Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Някой ползвал ли е услугите от този сайт http://jrtuning.com/ и най-вече ме интересува за мицубиши каризма GDI 125 к.с. Там твърдят, че вдигат мощността с 13 кончета :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Доста интересно - чип за 560 лева за Лансър 2008-2009, който вдига конските сили с 30 и нютонметрите с 52, доста интересно не мислите ли? Малко съмнителни ми се виждат нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Някой ползвал ли е услугите от този сайт http://jrtuning.com/ и най-вече ме интересува за мицубиши каризма GDI 125 к.с. Там твърдят, че вдигат мощността с 13 кончета :plane:

 

Тези не !

Но ползвах други услуги :

http://www.tuneline-bg.com/?load=tuning&marka=29&s=20&tID=1162

Човека е точен и нещата стават бързо.

 

Не знам писанките колко са вярни, но има доста голяма разлика "преди" и "сега".

Разхода ми на градско падна от 6.2-6.5 на 5.2-5.5 , извън градско не съм засичал само мога да кажа, че по магисталата с 130 км/ч средна скорост и климатик разхода беще 4,5 л .

Аз не гоня скорост, по-ниския разход ме устройва перфектно ! Струва си !

 

:icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сме повдигнали темата:

 

850лв

 

Тия луди ли са?

 

Ако нямат дино и за тези пари да си играят да ремапват ECU-то на точно твоята кола, а не с готов файл от интернет... Разкача се имобилайзера и се флашва. Това да струва 850лв? По-добре направо друг двигател. :icon_doh: И не е ясно какво ще стане, понеже GDI-то има най-малкото по три горивни карти. Вероятно ще е по-зле (и като разход), въпреки субективното впечатление за някакъв резултат. Ако ставаше така, вече някой да се е похвалил, ама не...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересно - чип за 560 лева за Лансър 2008-2009, който вдига конските сили с 30 и нютонметрите с 52, доста интересно не мислите ли? Малко съмнителни ми се виждат нещата.

 

Става и това :) само че сменяш изпускателна система от край до край, слагаш спортен коносовиден филтър с MAF сензор и Intake pipe от производителя на филтъра и поставяш чипа и имаш тия 30 коня + 52та Nm въртящ момент.

 

Защо се слага чипа не можели без него?

 

Не може стоковия ECU ще се бърка при по голямото количество въздух което ще получи и няма да изхвърля същото количество изгорели газове затова се слага чип за да може да командва тия 2 неща !

 

 

Като сме повдигнали темата:

 

 

 

Тия луди ли са?

 

Ако нямат дино и за тези пари да си играят да ремапват ECU-то на точно твоята кола, а не с готов файл от интернет... Разкача се имобилайзера и се флашва. Това да струва 850лв? По-добре направо друг двигател. :icon_doh: И не е ясно какво ще стане, понеже GDI-то има най-малкото по три горивни карти. Вероятно ще е по-зле (и като разход), въпреки субективното впечатление за някакъв резултат. Ако ставаше така, вече някой да се е похвалил, ама не...

 

 

Чип е в готов вариант отиват поставят блокират имобилаизера и колата е готова и върви перфектно.

Редактирано от JDM_Style
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се поставя. Флашва се 128К софтуер за 850лв.(има и по-евтино, но пак някакви такива суми. :icon_doh: ) Имобилайзера му се разкача кабела при самото флашване, после пак се закача, до колкото съм запознат, за да не се сваля ECU от колата (което усложнява процеса). После доказателствения материал дали интервенцията е била донякъде успешна, не виждам да пише, че влиза в цената.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно се поставя чип сменя се дори и стария цокъл :) нали се сещаш че това най-евтиния вариант. Един ремап струва от 500 до 1200лв. на мен ли ще го казваш дето съм си ремапвал електрониката на Evo-то и тя търпи на ремап все пак е от Леките ECU-та има коли с ТЕЖКИ ECU който не подлежат на ремап а на чип тунинг където се заменя оргиналния чип с друг

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но като гледам сайта, изглежда, че по-скоро ще го правят с готов файл. Трябва да се разполага с измервателна и диагностична апаратура + човек който разбира най-малкото (и от GDI включително). Аз не видях да пише, че имат, но за сметка на това могат да тунинговат и Lamborghini Murcielago LP640... Сайта като цяло изглежда несериозен.

http://imageshack.us/f/607/img0779zi.jpg/ - кажи къде е цокъла или външната памет или с какво ще смениш :mitsu-smiley: чипа? Има 128К вградена и до там. Мисля, че "чипа" ако е с някакви доказани качества ще е на една немска или холандска фирма, ако наистина могат да го направят и да има ефект. Тук ще е много трудно да ремапнат сами такова ECU, дори да имат всичко необходимо. Пък за галантите е най-интересно, понеже при тях май е OTP. Имаше една тема, където се спореше за един такъв човек, който пращал чипове по пощата, но все пак не е взимал такива пари и не е давал такива обещания. Сега май вече е в процес да си купи дино и тази практика била преустановена.

 

Холандската фирма:

http://img818.imageshack.us/img818/8246/gdidyno.th.png

 

За сравнение: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=377 9,5% загуба на мощност 13% на въртящ момент.

 

Това също е много интересно - http://www.bullpower.nl/chiptuning/benzine/mitsubishi/galant_2500_v6_163pk.html - галант шестак. Кривите преди и след ми се виждат прекалено еднакви.

 

Според теб колко процента може да бъде максималната разлика между две измервания, без да се прави нищо (по колата)? Защото си мисля, че при тия чипове играе доста сериозно и този фактор.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно се поставя чип сменя се дори и стария цокъл :) нали се сещаш че това най-евтиния вариант. Един ремап струва от 500 до 1200лв. на мен ли ще го казваш дето съм си ремапвал електрониката на Evo-то и тя търпи на ремап все пак е от Леките ECU-та има коли с ТЕЖКИ ECU който не подлежат на ремап а на чип тунинг където се заменя оргиналния чип с друг

 

Щом говориш така смело,мисля знаеш че управляващата информация в компютъра на колата,може да се сменя главно по 2 начина,през диагностичната букса(по-малко разпространено) или чрез директно "наливане" (препрограмиране) в интегралната схема тип процесор . Първият начин изглежда сякаш си обновяваш някаква програма на компютъра,първи етап - записване на текущите данни,втори етап - изтриване на съществуващата информация и заместването и с новата. По 2-рия начин,чрез "ръчното" препрограмиране на EEPROM-а,се налага физическото изваждане (разпояване) на интегралната схема тип процесор и прочитането и на компютър със специализиран софтуер и запазване на текущата информация,ако нещо се обърка. След това се посочва дъмп файла и програмата го записва на интегралната схема (чипа,виждам че много я обичаш тая дума). Видял си,че има поставен цокъл след като е работено по ECU-то,това е така за да може впоследствие да се вади по-лесно чипа и да се работи с него без да се налага запояване,да процесора може да е друг,с цел по-добра работа(или както казваш с цел възможност за изтриване и записване) или възможност за запис на повече информация.

Реалното създаване на тоя дъмп файл се прави на дино, с кола в много добро техническо състояние и от хора,определено знаещи какво променят,като увеличават или намаляват различните параметри на горивната карта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще давате пари за тая простотия, при това толкова много, по-добре идете в Хеед91, струва 480 лв. но заедно с измерването което е много важно, за да се види реалният резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...