габо Публикувано 15 август 2011 Сподели Публикувано 15 август 2011 Да спъва се, но тези които съм карал ми харесва как вървят. Благоря ти за информацията, ако ми потрябва читав майстор ще те имам в предвид, но съм на 110-150км от столицата и искам или не първо ще пробвам местните майстори. Отивай при Цеци и Коци в Монтана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 15 август 2011 Автор Сподели Публикувано 15 август 2011 Отивай при Цеци и Коци в Монтана.Благодаря за съвета! А къде се намира сервиза? Трябва да питам собственика тези коли дето ги карах къде им е слагана уредбата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 15 август 2011 Сподели Публикувано 15 август 2011 Минаваш отбивката за Изгрев,50 метра по нагоре от дясно.Ето и тел.0889 51 57 88-Цеци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 15 август 2011 Автор Сподели Публикувано 15 август 2011 Минаваш отбивката за Изгрев,50 метра по нагоре от дясно.Ето и тел.0889 51 57 88-ЦециБлагодаря! Можеш ли все пак да ми кажеш някоя дума за тях? Ти от личен опит ли си доволен от тях или си слушал твои познати и каква е била ситуацията при теб (кола, двигател вид уредба и екстри). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 17 август 2011 Автор Сподели Публикувано 17 август 2011 Вчера се разхождах из автокъщите и в една имаше галант комби с дизеловия 2.0. Беше супер ръждава, ама наистина много, обаче досега не ми беше изпадала възможност да се порадвам на спокойствие на детайлите на колата. Беше голям кеф. Предницата, фаровете, раздутите калници, таблото... супер е просто! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 12 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2011 Здравейте, аз все още не съм собственик на Галант, но утре може би или най късно до 10 дена вече трябва да се похваля . Обаче зададох въпрос към един производител на метанови уредби и за да ми отговори той трябва да знае някакви букви на двигатела, каза тези дето ги бише на големия талон. Някой може ли да ми каже как са тези букви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 (редакция) Ей тези най-отдолу предполагам ти искат (зависи за кой двигател си питал от всичките) Model 2.0 MPI 16V 2.4 GDI 16V 2.5 MPI 24V 2.0 TD 8V Model code EA2A EA3A EA5A EA6A Motor code 4G63 4G64 6A13 4D68 Редактирано 12 септември 2011 от zexer 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Има един такъв галант (може и повече да са повече) с метан и е от Варна - дойде на последната сбирка. За съжаление не се сещам сега кой е колегата. Това което ми сподели той е, че задължитено трябва инжекцион. Спомена, че му харчи 10-11 лв/100 км и по вървежа, въобще не си личеше че е на метан. Колата е 2,5 , V6 мотора. Направил си е отделно някакви настройки сам. Ако колегите от Варна се сещат кой е - да помогнат. Това беше галанта с добричка регистрация, със сините лед светлини на мястото на халогените. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Колега,по проста сметка,ако Галанта ти е с газов инжекцион (LPG) и ти гори 7/100 извънградско по курса на газта от 1.31 лв,излиза че 100 км. на пропан-бутан са 9.21 ст ~ 10 лв. Според мен разликата в цената ще се забележи само в градското каране,ако то е по-вече от извънградското. Не се заяждам,просто се опитвам да стигна до предимството от метановата уредба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 12 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2011 Да, вероятно на ПБ ще дава около 10лв/100км. При колегата с V6 ситуацията е друга. При по-слабичкия 2.0 би трябвало да даде максимален разход 5-6лв/100км на метан.При 500км (отиване и връщане по-най честия ми курс) са ми 20лв в джоба, при 5000км за 2 месеца са 200лв. Дано това са цифрите и в реалноста. Благодаря на хората по-горе за информацията.Ето и отговора от производителя "Ако системата е мултипойнт има". Някой може ли да ми обясни какво всъшност е многоточкова система. При метан уредбите са го сложили между "инцекцион" и "моноинжекцион". И системата на галанта каква е(1997 2.0)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 септември 2011 Сподели Публикувано 13 септември 2011 Мултипоинт впръскване на български му казваме пълна инжекция :D. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 13 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2011 (редакция) Както и да е, познайте кой вече е от семейството на мицитата :rulez: . До ден-два снимки и първи впечатления в нова тема ;).Пък с метана ще се оправям някак, не съм първия. Редактирано 13 септември 2011 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 13 февруари 2012 Сподели Публикувано 13 февруари 2012 Какво стана с метана сложи ли?Вече май има и метан станция в Монтана :icon_hmm: За агу-сервиз Цецо посока Враца след моста вдясно работи добре, но е с голямо самочувствие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherva Публикувано 10 юни 2012 Сподели Публикувано 10 юни 2012 Сещам се само за един човек от форума с метан и той е от новите попълнения, но не помня ника как беше. Помня че питаше за субуфер и спомена че метановата бутилка е някъде отзад и пречи за нормална кутия... Би трябвало да става с метанов ижнекцион и най-вероятно, ако случиш на кола, ще си избиеш доста пари с горивото. Както казваш че ще караш и по много, хептен си струва. Обаче нуждата от бързи изпреварвания няма да ти се изпълни. Имах възможност да покарам кола 150 коня на бензин и месец-два след това с метан и беше м`рътвец. Бих загърбил трите лева икономия в сравнение с пропан-бутана и да знам, че като дам газ, съм дал, а не да ми побелеят косите ще успее ли да се набере талигата преди отсрещното возило да пристигне... А и една кола ако не дърпа, удоволствието от шофирането й се изпарява. Поне при мен е така, та ако ще да гори и 1/100.Аз имам такъв галант не е комби с 14кг бутилка в багажника. Буфера не го измислих, но както и да е не съм се и занимавал толкова с това. Да се върна на метана... БЕЗ ГИ само с плочка... на 1.70 метана пълня от празна бутилка до горе за към 21 лева горе долу и минавам в София 170 км извън градско максимално съм правил 300км като карам през деня, през центъра ... без да икономисвам нищо с доста натискане на колата. Разликата метан - бензин я има естествено, но пък си върви доволно на метан. Като се научиш как да не ти гърми си е супер. Ако големината на изпърителя има значение тогава на моя пише 100 kW и няма проблем дори зимата мога веднага след запалване да си цъкна метан и да нямам проблеми. Сега ще си взимам нов галант 2.5 и се чудя на него на какво гориво да съм ... ако искаш снимка мога да ти покажа колко е голяма бутилката със снимки. Относно запушването на инжекторите смених 2 мотора ... със сигурност първия е каран супер много на метан и имаше проблеми с инжекторите, но проблемите бяха само на ниските обороти 1000 до 1300 нагоре нямаше проблеми. Не съм пробвал да ги чистя защото двигателя почина. Новия е ок Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2012 Така и не можах да сложа метан и причините са:1. Няма място за бутилката. Да, комбито е голямо но както и да сложа бутилка все пречи да се отварят панелите в багажника или ако се сложи плътно зад седалките дори и да може да се вади резервната гума се губи смисъла от простора на комбито при свалени седалки. Сега бутилката ми за пропан-бутан е от типа поничка, които стоят на мястото на резервната гума. Вероятно там може да се хванат и метанови бутилки от най-малките но с малко рязане, а тогава колата ми беше "нова" и ме беше жал да режа.2. Не можах да намеря чип или друг метод да дава предварение на мотора и щеше да има по-осезаема загуба на мощност.3. Намерих си на добра цена втора употреба ГИ.Само това се сещам засега. Пък и вече цената на метана се вдигна и разликата с пропан-бутана не е толкова голяма въпреки че все още си има такава.Доволен съм от ГИ, мощноста на колата си е същата или има малка разлика във високите обороти. В момента карам със спортен филтър и не влияе нито на разхода, нито на вървежа, единствената разлика е бруталния звук от разярен японски мотор след 3500 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherva Публикувано 10 юни 2012 Сподели Публикувано 10 юни 2012 От към разход как е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2012 От към разход как е ?Сипвам 60лв(около 1.20-1.23лв/л) и изминавам 470км извънградско с 2-5 човека на борд на климатик с 90-100км/ч + около 20-30км из габровските баири, т.е. среден разход около 9-9.5 като се стремя да ми е по-лек десния крак :D . Зимата без климатик разхода е същия или дори малко по-голям, но тази зима си беше тежка. Веднъж пробвах да видя колко ще вдигне на магистралата, стигнах до 180км/ч и един дядка с файтон ме засече и след това още 20км продължих да си карам със 100-130км/ч и резултата беше че газта ми звърши за 100км по-рано от нормалното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cherva Публикувано 10 юни 2012 Сподели Публикувано 10 юни 2012 (редакция) Значи според мен градско в софия ще е 60 лева - 240 км... плюс минус некви... (ако някой мисли, че не е така да ме поправи)Малко е карам и един пасат 2.0 8 клапана пак само с плочка и ми дава 50 лева - 270км в София. Редактирано 10 юни 2012 от cherva Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 (редакция) Т3. Намерих си на добра цена втора употреба ГИ. Аз имам подобна дилема метан или ПБ и искам да те питам как ти настроиха ГИ, като е втора употреба. Един "майстор - продавач" ми каза че е почти невъзможно да се настрои ПС на друг автомобил трябвало да е незнамси какво и т.н. и се опитва да ме убеди за нова АГУ от него. Другото което се замислям и не знам да ли е за тази тема... :icon_angel: Някой пробвал ли е да сложи по тройника на подаването и 2 на връщането и със бензиновите дюзи да впръсква газта от изпарителя и какво би било поведението на :mitsu-smiley: Галанчето. П.П. не видях раздел 100 начина за скорошна смърт на двигатели :mitsu-smiley: :D :drinks: Редактирано 6 август 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 7 август 2012 Автор Сподели Публикувано 7 август 2012 Ми не знам как са я настройвали, връзват си я към компютър и със специален софтуер се настройва. Не знам какво пречи от една кола да се прехвърли на друга... може би разликата в печалбата да ти продаде нова система и да ти монтира употребявана :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Имам следния въпрос към по-запознатите от мен с Галантите. Моят е с двигател 2.4 ECI или нещо такова пишеше върху него иначе по VIN номерът излезна двигател модел Е56. По талон го дават 124 или 5 коня (91 kW), ама като го карам на бензин ми се струват малко повече, примерно с 20тина. Да ли това е така, защото от 3 год. карам Корола 1.3 карбуратор или старият собственик наистина е регистрирал :mitsu-smiley: с по-малка мощност? Та цялото това питане е да знам какъв изпарител да и сложа 100 или 140 kW - имам ги и двата. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Ако не се лъжа 2.4 мотора трябва да е GDI 150 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 (редакция) Неговото е 95-та година. От по-стария модел. Мисля, че трябва да е около 141 коня. 105 kW , 141 HP @ 5,500 rpm; 148 ft lb , 201 Nm @ 3,000 rpm Редактирано 8 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 Ако не се лъжа 2.4 мотора трябва да е GDI 150 коня.Ако става въпрос за моя да регистриран е 95 а по VIN е произведен 94 и е ECI :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.