horazio Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 (редакция) На диагностиката едни младежи рекоха, че свети заради втората ламбда сонда. Това е Ок, обаче ако свети не заради дефект на сондата, оми заради остарелия катализатор???Колата е Паджеро Спорт 2001г. 3000мм В6 бензин, на 128000 км, ако не е пипана разбира се, купена е е-сега. Та въпроса е - може ли да отдиференцираме проблема - сонда, катализатор и предлоожения за закупуване на нещото няма да откажа! Редактирано 11 февруари 2012 от horazio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 На диагностиката едни младежи рекоха, че свети заради втората ламбда сонда. Това е Ок, обаче ако свети не заради дефект на сондата, оми заради остарелия катализатор???Колата е Паджеро Спорт 2001г. 3000мм В6 бензин, на 128000 км, ако не е пипана разбира се, купена е е-сега. Та въпроса е - може ли да отдиференцираме проблема - сонда, катализатор и предлоожения за закупуване на нещото няма да откажа! При мен даде грешка от "скапан" бензин",помисли и над този вариант! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 На диагностиката едни младежи рекоха, че свети заради втората ламбда сонда. Това е Ок, обаче ако свети не заради дефект на сондата, оми заради остарелия катализатор???Колата е Паджеро Спорт 2001г. 3000мм В6 бензин, на 128000 км, ако не е пипана разбира се, купена е е-сега. Та въпроса е - може ли да отдиференцираме проблема - сонда, катализатор и предлоожения за закупуване на нещото няма да откажа!Според мен е от сондата ти,но може би тя работи,но подгрева й да не работи.......в този случай чека ще ти свети , затова дай точния номер на грешката или поне какво е изписал стенда и тогава ще ви кажем за какво става въпрос..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 7 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2012 Извинявам се за забавянето, но все пак "...по добре късно...":Та конкретно за случката с ламбда сондата е подгрева на задна лява проблема. За по-готино мойте сонди са 4.Въпросът е може ли да бъде заменена със сонда от Бош сервиза и коя: излизат три варианта: 0 258 986 507, 0 258 986 602 или 0 258 986 655, че в мицубиши сервиза и искат някакви "други" цени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Извинявам се за забавянето, но все пак "...по добре късно...":Та конкретно за случката с ламбда сондата е подгрева на задна лява проблема. За по-готино мойте сонди са 4.Въпросът е може ли да бъде заменена със сонда от Бош сервиза и коя: излизат три варианта: 0 258 986 507, 0 258 986 602 или 0 258 986 655, че в мицубиши сервиза и искат някакви "други" цени. Все пак какъв е кода на грешката ? Гледам , че колегата Племен ви попитал преди няколко месеца за него . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 7 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2012 Грешката я казва компютъра в сервиза на мицубиши и е нещо от рода М2Л2, както ми обясниха любезно: Втора горивна група: т.е. лява глава на блока - от към водача, втората сонда, т.е. след катализатора. Другото по което съдеше майстора, че не е изгоряла сондата, а подгрева беше, че даваше 0,2 волта пиково напрежение вместо очакваните 0,6 тази същата. Дано това е отговор, защото не ми е ясно как да пробвам да я питам, че да ми даде код. Би ми било безкрайно интересно и бих бил благодарен, ако ми подхвърлите линк, където да се образовам за това!Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 Май 2012 Сподели Публикувано 7 Май 2012 Другото по което съдеше майстора, че не е изгоряла сондата, а подгрева беше, че даваше 0,2 волта пиково напрежение вместо очакваните 0,6 тази същата. Благодаря! ако е подгрева, там няма никакви пикове, нито 0.2 ,нито 0.6 волта, там има или 0 или 12 волта, и това зависи от ЕКУ-то ти, тъй като то определя кога сондата да и работи подгрева и кога - не.......нещо гнило има в майстора ти или ти не си го разбрал правилно........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 8 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2012 (редакция) ако е подгрева, там няма никакви пикове, нито 0.2 ,нито 0.6 волта, там има или 0 или 12 волта, и това зависи от ЕКУ-то ти, тъй като то определя кога сондата да и работи подгрева и кога - не.......нещо гнило има в майстора ти или ти не си го разбрал правилно........къде няма пикове, на изводите на сондата ли?...Доколкото съм схванал подгрева "подгрява" сондата, а на изводите и стои замерваното напрежение, което в моя случай не е колкото трябва...Дали съм разбрал или не, мисля, че е ясно - не съм, щом питам, но отговори н я м а ... Редактирано 8 Май 2012 от horazio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 8 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2012 (редакция) Другия голям въпрос отново е сам - коя сонда от цитираните по-горе да купя та да я сменя?Или пък да направя нещо та да не я сменям? Редактирано 8 Май 2012 от horazio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Грешката я казва компютъра в сервиза на мицубиши и е нещо от рода М2Л2, както ми обясниха любезно: Втора горивна група: т.е. лява глава на блока - от към водача, втората сонда, т.е. след катализатора. Другото по което съдеше майстора, че не е изгоряла сондата, а подгрева беше, че даваше 0,2 волта пиково напрежение вместо очакваните 0,6 тази същата. Дано това е отговор, защото не ми е ясно как да пробвам да я питам, че да ми даде код. Би ми било безкрайно интересно и бих бил благодарен, ако ми подхвърлите линк, където да се образовам за това!Благодаря! Колега само информативно .. това действие в Рубин ли се разиграва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 8 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2012 (редакция) Колега само информативно .. това действие в Рубин ли се разиграва ?Да - на последния въпрос.И...и... ... Редактирано 8 Май 2012 от horazio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 И...и... ... Смени сервиза колега .Няма да те затормзявам с моето мнение и горчив опит с този сервиз , мога само да те посъветвам да потърсиш второ мнение от друго място и сам ще стигнеш до изводите които сам направих за себе си . А именно кракът ми да не стъпи повече там . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 8 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2012 Смени сервиза колега .Няма да те затормзявам с моето мнение и горчив опит с този сервиз , мога само да те посъветвам да потърсиш второ мнение от друго място и сам ще стигнеш до изводите които сам направих за себе си . А именно кракът ми да не стъпи повече там .Сайта би трябвало да е за помощ...Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!".Е?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 Сайта би трябвало да е за помощ...Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!".Е?!Колега, ако искате, елате да видя тази сонда какво прави и дали е от нея или нещо друго........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 9 Май 2012 Сподели Публикувано 9 Май 2012 (редакция) Сайта би трябвало да е за помощ...Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!".Е?! Ами колега не зная какви точно са ви очакванията . В София местата където правят диагностика и разбират от Мицубиши се броят на пръстите на едната ръка . Също толкова са и местата където правят диагностика на Мицубишита . Освен Рубин това са Бакан стар , Ратола , Пламен (диджей Тумби) и .. за други в момента не се сещам . Като от изброените в Рубин е най - скъпа а в Балкан стар не с съм стъпвал по обясними причини . Ако си бяхте направили труда да прочетете малко от темите в този форума това щеше да ви е пределно ясно !Ако искате посетете някое от въпросните места запишете си кода на грешката изслушайте техните обяснения и споделете впечатленията си тук . В Форума има достатъчно хора разбиращи от тази материя . п.п. Не бих се учудил ако излезе моментна грешка която просто трябва да се изтрие от паметта на ЕКУ - то . Редактирано 9 Май 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 10 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2012 (редакция) Вчера бях при Пламен за диагностика: Р0173 Abnormal fuelsystem2 P0156 Oxygen sensor 2 rear P0161 Oxygen sensor 2 rear heater P0125 Feedback system P0141 Oxygen sensor rear heater Замисълът е в петък да проверим за проблеми в куплунзите, и да измерим с осцилоскопа сондите при липса на резултат от първото действие. PS След изчистване на ЕКУ:14 R1 SNSR OPEN Благодаря на Пламен за отзивчивата коректност!!!И експедитивността! Редактирано 10 Май 2012 от horazio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Пряко съм заинтересован от резултата.Ще се радвам да го споделиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 16 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2012 Пряко съм заинтересован от резултата.Ще се радвам да го споделиш.Мачихме се, сменихме с некаква друга и изгасна, но за около километър и светна пак - мизерия. Това е за сега.Битката продържава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) Питам,защото първия път аз ти правих диагностиката.И,ако съм сгрешил,бих искал да знам. Редактирано 16 Май 2012 от y.dimov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) Мачихме се, сменихме с некаква друга и изгасна, но за около километър и светна пак - мизерия. Това е за сега.Битката продържава... Каква битка??....... има грешки и за двете сонди, ако са дефектни неможе да смените едната и да чакате лампата да загасне.Освен това по-горе в резултатите от диагностиката, защо един път кодовете са от вида Рхххх(т.е. четирицифрени ОБД), а след изчистването кода за грешката става двуцифрен (т.е. 14 R1 SNSR OPEN). Това няма как да стане освен ако втория път не сте чели ABS-a вместо двигателя.В крайна сметка какви са първите грешки който се записват след изтриването. Номерата са важни, а не как ги превежда компютъра ви. Редактирано 16 Май 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Питам,защото първия път аз ти правих диагностиката.И,ако съм сгрешил,бих искал да знам. Случайно да не бачкаш като механик в рубин ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 17 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2012 Каква битка??....... има грешки и за двете сонди, ако са дефектни неможе да смените едната и да чакате лампата да загасне.Освен това по-горе в резултатите от диагностиката, защо един път кодовете са от вида Рхххх(т.е. четирицифрени ОБД), а след изчистването кода за грешката става двуцифрен (т.е. 14 R1 SNSR OPEN). Това няма как да стане освен ако втория път не сте чели ABS-a вместо двигателя.В крайна сметка какви са първите грешки който се записват след изтриването. Номерата са важни, а не как ги превежда компютъра ви.Ми битката е , че ни ми е ясно откъде да ги купя тези сонди - нека са две.Ако някой иска да е полезен наистина - моля кажете откъде да ги купя: напр. : "Сондата е Денсо, номер 9430000 8002; купи я в магазина "..." или "-Можеш да я замениш с такава от Лансер или Каризма" или каквото и да е друго, защото в Бош ми обявиха, че могат да я доставят за 10 дни срещу 500 лв. едната...ПС! - Какво бихте казали за сондите от този сайт: http://www.partsgeek.com/catalog/2001/mitsubishi/montero_sport/fuel_injection/oxygen_sensor.html ... и защо са толкова по-евтини от обявените тук цени!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 17 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2012 На колегата димов: - Не мисля, че някой греши, това което не е ясно е концепцията и авточастите: кое първо, кое второ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 ... и защо са толкова по-евтини от обявените тук цени!? Защото си мислят , че само те имат достъп до компютър и интернет ! Колега виж и тези сайтове : ebay Denso По номера дето си го дал не излиза нищо . Най - добре е да им пратиш запитвания с твоят номер на рама и ДВГ . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
horazio Публикувано 22 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2012 (редакция) Ламбда сонди: PAJERO SPORT 2001 DENSO: Walker: NGK:Downstream left: 234-4633 250-24235 23518Downstream right: 234-4657 250-24239 23521Upstream left: 234-4742 250-24242 23524Upstream right: 234-4741 250-24631 23550 Downstream UNIVERSAL 234-4209 Редактирано 22 Май 2012 от horazio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.