Shoker Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Колеги, преди около месец си постегнах предницата. Всичко си беше ОК, но малко след това ми се появи едно тропане някъде отпред отляво. Върнах колата в сервиза отново ( а между другото това е може би най-добрия сервиз на който съм попадал в Пазарджик), и за моя най-голяма изненада, въпреки че я прегледаха доста обстойно не можаха да открият нищо. Много е странно, още повече, че не е точно тропане като по окачването, ами нещо друго. Пластмаси и кори са обвързани, за да не се получава от тях нещо, но...Та исках да попитам, ако някой е имал подобен случай с нещо толкова трудно за откриване или просто има преположение да каже, че това тропане направо ме побърква :( :( :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Колеги, преди около месец си постегнах предницата. Всичко си беше ОК, но малко след това ми се появи едно тропане някъде отпред отляво. Върнах колата в сервиза отново ( а между другото това е може би най-добрия сервиз на който съм попадал в Пазарджик), и за моя най-голяма изненада, въпреки че я прегледаха доста обстойно не можаха да открият нищо. Много е странно, още повече, че не е точно тропане като по окачването, ами нещо друго. Пластмаси и кори са обвързани, за да не се получава от тях нещо, но...Та исках да попитам, ако някой е имал подобен случай с нещо толкова трудно за откриване или просто има преположение да каже, че това тропане направо ме побърква :( :( :icon_bye:Ако е глухо тропане, не метал в метал или метално тропане, може да тампоните на макферсоните,другото е да са амортесиорите, те може да не са изпуснали, но да са разбити.......Ако е метално тропането виж да не са биалетки, или тампончетата на горния носач........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 80%Стъблото на амортисьора в тялото на амортисьора :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 21 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Ами едно от нещата които правих по предницата бяха амортисьорите Е вярно, не съм купувал нови,а ги ремонтирах старите, но все пак мисля че не е от тях.А Пламене прости ми за невежеството, но кои са тампоните на макферсона? От другите ти предположения мисля че всичко е проверено... :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2006 Сподели Публикувано 21 октомври 2006 Ами едно от нещата които правих по предницата бяха амортисьорите Е вярно, не съм купувал нови,а ги ремонтирах старите, но все пак мисля че не е от тях.А Пламене прости ми за невежеството, но кои са тампоните на макферсона? От другите ти предположения мисля че всичко е проверено... :icon_confused:Отгоре на амортесиорите имаш паница, на която лежи горния край на пружината, след това имаш тампон, който се състои от две части, едната е метална планка голяма и масивна, тя седи в ботуша и отгоре имаш 2 болта , на които има гайки ,каде държат всичко на ботуша...........от долу и отгоре на тази планка има 2 гумени тампона , като отгоре има голяма шайба и след това е гайката на амортесиора.......... :D Именно там някаде да има луфт...............доколкото разбрах сте ги сваляли????Това, което често се случва е когато сложиш пружината на амортесиора и затегнеш тази гайка, то тя може да е стегната ,но като сложиш амортесиора на колата и я пуснеш от крика, то тази гайка да се разхлаби, защото масата на колата е голяма и пружината се свива още,а това води до отхлабване на гайката...........затова претегнете още веднъж гайките.......... :D Другото което може да е станало, е някой от тампоните на гредата която седи под рейката да са заминали.......на Божовата кола скърца там........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_16v Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Ами едно от нещата които правих по предницата бяха амортисьорите Е вярно, не съм купувал нови,а ги ремонтирах старите, но все пак мисля че не е от тях.А Пламене прости ми за невежеството, но кои са тампоните на макферсона? От другите ти предположения мисля че всичко е проверено... :icon_confused: Може би не са отремонтирани успешно. Провери ги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Моя Лансер имаше подобно тропане, но се оказа от разхлабен болт на предния мост. В първия голям сервиз я гледаха доста обстойно и не можаха да разберат от какво е, уж всичко е наред, пък тропането си го има. :icon_hmm: После отидох в едно малко сервизче, където момчето веднага откри проблема и го отстрани за има/няма 5 минути и срещу 10 лева :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 22 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2006 Отгоре на амортесиорите имаш паница, на която лежи горния край на пружината, след това имаш......За съжаление мисля че и тези тампони са проверени, Мисля, че това беше първото което прегледаха момчетата след като върнах колата, имайки в предвид че амортисьорите бяха сваляни преди това.А как мога да проверя дали са отремонтирани както трябва? Трябва ли да се свалят отново, или има друг начин... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 22 октомври 2006 Сподели Публикувано 22 октомври 2006 :icon_hmm: ...ако не беше минал цял месец оттогава, щях да ти кажа да си провериш гайките на предно ляво колело, но сигурно щеше да ти изпадне досега ако беше тази причината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 октомври 2006 Admin Сподели Публикувано 23 октомври 2006 Моите опасения са, че "чука" вътрешността на стеблото на амортисьора.Проблема произлиза от това, че след ремонта може да се е опитал майстора да го оправи, но неуспешно, защото често се получава така, когато е разбито докрай и горната втулка при струговането не може да го уплътни.Установява се, когато сте двама. Намирате много малък бордюр или малка дупка. Трябва да имате достатъчно свободно спокойно, тихо място, обезопасено, без да пречите на движението. Този, който е отвън слага ръка на горната част на чашките и при леката неравност веднага се "хваща" почукването.Принципно проблемите по окачването се хваща на канален подемник, защото на вертикален то "увисва", а Галанта е достатъчно тежък и трудно се хваща.Имам и едно друго подозрение. Твоя модел има и един горен шарнир, монтиран на един V - образен носач. Той също се хваща трудно и може и той да "потропва". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 23 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2006 Благодаря за мненията колеги. Все си мисля че не са пустите амортисьори, но мненията доста клонят на там.. :( Има още един сервиз на който имам доверие в Пазарджик, и мисля и до там да отскоча - кой знае може пък те да открият нещо :icon_hmm: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.