david Публикувано 18 ноември 2006 Сподели Публикувано 18 ноември 2006 вчера си смених антифриза но ми се втвърдиха маркучите мисля че не съм обезвъздушил системата колата е ГАЛАНТ 4Д68ТД Е57.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 26 март 2007 Сподели Публикувано 26 март 2007 вчера си смених антифриза но ми се втвърдиха маркучите мисля че не съм обезвъздушил системата колата е ГАЛАНТ 4Д68ТД Е57.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Колега, как реши проблема? Аз чистих радиатора и сега имам същия проблем - просто си стои студен, пък колата е загряла :mad: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 26 март 2007 Сподели Публикувано 26 март 2007 При мен датчика не е на термостата, а на главата мисля :rolleyes: и като го развих си потече направо антифриз...незнам, по принцип в града не може да загрее, ма навън ще е зле положението! Интересното е когато достигне 90 градуса - стрелката си остава там, перките въртят, пък радиатора си е студен, както и долния маркуч, а горния е горещ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 26 март 2007 Сподели Публикувано 26 март 2007 На термостата на 4D68 има една джаджа която ми обясниха, че е за обезвъздушаване ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 март 2007 Сподели Публикувано 27 март 2007 то по скоро прилича на някакъв вид клапан, не на пробка - намира се на фланеца на термостата ... жалко че няма от каде да снимам за да покажа какво имам в предвид намерих снимка всъщност: http://carview-img6.bmcdn.jp/carlife/images/UserCarNote/208038/p1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 март 2007 Сподели Публикувано 27 март 2007 За това ли става на въпрос: http://www.yoree.org/temp/DSC00218.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
david Публикувано 30 март 2007 Автор Сподели Публикувано 30 март 2007 Друго имам в предвид като казвам пробка, тя се намира върху фланеца на термостата (не върху самия термостат) и служи да се изпусне въздуха извън охладителната система. Погледни схемата, маркирана е с червено, това е за твоя автомобил. http://www.picvalley.net/v.php?p=u/23/22458_028.JPGот коя програма е тази схема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 30 март 2007 Сподели Публикувано 30 март 2007 Здравейте колеги , При смяна на охладителната течност на автомобилитеконструктора не е предвидил използване на специалнипроцедури и умения. Има няколко прости правила коитоще си позволя да спомена.1. При източване на старата течност колата трябва да е загряла до работна температура и да е включено парното.2. Развиват се пробките на радиатора и блока на двигателя/някои модели нямат пробка на блока/ и се отваря капачкатана радиатора. Ако се отвори първо капачката, а после пробката, течността тръгва много силно и може да ви изгори.3. Ако източената течност е много мътна и с утайки е добре да се промие системата. Може и с обикновенна вода на малки обороти докато загрее.4. Завиват се пробките и се налива новата течност. След напълване на системата, трябва да хване почти предписаното количество течност, се пали двигателя и се оставя на малкиобороти. наблюдава се гърловината на радиатора и при нужда седолива. След няколко минути се затваря капачката и се оставяколата да загрее /да се отвори термостата и да върти течносттапрез големия кръг/. През това време се сипва в разширителниясъд докъдето трябва. Системата сама се обезвъздушава.5. На другия ден /на студено/ се отваря капачката на радиатора и при нужда се долива, също и в разширителния съд ако трябва.Изправната система сама "гони" въздушните възглавници в разширителния съд. На някои модели Рено съм виждал маркуч с накрайник за обезвъздушаване, но там радиаторчето на парното е много високо и няма как.Втвърдените маркучи говорят за повишено налягане в системата.Получава се в два случая:1. Изгоряла гарнитура на главата и "духа" в охладителната с/ма.2. Запушване на радиатора.Поздрави!! :D Краско 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 30 март 2007 Сподели Публикувано 30 март 2007 :mitsu-smiley: Браво! Кратко, точно и ясно! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 март 2007 Сподели Публикувано 30 март 2007 В този ред на мисли , имам две перки на радиатора, но съм виждал да работи само едната - тази която е от лявата страна като съм застанал пред колата. Това нормално ли е , и ако да - как да проверя дали и другата работи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 март 2007 Сподели Публикувано 30 март 2007 нямам климатик, на радиатора са две перки, отделно имам вентилатор на радиатора на маслото в калника който е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 30 март 2007 Сподели Публикувано 30 март 2007 При мен проблема май ще е в термостата. След внимателно вглеждане в схемата забелязах, термостата е преди маркуча, който е студен при мен т.е в момента явно карам само на малкия кръг :( ! Купих нов от Ратола и утре ще го сменя и ще пиша за резултата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
david Публикувано 2 април 2007 Автор Сподели Публикувано 2 април 2007 CAPS - това е порграмата на Митсубиши за резервни части.Процедурата е много-добре описана, но понякога се случва да се появи въздушна възглавница и тогава се правят процедурите които съм описал. Относно твърдите маркучи аз също съм на мнение че има някакъв друг проблем и той не е свързан с въздушна възглавница в охладителната система, просто няма как да стане все пак налягането в охладителната система е отколо 1bar (приблизително 1 атмосфера).от къде мога да си я изтегля тая програма CAPS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 април 2007 Сподели Публикувано 2 април 2007 от къде мога да си я изтегля тая програма CAPSТук засега я има същата информация онлайн - http://www.detali.ru/cat/mi/mi2.dllАко спре файла ще го мисля, защото е доста голяма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.