каризмич Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 (редакция) Честито Рождество Христово! Днес си прегледах свещите и установих, че по първите две имам доволно количество масло. Освен омасляването, си бяха почерняли добре.Трета и четвърта бяха в по-добро състояние, макар и по тях да имаше малко масло.Сменял съм ги преди 17000 км с каквито трябва - NGK IZFR6B.Преди месец установих, че имам и "бутане на масълце - показанието беше малко под минимума, при положение, че го сменях преди около 6000 км, при което майсторчето ми бе налял съвсем малко над минимума. МАслото, с което карам последно е Diamond Evolution 5W30. Та така - някакви съвети или по-скоро идеи кви са ми бъговете - не че ще ги оправям сам, ми поне да снам как да си коригирам настроението. Весело посрещане на Новата година и НАЗДРАВЕ! Редактирано 28 декември 2011 от каризмич Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MladenT Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 виновника за масло при свещите е гарнитура на капака.. на мен смяната ми излезе 20 лв с работата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 Че то при ГДИ-то се маха половината двигател, бре!Как така и труд и гарнитура 20 лв - да не си я рязал на двора от парче гума? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 Да допълня, че при ГДИ-то само с махане на капака не става - свещите са доста надолу...http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat?SelPrt&t=F1c6bLxXOmy2VzpsVQ1SVSYWY0pEDubb43k6bBgJO_wWF16T93jNUNdXe24Xdzr4Bhg_SOJqfO20TGgSvr6SWVhdUmwXojdttlbuj9HG1cMR5CtpXKlofVebuHUN528NtXSm5Ytfw9DaQx4KEAUGLQNhYg3F5NZV3oeG4ugIsbbOskOJfWPn5BNvx0TGP03GEZ8U_0my23cQf4xcRjrbRLUQwteFfvjokbKFzWc=&sgr=9TFtGfYxbRnQMW0Zt2sFIMRwND_maL_MbXVtGfW5bVnVEW049bPhRDwljFu2ezt45Q== Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 Да допълня, че при ГДИ-то само с махане на капака не става - свещите са доста надолу...http://www.auto-part...DwljFu2ezt45Q==И аз да допълня, че колегата не говори за масло отгоре при свещите :P а за масло вътре в цилиндрите ..А там за да се стигне, се свалят още повече работи .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 Честито Рождество Христово! Днес си прегледах свещите и установих, че по първите две имам доволно количество масло. Освен омасляването, си бяха почерняли добре.Трета и четвърта бяха в по-добро състояние, макар и по тях да имаше малко масло.Сменял съм ги преди 17000 км с каквито трябва - NGK IZFR6B.Преди месец установих, че имам и "бутане на масълце - показанието беше малко под минимума, при положение, че го сменях преди около 6000 км, при което майсторчето ми бе налял съвсем малко над минимума. МАслото, с което карам последно е Diamond Evolution 5W30. Та така - някакви съвети или по-скоро идеи кви са ми бъговете - не че ще ги оправям сам, ми поне да снам как да си коригирам настроението. Весело посрещане на Новата година и НАЗДРАВЕ!На първо време смени маслото и си замери компресията......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 И аз да допълня, че колегата не говори за масло отгоре при свещите :P а за масло вътре в цилиндрите .. То май маслото е и от двете страни на свещите.... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 28 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2011 То май маслото е и от двете страни на свещите.... :icon_hmm: Не е от двете страни. Отгоре са перфектни - като нови.Маслото е вътре. Не е чак да се излива, ама имаше масло по резбите, което не ми харесва.Между другото, бях слагал една добавка за почистване на инжектори на Wurth преди време. Взех да си мисля дали пък не е прекалено "силна" и да е подкарала де що гумичка и уплътнение намери по пътя си.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 декември 2011 Сподели Публикувано 28 декември 2011 Маслото е вътре. Не е чак да се излива, ама имаше масло по резбите, което не ми харесва. Ако си ги свалял след каране на студено и на къси разстояния, съвсем нормално е да са опушени и леко навлажнени ..Пък и разход на масло за 6000 км. от малко над минимума до малко под него не е толкова притеснителен ..Виж ако си ги проверявал след дълго пътуване, тогава вече можеш да започваш да се притесняваш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 28 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2011 Ако си ги свалял след каране на студено и на къси разстояния, съвсем нормално е да са опушени и леко навлажнени ..Пък и разход на масло за 6000 км. от малко над минимума до малко под него не е толкова притеснителен ..Виж ако си ги проверявал след дълго пътуване, тогава вече можеш да започваш да се притесняваш .. Ми моето каране е почти само такова - на къси разстояния 3-4 км, баирчета и така.Е, правя и по някой преход 10-20 км в едната посока веднъж в седмицата да речем. Иначе дългите ми пътувания се броят на пръсти - море или нещо подобно 2-3 пъти в годината.Свалих ги днес, колата бе изстинала, ама я запалих за съвсем малко(30 секунди), за да я вкарам в гаража, че беше бахърец.Точно така - опушени си бяха, пъпките бяха бели обаче. Ама течността по резбите си беше масло.Казваш, че този разход не е притеснителен при това каране.. Ъм добре де, ама аз все си мисля, че по принцип никакъв разход на масло е най-нормален.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 декември 2011 Сподели Публикувано 29 декември 2011 Ами провери ги свещите след такъв преход от 20 км. примерно и тогава вече можем да гадаем ..След такова сутрешно запалване само за преместване, на всяка една кола ще са опушени и мокри ..По принцип при смяна на масло се налива от средата до макса и ако до следващата смяна не се наложи доливане, дори да е слязло до минимума се приема за нормален разход ..Все пак сегментите не са пълен обръч, а имат срез който е няколко десети от милиметъра и през този срез няма как да не премине никакво масло ...Няма как да определя колко точно ти е изгорила за тези 6000 км. без да съм видял щеката, но предполагам, че става въпрос за 3- 4- 5 мм.(малко над мин.- малко под мин.) за това ти казвам, че този разход е нормален .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 29 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2011 Абе да си призная, почнах да се успокоявам, макар че по принцип не си го слагам чак толкова навътре, що се отнася до автомобила..Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?Бахти, как се изказах.. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 29 декември 2011 Сподели Публикувано 29 декември 2011 Абе да си призная, почнах да се успокоявам, макар че по принцип не си го слагам чак толкова навътре, що се отнася до автомобила..Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?Бахти, как се изказах.. :icon_blush: Здравей колега, аз мога да ти бъда полезен с безплатен анализ на маслото в двигателя. За подробности на ЛС.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко и Галя Публикувано 29 декември 2011 Сподели Публикувано 29 декември 2011 (редакция) Здравей, колега първо за маслото моят опит 7000км.с Diamond Evolution 5W30 разход около 500-600мл.Маслото е закупено от Мирослав.Колата е със солиден нагар и това масло почисти поне малко от него защото след 2000км. беше станало много черно, но нали това е едно от свойствата на маслата да мият двигатела.След консултация реших да го сменя с Repsol 5/30 отговарящо на изискванията на форд.Мерил съм компресията и тя е 15 та затова не се притеснявам за разхода на масло.По книжка дават колата да гори масло така че споко.С новото масло разхода за 3000км е нищожен почти никакъв.Колата се кара по 3-4км.на ден искам да кажа почти както ти описваш така че имаме нещо общо.Бях пуснал снимки за свещите и мойте бяха черни.Също като теб с предното масло бях сложил добавка за почистване на повдигачи на LIQUI MOLY може да се лъжа но сега или свикнах с шума или се чуват по малко, но това е мое мнение.Много се задълбочих съветът ми е замери си компресията(замерва се като педалът на газта е натиснат до край) и ако е между 14,5/17 не се безпокой сменяй си маслото като му дойде времето и карай.Весела нова година и безаварийни километри. Редактирано 29 декември 2011 от Живко и Галя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pagocTuH Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 Може би на първо време да се провери въпронсната гарнитура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.