Премини към съдържание

Check Engine или колко ще ми струва светещата лампичка


Препоръчано мнение

На диагностиката едни младежи рекоха, че свети заради втората ламбда сонда. Това е Ок, обаче ако свети не заради дефект на сондата, оми заради остарелия катализатор???

Колата е Паджеро Спорт 2001г. 3000мм В6 бензин, на 128000 км, ако не е пипана разбира се, купена е е-сега.

 

 

Та въпроса е - може ли да отдиференцираме проблема - сонда, катализатор и предлоожения за закупуване на нещото няма да откажа!

Редактирано от horazio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката едни младежи рекоха, че свети заради втората ламбда сонда. Това е Ок, обаче ако свети не заради дефект на сондата, оми заради остарелия катализатор???

Колата е Паджеро Спорт 2001г. 3000мм В6 бензин, на 128000 км, ако не е пипана разбира се, купена е е-сега.

 

 

Та въпроса е - може ли да отдиференцираме проблема - сонда, катализатор и предлоожения за закупуване на нещото няма да откажа!

 

При мен даде грешка от "скапан" бензин",помисли и над този вариант!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката едни младежи рекоха, че свети заради втората ламбда сонда. Това е Ок, обаче ако свети не заради дефект на сондата, оми заради остарелия катализатор???

Колата е Паджеро Спорт 2001г. 3000мм В6 бензин, на 128000 км, ако не е пипана разбира се, купена е е-сега.

 

 

Та въпроса е - може ли да отдиференцираме проблема - сонда, катализатор и предлоожения за закупуване на нещото няма да откажа!

Според мен е от сондата ти,но може би тя работи,но подгрева й да не работи.......в този случай чека ще ти свети , затова дай точния номер на грешката или поне какво е изписал стенда и тогава ще ви кажем за какво става въпрос.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Извинявам се за забавянето, но все пак "...по добре късно...":

Та конкретно за случката с ламбда сондата е подгрева на задна лява проблема. За по-готино мойте сонди са 4.

Въпросът е може ли да бъде заменена със сонда от Бош сервиза и коя: излизат три варианта: 0 258 986 507, 0 258 986 602 или 0 258 986 655, че в мицубиши сервиза и искат някакви "други" цени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за забавянето, но все пак "...по добре късно...":

Та конкретно за случката с ламбда сондата е подгрева на задна лява проблема. За по-готино мойте сонди са 4.

Въпросът е може ли да бъде заменена със сонда от Бош сервиза и коя: излизат три варианта: 0 258 986 507, 0 258 986 602 или 0 258 986 655, че в мицубиши сервиза и искат някакви "други" цени.

 

Все пак какъв е кода на грешката ? Гледам , че колегата Племен ви попитал преди няколко месеца за него .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката я казва компютъра в сервиза на мицубиши и е нещо от рода М2Л2, както ми обясниха любезно: Втора горивна група: т.е. лява глава на блока - от към водача, втората сонда, т.е. след катализатора. Другото по което съдеше майстора, че не е изгоряла сондата, а подгрева беше, че даваше 0,2 волта пиково напрежение вместо очакваните 0,6 тази същата. Дано това е отговор, защото не ми е ясно как да пробвам да я питам, че да ми даде код. Би ми било безкрайно интересно и бих бил благодарен, ако ми подхвърлите линк, където да се образовам за това!

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото по което съдеше майстора, че не е изгоряла сондата, а подгрева беше, че даваше 0,2 волта пиково напрежение вместо очакваните 0,6 тази същата.

Благодаря!

ако е подгрева, там няма никакви пикове, нито 0.2 ,нито 0.6 волта, там има или 0 или 12 волта, и това зависи от ЕКУ-то ти, тъй като то определя кога сондата да и работи подгрева и кога - не.......нещо гнило има в майстора ти или ти не си го разбрал правилно........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ако е подгрева, там няма никакви пикове, нито 0.2 ,нито 0.6 волта, там има или 0 или 12 волта, и това зависи от ЕКУ-то ти, тъй като то определя кога сондата да и работи подгрева и кога - не.......нещо гнило има в майстора ти или ти не си го разбрал правилно........

къде няма пикове, на изводите на сондата ли?...

Доколкото съм схванал подгрева "подгрява" сондата, а на изводите и стои замерваното напрежение, което в моя случай не е колкото трябва...

Дали съм разбрал или не, мисля, че е ясно - не съм, щом питам, но отговори н я м а ...

Редактирано от horazio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другия голям въпрос отново е сам - коя сонда от цитираните по-горе да купя та да я сменя?

Или пък да направя нещо та да не я сменям?

Редактирано от horazio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката я казва компютъра в сервиза на мицубиши и е нещо от рода М2Л2, както ми обясниха любезно: Втора горивна група: т.е. лява глава на блока - от към водача, втората сонда, т.е. след катализатора. Другото по което съдеше майстора, че не е изгоряла сондата, а подгрева беше, че даваше 0,2 волта пиково напрежение вместо очакваните 0,6 тази същата. Дано това е отговор, защото не ми е ясно как да пробвам да я питам, че да ми даде код. Би ми било безкрайно интересно и бих бил благодарен, ако ми подхвърлите линк, където да се образовам за това!

Благодаря!

 

Колега само информативно .. това действие в Рубин ли се разиграва ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега само информативно .. това действие в Рубин ли се разиграва ?

Да - на последния въпрос.

И...и... ...

Редактирано от horazio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И...и... ...

 

Смени сервиза колега .

Няма да те затормзявам с моето мнение и горчив опит с този сервиз , мога само да те посъветвам да потърсиш второ мнение от друго място и сам ще стигнеш до изводите които сам направих за себе си . А именно кракът ми да не стъпи повече там .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смени сервиза колега .

Няма да те затормзявам с моето мнение и горчив опит с този сервиз , мога само да те посъветвам да потърсиш второ мнение от друго място и сам ще стигнеш до изводите които сам направих за себе си . А именно кракът ми да не стъпи повече там .

Сайта би трябвало да е за помощ...

Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!".

Е?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сайта би трябвало да е за помощ...

Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!".

Е?!

Колега, ако искате, елате да видя тази сонда какво прави и дали е от нея или нещо друго...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сайта би трябвало да е за помощ...

Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!".

Е?!

 

Ами колега не зная какви точно са ви очакванията . В София местата където правят диагностика и разбират от Мицубиши се броят на пръстите на едната ръка . Също толкова са и местата където правят диагностика на Мицубишита .

Освен Рубин това са Бакан стар , Ратола , Пламен (диджей Тумби) и .. за други в момента не се сещам . Като от изброените в Рубин е най - скъпа а в Балкан стар не с съм стъпвал по обясними причини . Ако си бяхте направили труда да прочетете малко от темите в този форума това щеше да ви е пределно ясно !

Ако искате посетете някое от въпросните места запишете си кода на грешката изслушайте техните обяснения и споделете впечатленията си тук . В Форума има достатъчно хора разбиращи от тази материя .

п.п. Не бих се учудил ако излезе моментна грешка която просто трябва да се изтрие от паметта на ЕКУ - то .

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях при Пламен за диагностика:

 

Р0173 Abnormal fuel

system2

 

P0156 Oxygen sensor 2

rear

 

P0161 Oxygen sensor 2

rear heater

 

P0125 Feedback system

 

P0141 Oxygen sensor

rear heater

 

 

Замисълът е в петък да проверим за проблеми в куплунзите, и да измерим с осцилоскопа сондите при липса на резултат от първото действие.

 

PS След изчистване на ЕКУ:

14 R1 SNSR OPEN

 

Благодаря на Пламен за отзивчивата коректност!!!

И експедитивността!

Редактирано от horazio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пряко съм заинтересован от резултата.Ще се радвам да го споделиш.

Мачихме се, сменихме с некаква друга и изгасна, но за около километър и светна пак - мизерия.

Това е за сега.

Битката продържава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам,защото първия път аз ти правих диагностиката.И,ако съм сгрешил,бих искал да знам.

Редактирано от y.dimov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мачихме се, сменихме с некаква друга и изгасна, но за около километър и светна пак - мизерия.

Това е за сега.

Битката продържава...

 

 

Каква битка??....... има грешки и за двете сонди, ако са дефектни неможе да смените едната и да чакате лампата да загасне.

Освен това по-горе в резултатите от диагностиката, защо един път кодовете са от вида Рхххх(т.е. четирицифрени ОБД), а след изчистването кода за грешката става двуцифрен (т.е. 14 R1 SNSR OPEN). Това няма как да стане освен ако втория път не сте чели ABS-a вместо двигателя.

В крайна сметка какви са първите грешки който се записват след изтриването. Номерата са важни, а не как ги превежда компютъра ви.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам,защото първия път аз ти правих диагностиката.И,ако съм сгрешил,бих искал да знам.

 

Случайно да не бачкаш като механик в рубин ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква битка??....... има грешки и за двете сонди, ако са дефектни неможе да смените едната и да чакате лампата да загасне.

Освен това по-горе в резултатите от диагностиката, защо един път кодовете са от вида Рхххх(т.е. четирицифрени ОБД), а след изчистването кода за грешката става двуцифрен (т.е. 14 R1 SNSR OPEN). Това няма как да стане освен ако втория път не сте чели ABS-a вместо двигателя.

В крайна сметка какви са първите грешки който се записват след изтриването. Номерата са важни, а не как ги превежда компютъра ви.

Ми битката е , че ни ми е ясно откъде да ги купя тези сонди - нека са две.

Ако някой иска да е полезен наистина - моля кажете откъде да ги купя: напр. : "Сондата е Денсо, номер 9430000 8002; купи я в магазина "..." или "-Можеш да я замениш с такава от Лансер или Каризма" или каквото и да е друго, защото в Бош ми обявиха, че могат да я доставят за 10 дни срещу 500 лв. едната...

ПС! - Какво бихте казали за сондите от този сайт: http://www.partsgeek.com/catalog/2001/mitsubishi/montero_sport/fuel_injection/oxygen_sensor.html

 

... и защо са толкова по-евтини от обявените тук цени!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

... и защо са толкова по-евтини от обявените тук цени!?

 

Защото си мислят , че само те имат достъп до компютър и интернет !

 

Колега виж и тези сайтове :

 

ebay

 

Denso

 

По номера дето си го дал не излиза нищо . Най - добре е да им пратиш запитвания с твоят номер на рама и ДВГ .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонди:

 

PAJERO SPORT 2001

DENSO: Walker: NGK:

Downstream left: 234-4633 250-24235 23518

Downstream right: 234-4657 250-24239 23521

Upstream left: 234-4742 250-24242 23524

Upstream right: 234-4741 250-24631 23550

 

 

Downstream UNIVERSAL 234-4209

Редактирано от horazio
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...