Бозуков Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Колеги,притежавам Галант 2.0,136 коня,сложих му италиански газов инжекцион Романо,но усещам леко придърпване при превключване на скоростите на ниските предавки.Нормално ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Колеги,притежавам Галант 2.0,136 коня,сложих му италиански газов инжекцион Романо,но усещам леко придърпване при превключване на скоростите на ниските предавки.Нормално ли е?Провери си свещите, лулите и кабелите с лулите дали не са пробити...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 При колко оборота превключваш предавките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Колеги,притежавам Галант 2.0,136 коня,сложих му италиански газов инжекцион Романо,но усещам леко придърпване при превключване на скоростите на ниските предавки.Нормално ли е? Провири си и дали нямаш омасляване по лулите на свещите, ако гумичките ти са заминали, поне при мен от там беше проблема, смених ги и се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бозуков Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Благодаря ви,само да кажа, че на бензин нямам този проблем.Превключвам скоростите на около 2000-2500 обр.Свещите са нови.Ще проверя гумичките и кабелите:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 При каране на газ се препоръчва разстоянието м/у електродите на свеща да е 0,5, оригинално мисля че са 0,7-0,9 мм. Аз имах подобен проблем, и откакто го коригирах на 0,5 проблемчето изчезна...Смених и кабелите за по-сигурно.Според мен 2500 оборота са ниски за превключване... мотора няма тяга и е нормално после да придръпва, пробвай на не по-ниски от 3500 да сменяш и сам си прецени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Не са ниски 2500. И на 2000 не трябва да придърпва. 2500-те кубика защо не придърпват като сменяш на по-висока още на 1500... Има проблем, но не мога да кажа какъв. Щом на бензин не го прави, значи е нещо по сместта на газ, някое маркуче, позапушен въздушен филтър ... знам че на газ е много капризен в това отношение, може да смесва и бензин когато не трябва ... знам ли :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 (редакция) При каране на газ се препоръчва разстоянието м/у електродите на свеща да е 0,5, оригинално мисля че са 0,7-0,9 мм. Аз имах подобен проблем, и откакто го коригирах на 0,5 проблемчето изчезна...Смених и кабелите за по-сигурно.Според мен 2500 оборота са ниски за превключване... мотора няма тяга и е нормално после да придръпва, пробвай на не по-ниски от 3500 да сменяш и сам си прецени. Разстоянието на свещите е 1.1мм оригинално, а на газ трябва да не е по-малко от 0.6мм.Моята прекъсваше най-много между 1500-2000 оборота, и след много прецизно настройване на инжекциона пак го правеше. Каза ми, че вероятно е от кабелите, но като премахнах омасляването на лулите и си регулирах електродите на свещите проблема изчезна. И аз не чувствах да има прекъсване на бензин ама на тестера му показваше, че не е наред, просто на газ се усеща повече. Редактирано 14 ноември 2011 от SNS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Колега имах същия проблем, трябва да си намалиш разтоянието на свещите на 0,6/0,7 и да си провериш бубините и кабелите и нещата ще се оправят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.