Премини към съдържание

Mitsubishi Galant GLS


n00lz

Препоръчано мнение

Здравейте колеги искам да ви попитам как стоят нещата с поддръжката на едно Митсубиши Галант интересува като цена горе долу как е за джоба на един българин и разбира се често ли се чупи. Четох и съм чувал много неща за Японските коли като цяло и отзивите са много добри, но искам да чуя мнението на хора, които се сблъскват ежедневно с незгодите и удопствата на тази кола. Надявам се скоро и аз да стана собственик на такава. Благодаря за сериозните отговори предварително!!!

А за коментарите от сорта колко съм бил тъп и т.н., без които неможе в един уважаващ себе си Български форум ще кажа, че не им обръщам никакво внимание, тъй че няма смисал да си хабите клавиатурите.;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, за да получиш помощ, е добре да уточниш някои неща:

- към коя генерация на Галант си се насочил

- дизел или бензин

- ръчка или автоматик

 

А за поддръжката, мисля най-добре ще се ориентираш ако изброиш някои части и колегите да дадат цени, за да направиш точно сравнение с това, което си карал до момента. Също така като разгледаш темите в раздел Галант, ще се ориентираш за по-честите болежки на модела. Поздрави http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами интересувам се от Mitsubishi Galant GLS 2.0TD 90hp 1998г. ръчна скоростна кутия, ако не се бъркам не съм сигурен дали е TD или TDI. И разбира се най много ме интересува ходовата част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами интересувам се от Mitsubishi Galant GLS 2.0TD 90hp 1998г. ръчна скоростна кутия, ако не се бъркам не съм сигурен дали е TD или TDI. И разбира се най много ме интересува ходовата част.

 

Здрасти :)

Аз карам такава колица и ако ме помолиш да ти я опиша цялата с една дума и като подръжка ,и като комфорт,и като ходова част и като поведение на пътя и като разход на гориво и като усещане в нея и като всичко бих написал една единствена дума и тя е - разкош!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти :)

Аз карам такава колица и ако ме помолиш да ти я опиша цялата с една дума и като подръжка ,и като комфорт,и като ходова част и като поведение на пътя и като разход на гориво и като усещане в нея и като всичко бих написал една единствена дума и тя е - разкош!

Ей, ако те видят модераторите на Нисан какви работи пишеш в нашия форум направо ще те БАН-нат ..:lol:

Иначе си адски прав в това което си написал ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ако те видят модераторите на Нисан какви работи пишеш в нашия форум направо ще те БАН-нат ..:lol:

Иначе си адски прав в това което си написал ..:D

няма да казваме ахахахахахахахха :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След това изчерпателно мнение на колегата dreemer просто няма как някой да ме разубеди да се сдобия с този автомобил благодаря за което, но ще се радвам ако споменете и някакви цифри, като например колко би струвал един носач за този автомобил и дали шарнирния болт е капсулован за носача? И принципно като цяло да кажеме колко ще ми струва да си сменя всичко по предницата носачи,биалетки и всякакъв вид тампони и т.н.? Питам не за друго а защото ми предлагат една Вектра която е доста евтина в това отношение, но по никакъв начин не може да се сравни с :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък ако вземеш Вектра .....нямам думи :icon_crying: За цени - Марио64 и Диджея :)

Редактирано от dreemer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако влезеш в някой интернет магазин за авточасти може да се ориентираш в цените много бързо. Ще установиш ,че няма някаква фрапираща разлика. Аз преди да си взема :mitsu-smiley: всички ми казваха колко били скъпи частите за тях, но никой не каза че са една идея по здрави от немските автомобили.Един приятел кара Golf3 много му били евтини частите, например шарнир 15лв ,да ама всяка година шарнири сменя.Не се колебай изобщо за :mitsu-smiley: , евтиното излиза скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: и вектра не могат по никакъв начин да се сравняват като возия-мицката е лодка.

Окачването обаче на опела е по за наште пътища-пробвано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! От 3 години търкалям точно такъв автомобил, към какъвто си се насочил... Малко ще се уплашиш като разбереш колко ще ти струва да смениш всичко по предницата... Имаш по 3 носача на колело отпред. Всеки струва около 100 лв (може повече може и по-малко зависи от марката) Също така има, мисля че по 2 накрайника на колело и по една биалетка...Та да смениш цялата предница ще ти струва ГРУБО около 600-700 лв... НО от опит ти казвам, че това въобще не трябва да те притеснява, защото аз досега (3 години) не съм сменил нито един носач...Ката взех колата смених биалетките и отзад и отпред, заради едната задна, понеже тропаше...(може би направих грешка, като смених всичките)Сменил съм досега и накрайниците, но не помня всичките ли...Миналата зима се поразтропа леко и ползвах услугите на един човек, който ми рециклира един носач...Е тази зима вече се поразтропа доста и сигурно ще се стигне до смяна на носачи, но няма да се учудя и да са се разбили биалетките...Общо взето мисля, че ходовата част е сравнително здрава...Слабо място са предните дискове, ръжда по задните вежди и скоростната кутия...Като при мен от кутията се чуват шумове, но си карам така вече 30 000км...Надявам се да издържи до края на лятото :icon_blush: ..

Като цяло колата е супер и бих я сменил само за същата но след 2000г. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако направиш тази сметка никога няма да си купиш кола със сърце. Вектрата е по-разумния избор от гл. т. на поддръжка. Ако сравня с предишната ми кола астра - няма сравнение просто. Считам че говориш за Б модел, защото А са морално остарели и сигурно доста поокапали (повечето).

Ходовата част на галантите е здрава. Вози много добре и е устойчива. Имам колата от 31.08.2008 г. и се наложи смяна на един прав носач (около 130-40 лева доста добро качество по днешни цени, тогава бяха по 110 лева новите и то ОЕМ), 4-те кормилни накрайника, двата предни диска с накладките и два задни амортисьора. Всички носачи бяха оригиналните когато купих колата. Ако сега седна да калкулирам колко ще струва смяна на цялото окачване, повярвай ми, ще ми призлее и сигурно ще искам час по-скоро да я разкарам. Само че всичко накуп няма да се счупи при нормална употреба, тоест не говоря да скочиш в две шахти без капак и да му събереш колелетата.

Ми ти ако видиш на аудитата въздушното окачване, или на мерцедесите ... олеле майко ...

Така че ако поддръжката е решаваща за теб, то разумният избор е "дефектрата". Големи кучета са. Хлопелирам из траповете от октомври 2003-та и по ходовата нищо, повтарям - нищо не съм барал. Даже накладки не съм сменял, а е навъртяла 70 000 км. С галанта имам към 28 хил. Моят е бензинов, но ходовата част е 1:1 с ТД-то. 4Д68 е с механична помпа, така че чип тунингът няма да стане. Двигателят е много здраво старо поколение кюмюрджия и ако някой синхронизатор не се прецака, едва ли ще му правиш нещо. Вдигаш капака за масло и течности за проверка... ако се сетиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...