Премини към съдържание

Outlander 2,4 странно виене


Препоръчано мнение

Здравейте,съжелявам,че първата ми тема е за проблем но....

Автомобила е автоматик и се появи странно виене при спиране (натискане и отпускане на спирачката).

Колата престоя цял ден в Балканстар(още е гаранционна)и отговора беше:Проверихме всичко е наред ако се усили виенето елате отново.

Имал ли е някой подобен проблем и как да го открия?

 

Благодаря предварително:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен има шум като от виене като се намаля почти до стоп, точно в момента в който все едно скоростната кутия отцепва.. (decoupling-a) не знам как по-добре да се изразя, тъй като не знам точно как е реализиран "съединителя" при спиране/потегляне.. мислех, че е с хидро-трансофрматор, но по звука по ми прилича като ATF кутията на новия колт.

Въпросния шум наистина е малко по-забележим в последната година.. 1вите 2 годни не съм го забелязвал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,съжелявам,че първата ми тема е за проблем но....

Автомобила е автоматик и се появи странно виене при спиране (натискане и отпускане на спирачката).

Колата престоя цял ден в Балканстар(още е гаранционна)и отговора беше:Проверихме всичко е наред ако се усили виенето елате отново.

Имал ли е някой подобен проблем и как да го открия?

 

Благодаря предварително:)

А защо сметнахте че е от кутияята виенето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виенето се явява наистина само при спиране (при сваляне на предавките) на заден ход го няма,но въобще не съм сигурен ,че е от скоростите.

Отдавна се каня да намера малко тех.инфо за този вид скоростни кутий но ще се разтърся да попрочета нещо за CVT то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виенето се явява наистина само при спиране (при сваляне на предавките) на заден ход го няма,но въобще не съм сигурен ,че е от скоростите.

Отдавна се каня да намера малко тех.инфо за този вид скоростни кутий но ще се разтърся да попрочета нещо за CVT то.

Силно се съмнявам че е от кутията въобще това виене, ако искате, елате да го видя .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте го погледнали, споделете наблюденията.. и аз съм 90%сигурен че е от кутията, но го чувам само защото често карам без музика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледнахме го..

Благодаря на Пламен(DJTymbi)за помоща, наистана се чува от скоростите препоръката е да си сменя маслото макар ,че е само на 72000хил.

И искренно се надявам проблема да изчезне.Ще пиша след това имало ли е ефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 86000 км, наистина драсни тук ако има ефект.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Моята е на 86000 км, наистина драсни тук ако има ефект.

 

Поздрави

 

Смених го(маслото) и виенето изчезна :), от сервиза ми казаха , че изтеклото масло е било доста мръсно също са почистили и

радиатора за охлаждането му.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Днес и аз смених маслото на вариатора. Потвърждавам, че виенето като че ли изчезна... минал съм само 30тина км и не мога да съм 100% сигурен, но преди го чувах и без да се напъвам.. а сега нарочно слушах и.. май го няма.

 

Така че.. препоръчвам ако чувате странни шумове/виене при спиране откъм вариатора - сменете маслото незабавно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз смених маслото на вариатора. Потвърждавам, че виенето като че ли изчезна... минал съм само 30тина км и не мога да съм 100% сигурен, но преди го чувах и без да се напъвам.. а сега нарочно слушах и.. май го няма.

 

Така че.. препоръчвам ако чувате странни шумове/виене при спиране откъм вариатора - сменете маслото незабавно!

Вече на 7-8 такива смених маслата и виенето изчезна,само на един остана, макар и по малко , ще отварям кутията като се върне от почивка и ще направя снимки .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече 2 дни по-късно съм напълно сигурен, че виенето го няма.

 

Може би е интересно да се отбележи, че при мен се появи някъде на около 60 - 70 хил км, което пък води до логичното заключение, че е добре маслото на вариатора да се сменя на всеки 60 хил. км, вместо на 100х. както го дават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Което води до лоичното заключение ,че фирмите почват да се гаврят с клиентите си. Сакън да се потроши по-рано ,че да купуваме части или цели коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Което води до лоичното заключение ,че фирмите почват да се гаврят с клиентите си. Сакън да се потроши по-рано ,че да купуваме части или цели коли.

Точно това е целта..........може ли на 20к км. да се сменя маслото на мотора??? Ми не, защото още на 10к км. то ще изгуби своите свойства поради зацапване, износване и т.н. и мотора ще почне да го гори..........до 20 к км. вече няма да има нищо в мотора........това става често при мен ,най вече при Оутлендърите и Лансерите, които са с немски мотори........за това масло на мотор - до 10 к км. пробег, а на кутии - до макс. 50к км. ........ако ще и да е космическа кутията.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Вече на 7-8 такива смених маслата и виенето изчезна,само на един остана, макар и по малко , ще отварям кутията като се върне от почивка и ще направя снимки .....

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742426.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742429.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742441.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742469.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1249/028742485.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И...?

 

Каква е присъдата ? :)

 

Какво се износва и има ли ремонтен кит или нещо подобно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И...?

 

Каква е присъдата ? :)

 

Какво се износва и има ли ремонтен кит или нещо подобно.

Миии................не знам........ :P :D :lol:

 

В случая има износване или претриване ,не знам как да го нарека на едни сегменти, които седят на вала на помпата, и тя не създава достатъчно високо налягане на маслото, което пък "движи" вариаторните колела ....стига до някъде и след това не се мърдат и това е причината колата да не може да вдигне повече от 150 км./ч. с попътен вятър ........Преди да сваля кутията, за последно проведох няколко тестове на кутията като колата я вдигнах на подемника,палнах мотора и приведох мотора и кутията в различни режими ,тестовете траяха не повече от 7-10 минути , а мотора и кутията бяха студени, след като изгасих мотора и вдигнах колата на по голяма височина за да почна да свалям кутията, се оказа че самата кутия беше толкова се нагряла, че не можеше да се пипа, па камо ли да се хваща и работи по нея......според мен имаше едно около 150 градуса температура ,че може би и още по висока........това после се го обясних защо е така....защото когато помпата изпуска налягане и единия вариатор се върти с необходимите обороти ( този,който е от към торка, или мотора ) другия не може да се движи и съответно да промени предавателното си число и металния ремък се трие, буксува в вариаторното колело,от там и голямата температура на ск. кутия........

Та това прави проблем, но........в сервизните документации си пише ,а и е логично де, да се сменят почти всички О-ринги, семеринги и сегменти,вкл. и некви болтове, които според мен няма нужда, но все пак ще се сменят и тях........Също така ще се сменят и основните лагери, те са на междинния вал, на короната и диференциала, и на вариаторите......

Не се продават като кит, или комплект, а си ги поръчваш поотделно и е голяма драма ,тъй като са един кубик джунджурийки и са много парт номерата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Кутията е готова,врътнах едно голямо кръгче от около 100 км. и добре се държи колата,преди е вдигала 130-150 км. едва ,а сега 200 си ги държи без проблем и то на баир........

 

http://media.snimka.bg/s1/1339/028922495.jpg?r=0

 

:drive: :D

Теста го правих на специалната писта към сервиза, с който разполага...... :lol: :hysterical:

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хаха, да и ти като Тесла моторс с частен път разполагаш :)

 

С 2 думи отваря се и се сменя де що семерини, уплътнения и о-пръстенчета се видят :) Би било интересно да споделиш грубо колко пара излизат частите.

 

Иначе хубав тест.. моята и като нова 200 май не е вдигала.. седи упорито на 195 и нагоре и надолу :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хаха, да и ти като Тесла моторс с частен път разполагаш :)

 

...

Иначе хубав тест.. моята и като нова 200 май не е вдигала.. седи упорито на 195 и нагоре и надолу :)

 

 

Вкарай я в гаража, вдигни я на трупчета, дай газ до средата на педала и ти гарантирам същите показания на километража.:icon_thumbup: :good:

 

Елементарно, Уотсън.... И не ти трябва полигон... :icon_dance:

 

П.П. Не забравяй да си сложиш колана /за разлика от DJ-я .../ :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вкарай я в гаража, вдигни я на трупчета, дай газ до средата на педала и ти гарантирам същите показания на километража.:icon_thumbup: :good:

 

Елементарно, Уотсън.... И не ти трябва полигон... :icon_dance:

 

П.П. Не забравяй да си сложиш колана /за разлика от DJ-я .../ :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Хихих,разобличихте ме ........ :D Но и на магистрала съм я пробвал,и вдига пак там някъде, 180.........преди едва 120 не е вдигала.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...