Премини към съдържание

предърпване


Бозуков

Препоръчано мнение

Колеги,притежавам Галант 2.0,136 коня,сложих му италиански газов инжекцион Романо,но усещам леко придърпване при превключване на скоростите на ниските предавки.Нормално ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,притежавам Галант 2.0,136 коня,сложих му италиански газов инжекцион Романо,но усещам леко придърпване при превключване на скоростите на ниските предавки.Нормално ли е?

Провери си свещите, лулите и кабелите с лулите дали не са пробити......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,притежавам Галант 2.0,136 коня,сложих му италиански газов инжекцион Романо,но усещам леко придърпване при превключване на скоростите на ниските предавки.Нормално ли е?

 

Провири си и дали нямаш омасляване по лулите на свещите, ако гумичките ти са заминали, поне при мен от там беше проблема, смених ги и се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви,само да кажа, че на бензин нямам този проблем.Превключвам скоростите на около 2000-2500 обр.Свещите са нови.Ще проверя гумичките и кабелите:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При каране на газ се препоръчва разстоянието м/у електродите на свеща да е 0,5, оригинално мисля че са 0,7-0,9 мм. Аз имах подобен проблем, и откакто го коригирах на 0,5 проблемчето изчезна...

Смених и кабелите за по-сигурно.

Според мен 2500 оборота са ниски за превключване... мотора няма тяга и е нормално после да придръпва, пробвай на не по-ниски от 3500 да сменяш и сам си прецени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са ниски 2500. И на 2000 не трябва да придърпва. 2500-те кубика защо не придърпват като сменяш на по-висока още на 1500... Има проблем, но не мога да кажа какъв. Щом на бензин не го прави, значи е нещо по сместта на газ, някое маркуче, позапушен въздушен филтър ... знам че на газ е много капризен в това отношение, може да смесва и бензин когато не трябва ... знам ли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При каране на газ се препоръчва разстоянието м/у електродите на свеща да е 0,5, оригинално мисля че са 0,7-0,9 мм. Аз имах подобен проблем, и откакто го коригирах на 0,5 проблемчето изчезна...

Смених и кабелите за по-сигурно.

Според мен 2500 оборота са ниски за превключване... мотора няма тяга и е нормално после да придръпва, пробвай на не по-ниски от 3500 да сменяш и сам си прецени.

 

Разстоянието на свещите е 1.1мм оригинално, а на газ трябва да не е по-малко от 0.6мм.

Моята прекъсваше най-много между 1500-2000 оборота, и след много прецизно настройване на инжекциона пак го правеше. Каза ми, че вероятно е от кабелите, но като премахнах омасляването на лулите и си регулирах електродите на свещите проблема изчезна. И аз не чувствах да има прекъсване на бензин ама на тестера му показваше, че не е наред, просто на газ се усеща повече.

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем, трябва да си намалиш разтоянието на свещите на 0,6/0,7 и да си провериш бубините и кабелите и нещата ще се оправят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...