DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2006 Сподели Публикувано 9 ноември 2006 имаме си такъв разбирач, даже и иконка му е посветил Биг Боса във форума как човърка едно ЕКУ ! но не знам дали има време да се занимава, но знам, че му е хоби! :DНе, сега нямам никакво време, в близките 3-4 месеца не ме търсете за такива работи :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apasch Публикувано 19 ноември 2006 Сподели Публикувано 19 ноември 2006 Според мен всички датчици са ти наред.Преди година и моя лансер седя 3 месеца в Русе и ништо накрая.Ако има някои друг такъв лансер в Сфиштов помолиго да пробваш неговата платка и така наи добре щеразбереш-според мен. :mitsu-smiley: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicklaz Публикувано 21 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 21 ноември 2006 По повод на моята контролна лампичка от началото на темата - докато се колебаех и канех да ходя на диагностика се случи нещо ново - лампичката спря изобщо да свети... ама изобщо. Ще трябва да свалям таблото да я проверя дали не е изгоряла. А Мицко си лети без проблеми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicklaz Публикувано 28 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2006 Язък дето толкова се хвалих :( :( :( Случи се най-лошото. Тази сутрин си запалих безпроблемно колата и отидох на работа, вечерта също така леко си я запалих и тръгнах, но спрях за малко някъде, угасих я за 5 минути и след това вече не можах изобщо да запаля. Просто си върти стартера, а МИЦУ - ни гък ни мък. Направо ужас! Не ми е ясно от къде да почна - за компютъра ли да търся специалист или за двигателя? Колеги моля за някакъв съвет СПЕШНО :help: :help: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iotzi Публикувано 28 ноември 2006 Сподели Публикувано 28 ноември 2006 Язък дето толкова се хвалих :( :( :( Случи се най-лошото. Тази сутрин си запалих безпроблемно колата и отидох на работа, вечерта също така леко си я запалих и тръгнах, но спрях за малко някъде, угасих я за 5 минути и след това вече не можах изобщо да запаля. Просто си върти стартера, а МИЦУ - ни гък ни мък. Направо ужас! Не ми е ясно от къде да почна - за компютъра ли да търся специалист или за двигателя? Колеги моля за някакъв съвет СПЕШНО :help: :help: :help:Това донякъде е по- добре, защото по- лесно ще се разбере проблема. Опитай се да разбереш какво липсва - искра или гориво. После сподели, за да ти кажа какво да провериш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicklaz Публикувано 29 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2006 Днес мъките продължиха. Първо извадихме маркуча за излишното гориво и установихме че оттам не тече никаккъв бензин. После 4 часа търсихме къде се намира бензиновата помпа за да разберем дали отива напрежение и евентуално да я сменяме. Откачихме маркуча който влиза в рапределителната тръба на инжекцията - при завъртане на стартера тече бензин. Извадихме една свещ - тя беше суха и даваше хубава искра. И вече не съм сигурен какво да проверявам - съмненията ми пак се насочват към компютъра... Или бензиновата помпа не дава достатъчно високо налягане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 29 ноември 2006 Сподели Публикувано 29 ноември 2006 Съжалявам приятелю - до скоро и аз се мъчих по подобен начин :( Дано имаш по-голям късмет с майсторите, но познавайки БГ условията ..... Ще те посъветвам, което ме посъветваха и мен - отиди на диагностика - може да е нещо елементарно, но ако не могат да го хванат - просто опитай да смениш компютъра за да си сигурен че не е от там. Останалите датчици са бели кахъри на фона на компютъра. Успех!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apasch Публикувано 30 ноември 2006 Сподели Публикувано 30 ноември 2006 НЕ РАЗБУТВАЙ КОЛАТА-НА 100%Е КОМПА.ОТ ЕДНА ГОДИНА КАРАМ МОЙТА БЕЗ ПРОБЛЕМНО С ПРЕРАБОТЕНО ДЕЛКО И ОТРЕМОНТИРАН КОМП.СЛЕД КАТО В РУСЕ ГО ИЗГОРИХА ПО КАКВА ПРИЧИНА ИАЗ НЕ ЗНАМ НО СЕ НАЛОЖИ ДА СИ ГО ОПРАВЯ САМ.БИГ-БОСА МИ ПРАТИ СНИМКА НА ДЕЛКОТО ЗАШТОТО ПРОБЛЕМА МИ БЕШЕ ТАМ ПРЕДИ ТОВА.И СЛЕД ПРЕРАБОТКАТА НА КОМУТАТОРА ВЕЧЕ СИ КАРАМ СПОКОИНО ОКОЛО 60000КМ. :drinks: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicklaz Публикувано 30 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2006 Колега apasch,кажи кой майстор ти изгори компа за да не ходя при него!Тази сутрин го свалих (компютъра) и го огледах с лупа - има едно малко 6 крако чипче около което сякаш има нагоряла черна маса (лак). До него пише TR8 - за осмицата не съм много сигурен.обозначението на кутията е:MD153010E2T366731412M Чакам майстора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apasch Публикувано 2 декември 2006 Сподели Публикувано 2 декември 2006 ТОЧНО ПРИ ТЕБ В РУСЕ ДО МИТНИЦАТА.3 МЕСЕЦА СТОЯ ТАМ КОЛАТА И КАТО СИ Я ПРИБРАХ НА ПЛАТФОРМАТА В НАС УСТАНОВИХ ЧЕ ЛАМПАТА ВЕЧЕ НЕ СВЕТИ. Админ:Пиши с малки букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicklaz Публикувано 3 декември 2006 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2006 :no2: :icon_thumbup: :rolleyes: О, Щастие, твоето име е :mitsu-smiley: Mitsubishi!!!! :mitsu-smiley: :icon_dance: Колеги, мога с вълнение да споделя че се намери майстор в Русе, който за три дена успя да отремонтира компютъра и да ми върне радоста в живота! Разбрах, че лампичката Check Engine на таблото правилно ми е подсказвала, че има проблем и докато се наканя да потърся компетентна помощ и съвет - ми изпуши компютъра. Оказа се дефектирал чип - бял на цвят и с форма на гребенче - не се знае къв елемент е точно.http://j.foto.radikal.ru/0612/534802f63df3.jpg http://j.foto.radikal.ru/0612/06b0e2f54a0a.jpg Явно този чип отговаря за управлението на дюзите на инжектора и затова капка гориво не влизаше в цилиндрите... Благодаря на всички които се отзоваха на моят зов за помощ! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 3 декември 2006 Сподели Публикувано 3 декември 2006 :no2: :icon_thumbup: :rolleyes: О, Щастие, твоето име е :mitsu-smiley: Mitsubishi!!!! :mitsu-smiley: :icon_dance: Колеги, мога с вълнение да споделя че се намери майстор в Русе, който за три дена успя да отремонтира компютъра и да ми върне радоста в живота! Разбрах, че лампичката Check Engine на таблото правилно ми е подсказвала, че има проблем и докато се наканя да потърся компетентна помощ и съвет - ми изпуши компютъра. Оказа се дефектирал чип - бял на цвят и с форма на гребенче - не се знае къв елемент е точно.http://j.foto.radikal.ru/0612/534802f63df3.jpg http://j.foto.radikal.ru/0612/06b0e2f54a0a.jpg Явно този чип отговаря за управлението на дюзите на инжектора и затова капка гориво не влизаше в цилиндрите... Благодаря на всички които се отзоваха на моят зов за помощ! :icon_bye: Честито, дано нямаш повече проблеми.А няма да е лошо да напишеш адреса на майстора ако го бива за да могат и други да го ползват, което дано не се налага . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
il.pet Публикувано 3 декември 2006 Сподели Публикувано 3 декември 2006 ббожинов колата ти работи с много обогатено гориво всичко е от компътара ако идваш в рyсе може да го погледнем (стария не новия) :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKOLAY Публикувано 4 декември 2006 Сподели Публикувано 4 декември 2006 Честито, Ники.Имаш почти нов комп.Евалла на il.pet,че го оправи. Той и моя оправи.Пичове койтоима проблем с компа да звъни на il.pet,супер е пича и е от Русе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 25 декември 2006 Сподели Публикувано 25 декември 2006 ббожинов колата ти работи с много обогатено гориво всичко е от компътара ако идваш в рyсе може да го погледнем (стария не новия) :mitsu-smiley:Дай си някакви координати с които да се свържа с теб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.