Премини към съдържание

обезвъздушаване на охладителната система


david

Препоръчано мнение

вчера си смених антифриза но ми се втвърдиха маркучите мисля че не съм обезвъздушил системата колата е ГАЛАНТ 4Д68ТД Е57.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

вчера си смених антифриза но ми се втвърдиха маркучите мисля че не съм обезвъздушил системата колата е ГАЛАНТ 4Д68ТД Е57.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

 

Колега, как реши проблема? Аз чистих радиатора и сега имам същия проблем - просто си стои студен, пък колата е загряла :mad: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен датчика не е на термостата, а на главата мисля :rolleyes: и като го развих си потече направо антифриз...незнам, по принцип в града не може да загрее, ма навън ще е зле положението! Интересното е когато достигне 90 градуса - стрелката си остава там, перките въртят, пък радиатора си е студен, както и долния маркуч, а горния е горещ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

то по скоро прилича на някакъв вид клапан, не на пробка - намира се на фланеца на термостата ... жалко че няма от каде да снимам за да покажа какво имам в предвид

 

намерих снимка всъщност:

 

http://carview-img6.bmcdn.jp/carlife/images/UserCarNote/208038/p1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друго имам в предвид като казвам пробка, тя се намира върху фланеца на термостата (не върху самия термостат) и служи да се изпусне въздуха извън охладителната система. Погледни схемата, маркирана е с червено, това е за твоя автомобил.

 

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/23/22458_028.JPG

от коя програма е тази схема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , :)

При смяна на охладителната течност на автомобилите

конструктора не е предвидил използване на специални

процедури и умения. Има няколко прости правила които

ще си позволя да спомена.

1. При източване на старата течност колата трябва да е заг

ряла до работна температура и да е включено парното.

2. Развиват се пробките на радиатора и блока на двигателя

/някои модели нямат пробка на блока/ и се отваря капачката

на радиатора. Ако се отвори първо капачката, а после пробка

та, течността тръгва много силно и може да ви изгори.

3. Ако източената течност е много мътна и с утайки е добре да

се промие системата. Може и с обикновенна вода на малки обо

роти докато загрее.

4. Завиват се пробките и се налива новата течност. След на

пълване на системата, трябва да хване почти предписа

ното количество течност, се пали двигателя и се оставя на малки

обороти. наблюдава се гърловината на радиатора и при нужда се

долива. След няколко минути се затваря капачката и се оставя

колата да загрее /да се отвори термостата и да върти течността

през големия кръг/. През това време се сипва в разширителния

съд докъдето трябва. Системата сама се обезвъздушава.

5. На другия ден /на студено/ се отваря капачката на радиатора

и при нужда се долива, също и в разширителния съд ако трябва.

Изправната система сама "гони" въздушните възглавници в разши

рителния съд. На някои модели Рено съм виждал маркуч с накрай

ник за обезвъздушаване, но там радиаторчето на парното е много

високо и няма как.

Втвърдените маркучи говорят за повишено налягане в системата.

Получава се в два случая:

1. Изгоряла гарнитура на главата и "духа" в охладителната с/ма.

2. Запушване на радиатора.

Поздрави!! :D

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли , имам две перки на радиатора, но съм виждал да работи само едната - тази която е от лявата страна като съм застанал пред колата. Това нормално ли е , и ако да - как да проверя дали и другата работи ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема май ще е в термостата. След внимателно вглеждане в схемата забелязах, термостата е преди маркуча, който е студен при мен т.е в момента явно карам само на малкия кръг :( ! Купих нов от Ратола и утре ще го сменя и ще пиша за резултата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

CAPS - това е порграмата на Митсубиши за резервни части.

Процедурата е много-добре описана, но понякога се случва да се появи въздушна възглавница и тогава се правят процедурите които съм описал. Относно твърдите маркучи аз също съм на мнение че има някакъв друг проблем и той не е свързан с въздушна възглавница в охладителната система, просто няма как да стане все пак налягането в охладителната система е отколо 1bar (приблизително 1 атмосфера).

от къде мога да си я изтегля тая програма CAPS

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от къде мога да си я изтегля тая програма CAPS

Тук засега я има същата информация онлайн - http://www.detali.ru/cat/mi/mi2.dll

Ако спре файла ще го мисля, защото е доста голяма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...