Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2500 V6-24


masterross

Препоръчано мнение

Сина ми кара такъв дзвер, отзивите му са, че е невероятна кола. Няма друга такава!

Разхода му е: извънградско от 7 до 10 (зависи от карането), градско около 12 литра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,

 

Някой кара ли такъв дзвер? :plane:

Какви са Ви отзивите?

 

:rulez:

 

 

Кое конкретно те интересува? Може да се напише цяла книга за тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое конкретно те интересува? Може да се напише цяла книга за тази кола.

Ами интересувам се как стои въпроса с поддръжката.

Обикновено за японските V6 трудно се намират части

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами интересувам се как стои въпроса с поддръжката.

Обикновено за японските V6 трудно се намират части

 

 

Трудно е, но поради факта че удря в джоба и се чака. Части има всякакви, въпрос на цена. Аz не съм в България и не мога да дам достоверна информация, понеже не съм сменял части на Галант. Сменял съм само броня в Австрия, доставка 2 седмици, цена 390 евро беz боядисване и монтаж :icon_doh: Добре, че не съм я платил аz.

 

В България естествено всичко е много по евтино, но чакането може да е проблем zа теб. Ако ти трябва кола zа ежедневно каране по работа и zадължение, Галанта е малко труден zа това ако се наложи да влеzе в сервиz и да чака. Аz карам такъв, но имам и реzервен вариант, и съм готов да чакам ако се наложи. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е, но поради факта че удря в джоба и се чака. Части има всякакви, въпрос на цена. Аz не съм в България и не мога да дам достоверна информация, понеже не съм сменял части на Галант. Сменял съм само броня в Австрия, доставка 2 седмици, цена 390 евро беz боядисване и монтаж :icon_doh: Добре, че не съм я платил аz.

 

В България естествено всичко е много по евтино, но чакането може да е проблем zа теб. Ако ти трябва кола zа ежедневно каране по работа и zадължение, Галанта е малко труден zа това ако се наложи да влеzе в сервиz и да чака. Аz карам такъв, но имам и реzервен вариант, и съм готов да чакам ако се наложи. :D

 

Ами аз в същност още не съм се спрял конкретно на някой модел.

Не карам много, но предишният ми автомобил беше също Галант '94 ТД и като возия няма равен, но беше доста тромав.

Та за сега само си балязвам оферти.

Даже се замислих за Eclipse '96 но пък за него нямам абсолютно никаква представа.

Но има време сега джъткам е една много стара Фиеста :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз в същност още не съм се спрял конкретно на някой модел.

Не карам много, но предишният ми автомобил беше също Галант '94 ТД и като возия няма равен, но беше доста тромав.

Та за сега само си балязвам оферти.

Даже се замислих за Eclipse '96 но пък за него нямам абсолютно никаква представа.

Но има време сега джъткам е една много стара Фиеста :)

 

 

Специално с V6-24 не виждам допълнителни раzходи освен със zапалителната система (говорим zа сравнително нов автомобил, примерно 0 до 90 000км). Трябва да се свали колектора zаради трите свещи отzад и това именно оскъпява труда. Ако е с иридиеви (по таzи причина иридиевите се слагат от самото начало от дилърите в Европа), това става на 90 000 км, ако не се лъжа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Иридиеви са по показатели за тази кола. На производителите им е по-изгодно да слагат обикновени. Проблема е, че ако се сложат 3-7мВ, ще ги изгори, като факли. Затова работатa е калибрирана на 11мВ за този модел.

Друготo парадоксално е, че кабелите за 6G13 са по евтини от 4G63! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Модела е малко по скъп като обслужване главно заради мотора. Другите неща по окачването са същите като на 4етворките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...
  • преди 3 седмици ...

След няколко седмични тестове и засичания - извъградско - 7.5-10 - съответно на 120 и 170+.

Градското е малко по-зле :icon_blush: - при умерено каране - 12.5 , с повечко натискане на газта 13.5 , НО мойта е автоматик , та е нормално да харчи малко повече от тези с механични скоростни кутии. Като цяло искаш :plane: , ама :plane: -тите харчат повече B)

За частите - накупих си разни неща, но не бих казал , че са безбожно скъпи. Не е като да караш Опел , но не е и като да караш Ауди, а удоволствието е .......... :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:no2: И аз да си кажа мнениецето двигателя се развърта до 6000об/мин без да си промени

звука все едно люпи семки :plane: :mitsu-smiley: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...