същата история ? Благодаря предварително !!!!

 

Колега и ти като мен,не си се загледал,че датчика се сваля с шенкела,не трябва да се мъчиш да го сваляш,защото се чупи. Има букса малко по-нагоре по кабела,откачаш я и демонтираш шенкела. Проблема ти се решава с нов датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и ти като мен,не си се загледал,че датчика се сваля с шенкела,не трябва да се мъчиш да го сваляш,защото се чупи. Има букса малко по-нагоре по кабела,откачаш я и демонтираш шенкела. Проблема ти се решава с нов датчик.

Колега гледах за букса ама не видях.Проследих кабела до мястото където влиза в калника данеби тази букса да е точно там ? Скъп ли е този датчик ? Еднакъв ли е за всички Галанти след 97г. с АБС (дизел, бензин 2.0, 2.4ГДИ и 2.5) и има ли значение ляв и десен? При една от пробите при запален двигател като го допреш до метална части и се лепи като магнит. Благодаря!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледах за букса ама не видях.Проследих кабела до мястото където влиза в калника данеби тази букса да е точно там ? Скъп ли е този датчик ? Еднакъв ли е за всички Галанти след 97г. с АБС (дизел, бензин 2.0, 2.4ГДИ и 2.5) и има ли значение ляв и десен? При една от пробите при запален двигател като го допреш до метална части и се лепи като магнит. Благодаря!!!

 

Точно там е буксата.Мисля,че датчиците са еднакви,но колегите да кажат със сигурност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...