Премини към съдържание

horazio

Потребители
  • От него общо

    18
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

horazio's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Разход 15-18/100, при нормално каране градско или извънградско с крайсерска скорост от 140-150 км/ч, т.е. не мисля, че камиона не е подходящ за висока скорост, поне за мен тази си е висока. За теглене - отличен. Поддръжка нормална, но някои части е по-добре от и-бей. Стабилен и японски.
  2. Какво всъшност може да се направи преди да се сменя алтернатора? Почистване на конекторите, но кои?
  3. 200 ml масло решиха проблема. Ламбдите ги поръчах от щатите за по 50 долара - двете задни и нещата се оправиха - купих Уолкър - цитирани в другия пост с номерата им.
  4. Колеги, днес тръгвам от плажа по нанагорнищета с пълна кола и веднага след това /Паджеро спорт 3000, 2001г./ червената лампа за маслото светва... о ужас... след 10 секунди стигам на равното и тя угасва... това се случва за трети път при напълно идентични условия, маслото на пръчката си е между срезките, колата върви нормално, дига 140 и въобще, чудя се... дайте съвет... маслото е мицубиши, шофьора е олигофрен, кажете нещо, което да помогне, че съм на 400 км. от дома!!!
  5. Ламбда сонди: PAJERO SPORT 2001 DENSO: Walker: NGK: Downstream left: 234-4633 250-24235 23518 Downstream right: 234-4657 250-24239 23521 Upstream left: 234-4742 250-24242 23524 Upstream right: 234-4741 250-24631 23550 Downstream UNIVERSAL 234-4209
  6. На колегата димов: - Не мисля, че някой греши, това което не е ясно е концепцията и авточастите: кое първо, кое второ?
  7. Ми битката е , че ни ми е ясно откъде да ги купя тези сонди - нека са две. Ако някой иска да е полезен наистина - моля кажете откъде да ги купя: напр. : "Сондата е Денсо, номер 9430000 8002; купи я в магазина "..." или "-Можеш да я замениш с такава от Лансер или Каризма" или каквото и да е друго, защото в Бош ми обявиха, че могат да я доставят за 10 дни срещу 500 лв. едната... ПС! - Какво бихте казали за сондите от този сайт: http://www.partsgeek.com/catalog/2001/mitsubishi/montero_sport/fuel_injection/oxygen_sensor.html ... и защо са толкова по-евтини от обявените тук цени!?
  8. Мачихме се, сменихме с некаква друга и изгасна, но за около километър и светна пак - мизерия. Това е за сега. Битката продържава...
  9. Вчера бях при Пламен за диагностика: Р0173 Abnormal fuel system2 P0156 Oxygen sensor 2 rear P0161 Oxygen sensor 2 rear heater P0125 Feedback system P0141 Oxygen sensor rear heater Замисълът е в петък да проверим за проблеми в куплунзите, и да измерим с осцилоскопа сондите при липса на резултат от първото действие. PS След изчистване на ЕКУ: 14 R1 SNSR OPEN Благодаря на Пламен за отзивчивата коректност!!! И експедитивността!
  10. При мен на Спорта натискам бутона и ръчката на круиз контрола първо надолу, а после и нагоре и тръгва.
  11. Сайта би трябвало да е за помощ... Дайте съвет какво да направя, напр. " - Иди в сервиз "еди кой си!"" или " - Ела да го вида тоя таралясник!", или нещо различно от " - Това не е така, Не прави това...!". Е?!
  12. Другия голям въпрос отново е сам - коя сонда от цитираните по-горе да купя та да я сменя? Или пък да направя нещо та да не я сменям?
  13. къде няма пикове, на изводите на сондата ли?... Доколкото съм схванал подгрева "подгрява" сондата, а на изводите и стои замерваното напрежение, което в моя случай не е колкото трябва... Дали съм разбрал или не, мисля, че е ясно - не съм, щом питам, но отговори н я м а ...
×
×
  • Създаване...