backstage Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 (редакция) Колеги, преди няколко дни взех оригинални халогени за Каризмата. НЕ малките кръгли лупи, а големите квадратни халогение Valeo, даже са със жълто стъкло, което е още по-добре, защото при мъгла наиситна помагат. Въпросът ми е следния, нямам прокарана инсталация и се чудиме как да ги свържеме с един приятел, дали с реле, или директно - без. Има ли смисъл от реле? И ако да - мога ли да използвам релето, което отговаря за фаровете (ще взема от друга каризма на части) ??? Редактирано 26 ноември 2011 от backstage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 Релето мисля, че е същото като стопа за мъгла - някъде под таблото. Сигурен ли си, че нямаш инсталация, или просто кабелите са забутани на някъде? Трябва ти и бутона с който се управляват и ако нямаш окабеляване - ел.схемите от ръководството за да свържеш бутона с релето, понеже е с разни електроники вътре и може да замине при неправилно свързване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 Колега, погледни тези снимки от ръководството за Колт http://siliev.snimka.bg/automobiles/colt-fog-lights.564649.22124074 .Надали ще има разлика с Каризма,поне по спомен на моята Каризма като сменях халогените нямаше.Дано ти помогне.Само имай в предвид, че снимките в албума са излезнали в обратен рен,не знам защо.То си има номерация на страниците де! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 27 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2011 (редакция) Благодаря за отговорите, колеги. Да попитам, това ли е релето за пердните халогени, защото ако е то, го имам и май ще се окаже, че е прокарана инсталация: http://www.dreamcarisma.de/files/viertes_foto__117.jpg Редактирано 27 ноември 2011 от backstage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Виж в ръководството с ел.схемите - там пише кое реле за какво е. Като сложиш бутона, трябва да чуваш релето, ако го има. И според ел.схемите има и такива с управление директно от бутона без релета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 28 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колега, къде мога да намеря тези ел. схеми ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 (редакция) http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Electrical%20Wiring/PHDR9501-A_CARISMA_96_97_ELECTRICAL_WIRING.pdfhttp://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Electrical%20Wiring/PHDE9501-B_CARISMA_98_ELECTRICAL_WIRING_(except_GDI).pdf http://img10.imageshack.us/img10/2011/13267119.png http://img15.imageshack.us/img15/4361/12257609.png Някъде под бронята трябва да имаш два конектора A27 и A40. Редактирано 28 ноември 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 28 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Благодаря за отговроа, колега. Има две букси отпред при фаровте, който не са същите като на халогените, които взех, но не виждам за какво друго може да са: http://195.149.248.189:8080/2010-06-27/0396c48b685b44c79075a637d106c64a_800x600.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-06-27/92f3159cf9992a3e9f1b6f550a245835_800x600.jpghttp://195.149.248.189:8080/2010-06-27/b930199a311f9b12600c9d0521c3a971_800x600.jpg Освен това и релето, което имам се оказва, че е именно за халогените: http://195.149.248.189:8080/2011-11-28/eedd0527e338339bae1b67340dad87f6_920x0.jpg Имам и още една букса горе при копчето за задните фарове за мъгла, която НЕ е включена никъе. Мисля да си намеря двойното копче (за преди и задни фарове за мъгла) Да включа и досега неизползваната букса и като цъкна копчето да видя дали ще дойде ток отпред на буксите. Какво ще кажете вие ? Има ли шанс наиситна да имам инсталация? (най-мн ме притеснява, че буксите не се същите, а други не виждам, но щом имам реле и букса за копчето? _ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 Колега,без реле е много вероятно да ти залепне ключа за аварийните,заради високия ток,който минава през него. Затова се слагат релетата,Ако се загледаш ще видиш,че за габаритите нямаш реле,защото те имат малка консумация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 (редакция) Конекторите трябва да изглеждат, като A27 и A40 от схемите (и старите и по-новите). Възможно е на този модел да трябва някакъв междинен кабел и за това да са различни. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗа аварийните няма отделно реле, ами включва левите и десните мигачи към релето за мигачите. За габаритите също има реле, при предпазителите до двигателя. В зависимост от годината може да няма релета за фаровете за мъгла, но в повечето случаи има едни бутони с недоизмислена електроника вътре и още две релета под таблото - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1114&view=findpost&p=132107 . Редактирано 28 ноември 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.