angel1 Публикувано 17 октомври 2011 Сподели Публикувано 17 октомври 2011 здравейте, от известно време имам пинин. до сега всичко си беше на ред , докато преди няколко седмици започна да ми свети индикацията /количката на таблото/ когато е включена на -нормално /задните две гуми светеха . а сега като запаля от долу си светят гумите както трябва, а отпред и в средата жълтия мигат на равни интервали---някой път се оправя , незнам. имам ли проблем ако някой знае нещо по въпроса ...моля пишете, ще бъда благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 20 октомври 2011 Сподели Публикувано 20 октомври 2011 здравейте, от известно време имам пинин. до сега всичко си беше на ред , докато преди няколко седмици започна да ми свети индикацията /количката на таблото/ когато е включена на -нормално /задните две гуми светеха . а сега като запаля от долу си светят гумите както трябва, а отпред и в средата жълтия мигат на равни интервали---някой път се оправя , незнам. имам ли проблем ако някой знае нещо по въпроса ...моля пишете, ще бъда благодарен Ето колега погледни тук . Има писано по тази тема ! Въпреки , че е Спорт вкл./иск. на предния мост е сходно . Сигурен ли си за жълтата лампа ? Имали проблем с индикацията при смяна на режима на задвижване ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 2 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2011 Ето колега погледни тук . Има писано по тази тема ! Въпреки , че е Спорт вкл./иск. на предния мост е сходно . Сигурен ли си за жълтата лампа ? Имали проблем с индикацията при смяна на режима на задвижване ? оказа се точно това маркуче се беше спукало ..сега е наред..Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 8 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2011 не зная каква е правилната индикация на пинин.. когато е включена определена предавка в случая 2Н-светят ми задните две на количката в зелено. трябва ли да свети нещо друго например жълтата в средата да мига и тн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 9 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2011 не зная каква е правилната индикация на пинин.. когато е включена определена предавка в случая 2Н-светят ми задните две на количката в зелено. трябва ли да свети нещо друго например жълтата в средата да мига и тн.май никой не чете написаното ...ще пусна нова тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudji Публикувано 9 ноември 2011 Сподели Публикувано 9 ноември 2011 май никой не чете написаното ...ще пусна нова темаЗдравей колега!Да ти отговоря на въпроса:Когато си на 2Н,трябва да ти светят само задните колелца,на 4Н-четерите без нищо друго.Още нещо превключването трябва да става,когато основният скоростен лост е в нулево положение.Дано съм ти бил в полза! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2011 Сподели Публикувано 9 ноември 2011 не зная каква е правилната индикация на пинин.. когато е включена определена предавка в случая 2Н-светят ми задните две на количката в зелено. трябва ли да свети нещо друго например жълтата в средата да мига и тн.Вземете се нау4ете да ги ползвате тез коли, за какво са ви, като не знаете кое какво и как става..............На 2Н трябва да светят само задните две гумички, и нищо повече ..жълтата лампа показва кога е блокирал средния диф..........т.е. кога е заключен........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 10 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2011 Вземете се нау4ете да ги ползвате тез коли, за какво са ви, като не знаете кое какво и как става..............На 2Н трябва да светят само задните две гумички, и нищо повече ..жълтата лампа показва кога е блокирал средния диф..........т.е. кога е заключен...........извинете за невежеството, и какво трябва да се направи за да се отблокира деферинциала или причината поради която е блокиран Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 извинете за невежеството, и какво трябва да се направи за да се отблокира деферинциала или причината поради която е блокиранникой ли не може да каже нещо по въпроса...средната лампа /жълтата/ когато съм на скорост и шофирам мига засилва и намалява в зависимост как подавам газ..на 4Н мига равномерно на следващите свети постоянно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 никой ли не може да каже нещо по въпроса...средната лампа /жълтата/ когато съм на скорост и шофирам мига засилва и намалява в зависимост как подавам газ..на 4Н мига равномерно на следващите свети постоянноЕми имаш някакъв проблем със средния диф ...........отдолу има 2 датчика и 3 клапана, виж дали не си скъсал някоя жица до тях.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 15 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Еми имаш някакъв проблем със средния диф ...........отдолу има 2 датчика и 3 клапана, виж дали не си скъсал някоя жица до тях..........мерси, ще погледна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubka Публикувано 17 ноември 2011 Сподели Публикувано 17 ноември 2011 Колеги за разлика от голямото паджеро на което средната лампа на диф-а не свети когато е само на задно на Пинина свети постоянно. Ако включиш блокажа започва да мига за да ти покаже, че си с блокаж! Това е много е просто! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 ноември 2011 Сподели Публикувано 17 ноември 2011 (редакция) Което е включено свети , което е изключено не свети....Мигането означава преход от един режим в друг. Например на 2Н светят само задните, на 4Н светят и предните. Ако обаче при включването съответната лампа започне да мига това означава че се опитва да включи 4Н, но по някаква причина не успява, или съответния датчик е развален просто. Същото е положението и при изключване на някой режим. Така е със всички положения на лоста. Редактирано 17 ноември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evka_bg Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 Здравейте на всички! Предварително се извинявам,че не сам на правилното място и в точното време,но вашите мнения и коментари ми се сториха най-новички! Мен ме мачи един въпрос и колкото и да чета не намирам най-точния отговор! Виждам ,че има мн компетентни хора тук и се надявам искрео да ми помогнат! Та интересува ме има ли пинини,които не са с гди(доколкото сам изчела този двигател не подлежи на такова подобрение,или поне не е сполучливо) двигатели и на които може да се монтира газ?и ако да Как да ги разпознаем? Моля ви извинете ме за невежеството!Аз сам от така наречените "каруцари"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juvigy Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 Здравейте на всички! Предварително се извинявам,че не сам на правилното място и в точното време,но вашите мнения и коментари ми се сториха най-новички! Мен ме мачи един въпрос и колкото и да чета не намирам най-точния отговор! Виждам ,че има мн компетентни хора тук и се надявам искрео да ми помогнат! Та интересува ме има ли пинини,които не са с гди(доколкото сам изчела този двигател не подлежи на такова подобрение,или поне не е сполучливо) двигатели и на които може да се монтира газ?и ако да Как да ги разпознаем? Моля ви извинете ме за невежеството!Аз сам от така наречените "каруцари"! Има. Мотора е 1.8 МПИ. Най лесно се познава по това ,че на предната и задната решетка няма ГДИ надпис. На мотора също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evka_bg Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 Има. Мотора е 1.8 МПИ. Най лесно се познава по това ,че на предната и задната решетка няма ГДИ надпис. На мотора също. Много ти благодаря!Вскички,които съм гледала до сега пише гди на решетката,за това попитах на какъв принцип се разпознават! А този мотор МПИ склонен ли е да понесе газово? И същите ли са усложнения след това както при ГДИ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juvigy Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 Много ти благодаря!Вскички,които съм гледала до сега пише гди на решетката,за това попитах на какъв принцип се разпознават! А този мотор МПИ склонен ли е да понесе газово? И същите ли са усложнения след това както при ГДИ?Не само ,че понася газово , но и е по-здрав и по-евтин за поддръжка. Общо взето МПИ е по-добрия вариант дори и без да се отчита фактора ГАЗ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 20 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2011 каквото и да избе,еш, всичко е на късмет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 23 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2011 каквото и да избе,еш, всичко е на късмет!някой ще каже ли горе долу как излиза едно обслужване на паджеро пинин 18GDI..или някакви цени на ролки ремъци и тн.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 ноември 2011 Сподели Публикувано 23 ноември 2011 някой ще каже ли горе долу как излиза едно обслужване на паджеро пинин 18GDI..или някакви цени на ролки ремъци и тн....Около 220-240 лв ще ти излезе ремъка с ролките и труда, масло и м. филтър - около 100лв. ,възд. филтър - около 20-30 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 24 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2011 Около 220-240 лв ще ти излезе ремъка с ролките и труда, масло и м. филтър - около 100лв. ,възд. филтър - около 20-30 лв.е..е мерси, не бях проверявал. очаквах по голяма сума. не съм от софия, иначе щях да дойда за обслужването. имам познати в плевен който най вероятно ще се справят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 ноември 2011 Сподели Публикувано 24 ноември 2011 (редакция) То и зависи от това, какви марки са ............. Редактирано 24 ноември 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 ще пробвам при познати майсторчета в плевен да извърша процедурата. предполагам че ще се справят,благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1 Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 ще се допитам за марките , май ще е нещо средно. карал съм японски автомобили но за пинина ми е първи джип. предложил съм го за продажба, но си го карам всеки ден. смятам да го обслужа, което ще ми натовари разходната част по него допълнително. засега толкова , мерси за информацията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ellobo_69 Публикувано 8 януари 2016 Сподели Публикувано 8 януари 2016 Здравейте приятели!Имам проблем с моето пининче,дроселовата клапа е застанала в едно положение и педала на газта не функционира.Някой имал ли е такъв проблем и как го е разрешил.Благодаря за съветите Ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.