svetoslav1 Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Здравейте, ще ви запозная с аномалийте които открих при прегледа на свещите на моето ГДИ..1-ва свещ - омаслена! четох из форума че или е хлабава или има гарнитура за смяна.. http://195.149.248.189:8080/2012-03-27/24f4d5ab7b9251231c3dd67b99086f60_120x90.jpg 2-ра свещ - прожинката е седем милимера по далбоко в лулата.. която бе като раждива. Впрос - може ли да се подмени само лулата без бобината?за момента я оставих така само я почистих.. А ако постава доплнителна прожинка? на тая свещ лулата пада сьвсем свободно.. не се чуства стегнатос при монтаж...!?!?! На втората снимка се вижда че като че ли е лепена - предполагам е рмонтирана ведньж.. http://195.149.248.189:8080/2012-03-27/722c27ca8bb02273cd37220319792008_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2012-03-27/e885cf13c944f1d8d43fde0ed742d8a0_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2012-03-27/e593253df771b11943e97a25db434573_120x90.jpg 3-та свещ - Силно окислена.. предполагам не е давала хубав контакт.. Почистих я.. ще я провера след 500-600км. http://195.149.248.189:8080/2012-03-27/9907560502331ab776a7afb419abc65b_120x90.jpg 4-та свещ без аномалий И сега най-вероятно отговора на повечето колеги.. самите свещи - Bosh fr 8 dcx 591 +19 снимката е на втората свещ.. с проблемната лула... http://195.149.248.189:8080/2012-03-27/7b5fd07cbe00c9a1be1a536bbeef45de_120x90.jpg автомобила е внос от германия преди година /10000км/ ще се опитам да кача клип на обортомера, за да видите как се държи мотора... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 (редакция) 2-ра свещ - пружинката се издърпва, почиства и разтяга. В общи линии, единствената аномалия е, че не ползваш свещи за GDI. И е особенно много в твой интерес да ги разкараш колкото може по-бързо ! Редактирано 27 март 2012 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Няма никакви аномалий. Трябват ти нови свещи NGK Iridium IZFR6B, и лули. Оригиналния номер на лулите е 1832А020.....Най-добре е от двете неща по 4 и си готов.......Тези са свършили курса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslav1 Публикувано 27 март 2012 Автор Сподели Публикувано 27 март 2012 Благодая за бьрзите отговори... Да разбирам ли, че след като само едната свещ е омаслена не е гарнитура? Заемам се с откриването, купуването и смяна на свещи и лоли.. Дали ще са по 4.. Зависи от цената на лулите.. От форума знам че NGK Iridium IZFR6B са около 130лв. комплект. Но да вида на каква цена ще окрия лулите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 (редакция) Да разбирам ли, че след като само едната свещ е омаслена не е гарнитура? Не е задължително, но вероятно е. Лулите нови са немалка сума, но предполагам Милен може да ти предложи варианти. Редактирано 27 март 2012 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslav1 Публикувано 27 март 2012 Автор Сподели Публикувано 27 март 2012 Милене... какво има в предвит Dell? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Има в предвид и предполага, че вероятно може да ти предложи изправни употребявани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 (редакция) Не нямам. Цените на лулите са около 54лв на брой, на свещите около 34лв на брой. Лули може и втора ръка, само да се гледат да са лъскави вътре, не изгорели и клеясали. П.С. Маслото ако е по резбата, да си седи.....Ако е отгоре по свеща, не го търси от къде, че доста боли глава само го забърсвай от време на време. Редактирано 27 март 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslav1 Публикувано 27 март 2012 Автор Сподели Публикувано 27 март 2012 Не нямам. Цените на лулите са около 54лв на брой, на свещите около 34лв на брой. Лули може и втора ръка, само да се гледат да са лъскави вътре, не изгорели и клеясали. П.С. Маслото ако е по резбата, да си седи.....Ако е отгоре по свеща, не го търси от къде, че доста боли глава само го забърсвай от време на време. Омасляването е по резбата.. "да си седи" свещи ще порьчам 104лв. /с 22% отстьпка/ през укенда започва трсенето на лули по моргите Надявам се след този ремонт да понижа разхода на гориво... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 март 2012 Сподели Публикувано 27 март 2012 Едва ли, и да го понижиш ще е с 100-200гр/100км.....А какъв и е разхода в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetoslav1 Публикувано 27 март 2012 Автор Сподели Публикувано 27 март 2012 11.1л/100км.в момента, само градско.. лятото пада до 8,8-9,5 за 100км. Винаги на суден мотор отсечки от по 2-3км. просто в Перич всичко е, на не повече от 3км. зимата качва до 12.1/100км. на сьщият режим... А иначе извьн града пада до 6л./100км. Много е за тоя мотор знам .. От както я купих искам да я докарам за профилактика, но Пловдив ми е далече.. трябва да прибава +200лв. разходи. и да имам готовност ако излезе някоя част за смяна да я закупа на момента.... а ве сложно.. Все си мислих, когато сьм в по-добро финансово здраве да го направа, но... А така и не се реших да разглоба мотора за почистване от нагара поне.. може и да го направа тея дни всьшност.. по принцип сьм технически грамотен, (работя като чертожник)и сьм любител конструктор. Но с автомобили не сьм се занимавал много...Някакви сьвети как да нормализирам разхода..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KILL-JOY Публикувано 23 Май 2012 Сподели Публикувано 23 Май 2012 11.1л/100км.в момента, само градско.. лятото пада до 8,8-9,5 за 100км. Винаги на суден мотор отсечки от по 2-3км. просто в Перич всичко е, на не повече от 3км. зимата качва до 12.1/100км. на сьщият режим... А иначе извьн града пада до 6л./100км. Много е за тоя мотор знам .. От както я купих искам да я докарам за профилактика, но Пловдив ми е далече.. трябва да прибава +200лв. разходи. и да имам готовност ако излезе някоя част за смяна да я закупа на момента.... а ве сложно.. Все си мислих, когато сьм в по-добро финансово здраве да го направа, но... А така и не се реших да разглоба мотора за почистване от нагара поне.. може и да го направа тея дни всьшност.. по принцип сьм технически грамотен, (работя като чертожник)и сьм любител конструктор. Но с автомобили не сьм се занимавал много...Някакви сьвети как да нормализирам разхода..? Колега на мен този разход ми се струва нормален. Студен двигател, градско, предполагам че почакваш на кръстовища, така че е нормално. При мен извън градско при спокойно каране пада под 6, но градско мойта се движи в тези диапазони.Кажи ако си сменил свещите дали се е отразило на разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaja_vor Публикувано 23 Май 2012 Сподели Публикувано 23 Май 2012 Привет и от мен. И моята дава подобен разход в София, на кратки разстояния със студен двигател (въпреки че я изчаквам поне 3-5 мин. като запаля). С нови свещи съм (от цитираните по-горе от Милен) и лулите са горе долу добре (едната я смених със свещите). Извън града зависи как карам - правил съм разсход 5.0 за 150 км. при пестеливо каране, правил съм и 6.8 при 140-150 км. по магистралата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.