IvoY Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 Здравейте всички!Харесах си много един Pinin и след активно ровене в нета попаднах тук :good: За два дни изчетох почти всичко за този модел и особено за GDI - дълбок поклон на Milen_z :worthy::bowi: Днес заведох и познат ,притежател на Pajero и доста "вътре" в нещата...Всичко е в много добро състояние, "тестовете на Милен" бяха успешни (естествено, никой не беше чувал за подобни работи :nono: )Не успяхме да направим по-сериозен off-road drive тест, но ще стане утре или вдругиден.Единственото нещо беше леко омасляване на раздат. кутия.Та може ли това да доведе до (голям) проблем в бъдеще? Иначе ясно че след купуване съм в Пловдив...след всичко прочетено въобще няма да се занимавам с "майстори" във Варна. Късмет и успех на всички - убийствено полезен форум!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 Здравейте всички!Харесах си много един Pinin и след активно ровене в нета попаднах тук :good: За два дни изчетох почти всичко за този модел и особено за GDI - дълбок поклон на Milen_z :worthy::bowi: Днес заведох и познат ,притежател на Pajero и доста "вътре" в нещата...Всичко е в много добро състояние, "тестовете на Милен" бяха успешни (естествено, никой не беше чувал за подобни работи :nono: )Не успяхме да направим по-сериозен off-road drive тест, но ще стане утре или вдругиден.Единственото нещо беше леко омасляване на раздат. кутия.Та може ли това да доведе до (голям) проблем в бъдеще? Иначе ясно че след купуване съм в Пловдив...след всичко прочетено въобще няма да се занимавам с "майстори" във Варна. Късмет и успех на всички - убийствено полезен форум!!!Съветвам те да избягваш този мотор, има и други модификации,с конвенционалния мотор........освен мотора, гледайте и другите неща, като диференциали,раздатка,ск. кутия и т.н. че то не е само мотор............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 (редакция) Здрасти, браво за избора- това са много готини коли. И мотора е добър, и колата добра, виж за това омаслено на раздатката ако е в задния край където е кърдана има един семеринг който може да е за смяна,ако го оставиш така при по-дълъг път може всичкото масло да изхвърли от там. сменяш всички течности, дифове, раздатката хидравлика, всичко. Най-добър вариант на пинин е 5 врати, 2.0 GDI, и 4WD super select, или 1.8GDI 3вр, същата с-ама, най-лош избор е 1.8mpi full time 4wd, по-голям разход, по-ниска проходимост, по-слаб двигател. Успех Редактирано 15 януари 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoY Публикувано 15 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2012 Здрасти, браво за избора- това са много готини коли. И мотора е добър, и колата добра, виж за това омаслено на раздатката ако е в задния край където е кърдана има един семеринг който може да е за смяна,ако го оставиш така при по-дълъг път може всичкото масло да изхвърли от там. сменяш всички течности, дифове, раздатката хидравлика, всичко. Най-добър вариант на пинин е 5 врати, 2.0 GDI, и 4WD super select, или 1.8GDI 3вр, същата с-ама, най-лош избор е 1.8mpi full time 4wd, по-голям разход, по-ниска проходимост, по-слаб двигател. Успех Здрасти,Благодаря за съвета, и аз заподозрях че ще е семеринга,дано не е супер сложна смяната...Разбира се - ще сменя всички течности,ремъци и пр.По някаква причина гумите отпред и отзад за различни :icon_hmm: ,та ще трябват 4 нови...Иначе модела е 1,8 GDI Super select :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Здрасти и аз съм с Пинин от 3 години и съм доволен. Моя е 2,0 от англия 2001. Имах проблем с дроселовата клапа но за моя изненада и късмет успяха да я управят във ВАРНА. Поздрави и да пуснеш снимки на покупката :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamenf26 Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 (редакция) Това ще ти го каже всеки, който е имал джип - нищо не съсипва двойното предаване повече карането с различни гуми на предния и на задния мост! Ако джипът е каран в режим 4х4 с различни гуми, просто бягай далече... И късмет... Редактирано 15 януари 2012 от Plamenf26 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoY Публикувано 15 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2012 Днес го тествахме по пресечена местност, и понеже се държа много добре, вече е спазарен :D :D Да ми е честито :good: Единственото беше че не светеха задните гумички на количката на дисплея (за 2H) дето трябва да светят постоянно,ама ще го преживея(т.е. надявам се да ги оправя).Другитеиндикатори работят добре,а режимите се превключват бързо. Предполагам че е каран предимно на 2H, щото предишния собственик е 55-ти набор и е единствен,затова и задните гуми за различни и почти нови.Поне се надявам да е така,де :icon_hmm: Все едно, ще ги сменям и четирите. Успехи и наздраве :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamenf26 Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Честито и много безаварийни километри! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 ....... Единственото беше че не светеха задните гумички на количката на дисплея (за 2H) дето трябва да светят постоянно,ама ще го преживея(т.е. надявам се да ги оправя).Другитеиндикатори работят добре,а режимите се превключват бързо........Успехи и наздраве :drinks: Да Ви е честито колега :drinks: Проблемът може да е в изгорели крушки на таблото . Иначе между режимите 2Н и 4Н може да се превключва и в движение с скорост до 70 - 80 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Поздравления и много безаварийни км. 100% изгоряла крушка. За смяната и трябва да разглобиш таблото и да го извадиш. Аз стигнах до тук и за срам не можах да извадя едната букса, те са две доста големи с доста кабели. Кабелите нямат слабо да можеш да завъртиш таблото както е на место. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 :mitsu-smiley: Браво колега, честито за колата със здраве и много км. семеринга дето ти казах е евтин и се смения много лесно,но него пренебрегвай че аз така направих та ми струваше малко повечко на път да го сменям. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.