Премини към съдържание

COLT 1,3/ 4х4


Препоръчано мнение

Колеги, въпросът е какъв тип задвижване има модела 4х4? Несъм много запознат но имало няколко варианта, "виско съединител" или "торсен диференциял". Забравих да кажа ,че става въпрос за модела от 90-93год.

Мой приятел иска да си закупи такава, зимата да ходи да се "пързаля" :drive: , за това търси информация по коя система се разпределя задвижването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виско съединител е.

Или виско-муфа.

 

Преди време бях питал - виж темата.

 

Имай предвид, че моделът има скъпа поддръжка.

Има по-добър вариант за целта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виско съединител е.

Или виско-муфа.

 

Преди време бях питал - виж темата.

 

Имай предвид, че моделът има скъпа поддръжка.

Има по-добър вариант за целта.

 

Кой е по добрия вариант?

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14523&view=findpost&p=218069

 

Колега, най-добре дай номер на рамата или поне номер на скоростната кутия на Колта.

До колкото зная Колт 4х4, Лансер 4х4, Галант 4х4, Спейс вагон 4х4 от тези години (88-93) са с идентично задвижване.

Постоянно задвижване на четирите колела, с автоматично блокиране на централния диференциал с вискомуфа.

Вискомуфата се намира в корпуса на скоростната кутия, а не както на конкурентни марки на кардана.

Погледни в темата, която съм посочил - там съм дал линк към руски форум, където се дискутира как се пробва изправността на муфата.

И не на последно място - Колт 4х4 е изключително рядка находка, ако приятелят ти го е намерил да бърза да го взема, защото адаша (IVAN VR4X4) също търси такъв... :D

 

Дано съм бил полезен.

 

Поздрави!

 

Иван

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой е по добрия вариант?

 

На времето сравнявахме Лансер и Шатъл

 

Сивик-а излезе едни гърди напред заради

по-евтината поддръжка и наличието на бавни скорости.

 

Ако намерите запазен Колт AWD вземайте, но много ме съмнява, че ще намерите.

Предлагането е доста ограничено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти Галант в такова състояние ще купиш ли?

 

За целите ,които се търси :drive: , да ще купя. Само дето Галанта не става за тази работа....

Работи ли му всичко по задвижванетона Колта, бърз преглед на двигателя, изхвърлят се всички ненужни седалки и пласмасови кори, заваряват се отвътре едни лорбари и си готов, че няма да ходи на изложба я......... :icon_rock:

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работи ли му всичко по задвижванетона Колта,

бърз преглед на двигателя, изхвърлят се всички ненужни седалки и пласмасови кори,

заваряват се отвътре едни лорбари и си готов ... :icon_rock:

Действаш смело тогава!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам само 1.8 мотора е в комбинация 4х4...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...