MadDog Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Колеги имам спор с доста хора че FTO е модела на автомобила а не на двигателя...Всякакви изказвания чух като "FTO е модела на двигателя на Eclipse и 3000gt" :icon_doh: Как да обясня на тея хорица че имам такава машина в гаража и на Документите и пише ясно и четливо FTOПонеже в един известен български сайт за продажба на автомобили няма секция за FTO хората са сложили обявите си под Eclipse и 3000GT както и да е нека някой запознат и попрочел човечец да каже че ми писна да споря с Псевдо майстори и Разбирачи ...Поздрави ПС : Ако може някой да ми каже мога ли да обърна дирекцият на волана в БГ ще съм мн благодарен...Благодаря Предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Здравей колега, такива спорове рядко завършват с разбирателство. На времето спореха с мен, че ауди 80 няма 1.6 дизелов мотор, а аз си трових нервите с него 2 години, така че понякога не си струват нервите в такива спорове. Относно смяната на волана, до колкото знам FTO са само с десен волан, което означава, че няма от къде да вземеш части на готово. Невъзможни неща няма, но дали си струва разправията.. ще трябва някой по компетентен колега да се изкаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24014 Начин винаги има,но дали си заслужава..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadDog Публикувано 21 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2012 Да и аз така знам че са само с десен волан но поразрових из обявите и видях две-три с ляв лошото е че най добрата оферта за донор е в Полша... ПС: Благодаря за бързият отговор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadDog Публикувано 21 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2012 (редакция) Благодаря за Линка Евала на хора като вас готови да помогнат :good: С Интерес ще проуча по-обстойно номера с дирекцията защото съм загрижен че след трансформирането поведението на автомобила няма да е съшото междувременно ше се радвам да науча цени за трансформацията и нужно време за целта ...Отново Благодаря !!! Редактирано 21 януари 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Благодаря за Линка Евала на хора като вас готови да помогнат :good: С Интерес ще проуча по-обстойно номера с дирекцията защото съм загрижен че след трансформирането поведението на автомобила няма да е съшото междувременно ше се радвам да науча цени за трансформацията и нужно време за целта ...Отново Благодаря !!!Ако кадърен майстор се заеме да обръща волана, поведението ще си остане същото, а управлението ще стане по-приятно и по-сигурно за страни като нашата (с дясно движение). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadDog Публикувано 22 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2012 Ако кадърен майстор се заеме да обръща волана, поведението ще си остане същото, а управлението ще стане по-приятно и по-сигурно за страни като нашата (с дясно движение). Мн е Неудобно и не искам да рискувам...свикнал съм с ляв волан и е мн кофтиТа ако познавате човек който ще се справи и резултатът ще е качествен моля кажете :good: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 Мн е Неудобно и не искам да рискувам...свикнал съм с ляв волан и е мн кофтиТа ако познавате човек който ще се справи и резултатът ще е качествен моля кажете :good: Поздрави По нашия край(северозападния) не се сещам за майстор, който е обръщал волан. Тук по Пловдив се сещам за един, който е обръщал на VR-4 волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadDog Публикувано 22 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2012 Аз чух нешо за Враца но незнам колко са надеждни слуховетеА човека от Пловдив добре ли се е справил с обръщането ?Ако е добър си заслужва да се отиде и до Пловдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 Аз чух нешо за Враца но незнам колко са надеждни слуховетеА човека от Пловдив добре ли се е справил с обръщането ?Ако е добър си заслужва да се отиде и до Пловдив Добре се е справил, и то два пъти... Може да му пишеш: Mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 Всеки един добър майстор може да го направи стига да има части за това . За Враца мога да препоръчам майстор на който със сигурност няма да му се опре . Момчето се казва Лъчезар и сега работи в сервиза на "Ауто плюс" . Колкото до ФТО-то сме проучвали въпроса защото тук има едно на тънки пари и един приятел искаше да го вземе но се отказа точно заради волана . На всички други коли си има отворите за лява дирекция и всички неща които ти трябват за прикрепване докато тука от това се започва , след това трябва да измислиш табло от друго защото няма за лява дирекция на ФТО и трябва да приспособиш предницата като пак трябва да се търсят заместители . Като теглиш черата се оказва че излиза по скъпо от колата . Не го ли караш с десен волан няма смисъл да го купуваш . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 (редакция) Всеки един добър майстор може да го направи стига да има части за това . За Враца мога да препоръчам майстор на който със сигурност няма да му се опре . Момчето се казва Лъчезар и сега работи в сервиза на "Ауто плюс" . Колкото до ФТО-то сме проучвали въпроса защото тук има едно на тънки пари и един приятел искаше да го вземе но се отказа точно заради волана . На всички други коли си има отворите за лява дирекция и всички неща които ти трябват за прикрепване докато тука от това се започва , след това трябва да измислиш табло от друго защото няма за лява дирекция на ФТО и трябва да приспособиш предницата като пак трябва да се търсят заместители . Като теглиш черата се оказва че излиза по скъпо от колата . Не го ли караш с десен волан няма смисъл да го купуваш .Части заместители за обръщане на дирекция се ползват от ЕВО 4,5,6 и Колт CJ.До колко това е рентабилно е отделен въпрос и не е ли по-добре да обърнеш дирекцията на едно Ево 6? Редактирано 28 януари 2012 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 29 януари 2012 Сподели Публикувано 29 януари 2012 Части заместители за обръщане на дирекция се ползват от ЕВО 4,5,6 и Колт CJ.До колко това е рентабилно е отделен въпрос и не е ли по-добре да обърнеш дирекцията на едно Ево 6? :good: :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.