Премини към съдържание

избор на паджеро 2.5 td


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, нов съм във форума и моля за малко помощ. Решил съм да си купя паджеро 2.5 тд и ме интересува как е разхода с горивото, подръжка и издръжливост и дале да не се спра на по големия мотор 2.8. като говоря за модели до 97 год. Ще съм Ви благодарен за компетентните мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

А данъка? А разхода?

Аз също ще потвърдя мнението на колегите по-горе. 2,8 е много по-добър двигател от 2,5. Върви повече, а харчи по-малко, освен това е доста по здрав и нечуплив. Скачай на 2,8 и няма да сбъркаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

2.5 е по добрият според мен! Поддръжката е почти еднаква и окачкането е 1/1. 2.8 правят проблем с главата и е доста скъпа поради търсенето и горят повече. А разлика във вървенето почти не се усеща, аз имам2,5 и съм сигурен в това защото работя в сервиз и съм правил доста Паджерота но 2.8 ако не го прегрееш не прави проблеми. Иначе са даста якички! Ако си гресирваш окачването 2 пъти в годината може да те издържи доста дълго време без да сменяш части. И на двата ДВГ поддръжката не скъпа! В крайна сметка е да попаднеш на читава и поддържана кола все пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги, вече 4 месеца от както съм притежател на това бижу :mitsu-smiley: паджеро 2.5 и мога да кажа че е не съм сгрешил с покупката. единствените проблеми с който с сблъсках бяха няколко теча от отдушника на блока и датчика за маслото. теч от една протрита тръбичка на маслото на скоростната кутия и втулке на стартера. гресирах го наскоро и сега чакам да падне първия сняг, че да го тествам. иначе като разход гори около 10 извън града, а в града около 12. доста е тромав, но все пак е джип и е направен за проходимост, а не за магистрала. перфектната му скорост е 90 км. А ако бързам много имам пасат 2.8 V 6 - 193 к.с. :icon_thumbup: благодаря на всички колеги помогнали за избора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.5 е по добрият според мен! Поддръжката е почти еднаква и окачкането е 1/1. 2.8 правят проблем с главата и е доста скъпа поради търсенето и горят повече. А разлика във вървенето почти не се усеща, аз имам2,5 и съм сигурен в това защото работя в сервиз и съм правил доста Паджерота но 2.8 ако не го прегрееш не прави проблеми. Иначе са даста якички! Ако си гресирваш окачването 2 пъти в годината може да те издържи доста дълго време без да сменяш части. И на двата ДВГ поддръжката не скъпа! В крайна сметка е да попаднеш на читава и поддържана кола все пак.

Подкрепям те само по отношение на главата, или се пукат ,или издухват гарнитурата..........иначе другите твърдения не са вярни,4М40 мотора е доста по пъргав от 2.5 мотора за еднакви години,тъй като 2.5 мотора през годините търпи леки изменения и от 90 коня, става дори и 116 коня,докато при 2.8 мотора той си е винаги 125 коня,въпреки че неофициално някои германски и европейски спецове твърдят че е повече ........За вървенето 2.8 мотора си върви доста повече от който и да е 2.5 мотор,дори и при последния( от 1998-1999 год.) 2.5 мотор,къде е с последната версия на помпата му ...........За разхода пак е в полза на 2.8 мотора,както и за ресурса му.........

Преди 2 месеца правих основен ремонт на такъв мотор, и джипката не дава да я пипнеш,така че зависи много от къде ти идват впечатленията ти, ако си карал някой къде вече бере душа,то вероятно ще ти се стори че не върви......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...