Премини към съдържание

Lancer Mark VI (1991)


mQuuu

Препоръчано мнение

Здравейте, имам един проблем от около няколко месеца, който не оказва чувствителни промени от нормалната работа на мотора.

 

Колата ми e 1991 Lancer Mark VI 1.6 16v + климатик При запален двигател на едно място колата си държи нормално 800 оборота на загрял двигател, но рпоблема идва когато е в движение. Карам си примерно на скорост и като освободя от предавката да я оставя на свободна и колата пада почти на обороти близо до изгасване но работи след 1 секунда се вдигат до 200-300 и там си остават като я натоваря с халогени или климатик малко се покачват и пк залепват на 200-300. Това са преблизителни стойности съдейки по стрелката (оборотите не играят)моторът не се тресе много почти не се чува работата му на едно място. Така това е в движение, като спра на едно място на свободна оборотите сотят така няколко минути и си се въстановяват обратно на 800 както си му е нормално. Та немога да разбера от къде идва проблема, четох различни теми за подобен проблем но решението не го намерих.

 

Смених свещи, кабели, въздушен филтър.

 

Някакви други идеи ... По мои виждания този проблем се появи по следния начин. Не бях карал колата доста дълго време около 4 месца някъде и акумулатора беше паднал до 0 презаредих го и след 2-3 дена забелязах това явление, преди това колата си беше ток и жица :\

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

абе и при мен е така даже гасне някой път :icon_hmm: чудя се дали не е от стъпковото моторче

 

Понеже това нещо го чувам вече от 3-ти човек тоест теб ... и почвам да си мисля че там ще е решението. Един ми беше казал да го извадя да го почистя защото можело да е зацапана някаква игличка, да има прахоляци нещо от сорта и да отида някой да го настрои. Ама сам не се навих да барам там че няма да мога да го настроя после.

 

Ще я закарам на някой по компетентен да го види това стъпковото ...

 

иначе и при мене гасне така, мн рядко но успява чак да угасне от ниските обороти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже това нещо го чувам вече от 3-ти човек тоест теб ... и почвам да си мисля че там ще е решението. Един ми беше казал да го извадя да го почистя защото можело да е зацапана някаква игличка, да има прахоляци нещо от сорта и да отида някой да го настрои. Ама сам не се навих да барам там че няма да мога да го настроя после.

 

Ще я закарам на някой по компетентен да го види това стъпковото ...

 

иначе и при мене гасне така, мн рядко но успява чак да угасне от ниските обороти

Не се притеснявайте , стъпковото си работи. Проблема идва от АКОМУЛАТОРА ! Като се зареди достатъчно, всичко ще е в норма !Имал съм го този проблем не веднъж !Това е !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявайте , стъпковото си работи. Проблема идва от АКОМУЛАТОРА ! Като се зареди достатъчно, всичко ще е в норма !Имал съм го този проблем не веднъж !Това е !

 

Не ти вярвам :)))) едва ли е от акумулатора ! още Нов... е просто се беше разредил до нулата.. след което го заредих на MAX... на колата пали от половин оборот и съм и навъртял повече от 1000 км. няма според мене какво да се зарежда повече или да влиза компа в някакъв режим ако е с компа отдавна да го е направил според мене. А и най интересното е че Check Engine си огасва както нормално т.е. няма някаква грешка :\

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже това нещо го чувам вече от 3-ти човек тоест теб ... и почвам да си мисля че там ще е решението. Един ми беше казал да го извадя да го почистя защото можело да е зацапана някаква игличка, да има прахоляци нещо от сорта и да отида някой да го настрои. Ама сам не се навих да барам там че няма да мога да го настроя после.

 

Ще я закарам на някой по компетентен да го види това стъпковото ...

 

иначе и при мене гасне така, мн рядко но успява чак да угасне от ниските обороти

На стъпковото моторче няма как да се зацапа иглата понеже има гумено маншонче, което го пази :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На стъпковото моторче няма как да се зацапа иглата понеже има гумено маншонче, което го пази :)

 

Колега това не ми помага много.

Но да вмъкна нещо като добълнение към особеностите на проблема.

Оня ден ... показвам проблем ана един рпиятел

и рекох да я форсирам на място с пълна газ, да ама не, стига до 2 хил. оборота и дотам, ако подавам плавно вдига оборотите. Така нз колко бензин е имало, но стрелката беше долу и пресветваше мн рядко на баир например. Ядосах се .... и тръгнах да я карам.. да видя ще върви ли. Ами... 160 и нагоре на пълна газ без прекъсване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти вярвам :)))) едва ли е от акумулатора ! още Нов... е просто се беше разредил до нулата.. след което го заредих на MAX... на колата пали от половин оборот и съм и навъртял повече от 1000 км. няма според мене какво да се зарежда повече или да влиза компа в някакъв режим ако е с компа отдавна да го е направил според мене. А и най интересното е че Check Engine си огасва както нормално т.е. няма някаква грешка :\

Сподели от какво ти се е оправил проблема ... редовно ако караш колата, ще се оправи.Неделен шофьор ли си, ще се мъчиш ! ))) С търсенето на несъществуващ проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен преди около 4 месеца, когато палех колата работеше на 500 оборота. След като я загася и пак запаля си работеше нормални. Две седмици по-късно се останови, че акумулатора е заминал. От стартов ток 600 амперчаса беше останал на 400. След сманата му всичко се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно дали съм неделен или съботен шофьор... не, просто колата не я бях карал редовно 1 година само я разтиквах за да н ми пада акумулатора. След като веднъж го отървах така. Та относно акумулатора е чисто нов сичко си му е наред.

 

Днес проведох един експеримент, карах 60 км. градско, проблема с оборотите все още си е на лице но за цял ден не огасна нито 1 път, но на моменти си мислех че се е оправил проблама щото не падаха толкова ниско а си оставаха нормални. Цял ден беше супер пъргава колата 1-ва газ, 2-ра газ и така.... супер набиране си прави по светофарите и кръстовищата. Но изведнъж се прояви и вторичния проблем със загубата на мощност която бях споменал и ме съмняваше да е от недостиг на гориво, значи и това го изклювчам в колата има 20л. Подавам газ на първа набира до 2 000 оборота и губи мощност направи го 3-4 пъти баш към края когато реших да преключвам с теста и пак се опрай, но до кога>? знам ли.

 

та опрделено ако с каране се оправяше тоя проблем предполагам за 250 км. изминати би тряяло да се опрайло вече.

Относно вакумите това ... едни тънки маркучета жълто червено и синьо дето са до клапата за въздуха ле е? огледах всички маркучета не видях да има спукано някъде.

 

Идеи ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно дали съм неделен или съботен шофьор... не, просто колата не я бях карал редовно 1 година само я разтиквах за да н ми пада акумулатора. След като веднъж го отървах така. Та относно акумулатора е чисто нов сичко си му е наред.

 

Днес проведох един експеримент, карах 60 км. градско, проблема с оборотите все още си е на лице но за цял ден не огасна нито 1 път, но на моменти си мислех че се е оправил проблама щото не падаха толкова ниско а си оставаха нормални. Цял ден беше супер пъргава колата 1-ва газ, 2-ра газ и така.... супер набиране си прави по светофарите и кръстовищата. Но изведнъж се прояви и вторичния проблем със загубата на мощност която бях споменал и ме съмняваше да е от недостиг на гориво, значи и това го изклювчам в колата има 20л. Подавам газ на първа набира до 2 000 оборота и губи мощност направи го 3-4 пъти баш към края когато реших да преключвам с теста и пак се опрай, но до кога>? знам ли.

 

та опрделено ако с каране се оправяше тоя проблем предполагам за 250 км. изминати би тряяло да се опрайло вече.

Относно вакумите това ... едни тънки маркучета жълто червено и синьо дето са до клапата за въздуха ле е? огледах всички маркучета не видях да има спукано някъде.

 

Идеи ?

 

Ти днес като идва при мен, защо нищо не каза бре КЕЛЕШ... :D

Утре като дойдеш пак, ще говорим.... и ми нагласи каса бира....поне!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Пичове вие си пийнете бирата но после споделете ако сте я оправили от какво е било че ми стана интересно а предполагам не само на мен :drinks:

 

На мен лично ми прилича на някой сдухал вакуум или малка дупка в маркуч за вакума .

Редактирано от KOKSARIAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет към всички, които имат проблеми с нестабилност на оборотите, особено в движение по инерция. Проверете TPS сензора. Нарича се още потенциометър на дроселовата клапа. При някои автомобили е в общ блок със стъпковото моторче, при други е отделно от него. Имах такъв проблем с предишната си кола още от купуването й. За три години и десетки майстори, никой нищо не установи и съответно проблемът си остана - с него се свиква всъщност. Накрая сам стигнах до извода, че е от въпросния сензор, като разглеждах схема на дроселовата клапа и управлението й за моята кола в интернет. Поръчах го от BOSH, платих - 350 лева - накарах ги без нищо да проверяват да го сменят, и проблемът изчезна... завинаги. Обороти - 880.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...