Премини към съдържание

Още една каризма, ама не в България - :)


Препоръчано мнение

Здравейте, след известно проучване по форуми и интернет и чудене какво да избера за много скромните средства с които разполагах се спрях на каризма 2000-та година и мисля, че попаднах и на добър екземпляр! Живея в Англия а тук каризмите а и не само вървят на доста добри цени. Колата която се взех е Carisma Elegance 1.8 GDI, 2000-та година, на 84 000 мили /трябва да изчислявам колко км. са/. Много ми харесва изпълнението на колата, това е единствената бройка, която съм виждал с точно такова оборудване. Особено ми допада волана, наполовина е дървен и има емблема за която не знаех нищо - Nardi Torino. С колата обаче имам някои проблеми за които бих желал да потърся помощ от вас но не знам как да процедирам - дали да пускам отделни теми за всяко нещо или мога направо да питам тук?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега добър избор и моята е същата.Карам я вече втора година ида чукна на дърво,ама не на волана,защото е от накакво PVC засега нямам проблеми.Изключвам това,че тази седмица ми се счупи едно от копчетата на шофьорската врата за ел. стъклата.Порови из форума има интересни теми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно копчетата за ел. стъклата са ми единия от проблемите! От лявата страна въобще не работят а шофьорското когато се опитам да го вдигна, стига до средата и пак се връща. Чак на 4, 5-ия път успявам! Но иначе колата си е супер!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно се чупят тия копчета,като се счупят излизат малко по нагоре от здравите, но трябва да ги натикаш.Здравото като го чукнеш затваря и отваря прозореца докрая,а другото трябва да го натискаш постоянно.При тебе самия панел работи.Вземи си от някоя морга там само копчета или цял панел-сменя се лесно.Ако намериш копчета от някоя врата също става.Вадиш панела,разглобяваш го и сменяш само счупеното копче.

Редактирано от yuliyan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен не е май проблема в счупени копчета защото на практика копчето си реагира но стъклото се държи като "полудяло" тръгва и по средата на пътя спира и тръгва обратно. На задната лява врата пък когато пробвам да го отворя, тръгва но само няколко милиметра буквално и толкова! После мога само да го затворя плътно. Не знам какво е точно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най добре отиди до някоя морга и си вземи /ако намериш разбира се/здрав панел със здрави копчета и го смени.Ако имаш пак същете проблеми,явно е от елекрониката.Мисля,че панела ще ти реши проблема.Може да попиташ и за нов,но мисля че са скъпи.Сменя се много лесно-с отверка го надигаш от страни/не е нужно да разглобяваш вратата/вадиш буксата с кабелите и пробваш другия.

Редактирано от yuliyan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Панела няма нищо общо, щом стъклата реагират по някакъв начин. Може електрониката във вратите да се е шашнала нещо и за това да ходи нагоре надолу. Може да се пробва с изваждане на предпазителя или с откачане на акумулатора. Ако не се получи вероятно проблема е механичен - стъклата имат защита и при определен товар или спиране тя се задейства.

 

Ето го на рекламата:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Панела няма нищо общо, щом стъклата реагират по някакъв начин. Може електрониката във вратите да се е шашнала нещо и за това да ходи нагоре надолу. Може да се пробва с изваждане на предпазителя или с откачане на акумулатора. Ако не се получи вероятно проблема е механичен - стъклата имат защита и при определен товар или спиране тя се задейства.

 

Ето го на рекламата:

Аз имах предвид,че като са счупени копчетата по добре да намери нов панел.А моето като се счупи едвам си затворих прозореца-ту нагоре,ту надолу спираше донякаде,абе голям зор.Не е като другите чукнеш вдига се,като задържиш и пуснеш докъдето искаш.А от защитата бях потресен,трябваше да взема нещо дълго и да го застопоря с прозореца.Ама не става стига до него и после надолу.Спрях прозореца на сантиметри и подложих.Но може да са и другите проблеми,които ти си посочил.Но не е лошо да си намери панел,ако е здрав.И аз изкам да си взема един за резерв.Явно това е голяма болка при каризмата.

Редактирано от yuliyan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след известно проучване по форуми и интернет и чудене какво да избера за много скромните средства с които разполагах се спрях на каризма 2000-та година и мисля, че попаднах и на добър екземпляр! Живея в Англия а тук каризмите а и не само вървят на доста добри цени. Колата която се взех е Carisma Elegance 1.8 GDI, 2000-та година, на 84 000 мили /трябва да изчислявам колко км. са/. Много ми харесва изпълнението на колата, това е единствената бройка, която съм виждал с точно такова оборудване. Особено ми допада волана, наполовина е дървен и има емблема за която не знаех нищо - Nardi Torino. С колата обаче имам някои проблеми за които бих желал да потърся помощ от вас но не знам как да процедирам - дали да пускам отделни теми за всяко нещо или мога направо да питам тук?!

Първо честито и със здраве да си я караш. Моята е същата, с дървенко и въпросния надпис на волана ;), предполагам имаш и надпис елеганс на страничната външна лайсна. Относно копчетата за стъклата и аз имах такъв проблем на предно дясно. Свалих кората на вратата, изключих блока на копче от буксата, извадих го и като го отворих се видя, че пластинката леко се е износила и не замасява. Аз си реших проблема като си изрязах по формата на копчето пърче от по твърд найлон /като този от PVC бутилка/ и сега е 6 ;) Ако ти се занимава давай смело, не е голяма философия.

Редактирано от AMG_iev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, Elegance е! Даже днеска много се зарадвах защото успях да и подкарам круиз контрола! Преди не реагираше, само светваше лампичката като го включиш но дотам. Реших вчера да му проверя бушона за всеки случай но беше добре, затова просто го върнах обратно и тази вечер реших да го пробвам и за моя огромна изненада се оказа, че тръгна! Много се зарадвах! Относно прозорците - и аз мисля, че електрониката нещо се е скапала! Преди няколко дни си смених плеърчето, махнах оригиналния и сложих един Kenwood, който купих втора ръка. След тази манипулация на дисплея ми изписа "Lock". Потърсих информация във форума за какво става на въпрос и прочетох, че просто трябва да разкача акумулатора за няколко секунди. ОК ама след това почнаха едни чудесии!!! Дисплея си светна обратно ама като тръгнахме с колата на разходка и като почна да ми гасне ни в клин ни в ръкав!!! Думи нямам! И най-гадното беше, че като загасне блокира и волана и спирачки и всичко! Добре, че не стана някоя беля! Както и да е! Съпругата ми предложи идеята, че може заради дъжда /валеше/ да са се навлажнили свещите та затова. Идеята ми се стори умна и поради факта, че когато поддържах някакви равни обороти, колата в определен момент придърпваше все едно току що е дошъл бензина. Като се прибрах почнах да чета и видях това за процедурата, която трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора, пробвах я и май не се получи съвсем защото там където трябваше да чуя цъкане и жужене на реле чух само едно две тихи изцъквания и това беше. След като я направих колата пак гаснеше но след като навъртях малко километри се оправи но поведението и се промени. Имам в предвид, че сега не гасне но ако преди държеше ниски обороти /600/ и постоянно си правеше тестовете /ходенето на оборотите/ сега вече оборотите са като на нормален двигател - като я запаля студена за няколко секунди 1400, 1500 после пада на 1100 - 1200 и като загрее около 900 като на моменти при преминаване от 3-та на 2-ра пада на 600 за кратко и така. Компютъра показва покачен разход също така! Като гаснеше беше паднал до 7.9 градско а сега се качи до 10.2 градско Оттогава и прозорците не са същите! Имам в предвид, че преди какото писах шофьорското стъкла можех да го сваля като задържа копчето полунатиснато докато падне, или да го натисна докрай и то се сваляше напълно автоматично. Шоуто почваше като реша да го вдигам. Сега същото стъкло се сваля и вдига без никакви проблеми но само в ръчен режим! Тоест трябва да държа копчето до приключване на действието! Ауто функцията я няма! Само, че тези дето преди не работеха и сега не работят! Двигателя най-много ме притеснява! Проблем е и, че колата я взех без никаква сервизна история и не знам нищо кога и е сменяно! Като я запаля студена се чува едно тракане отчетливо за няколко секунди, което тракане някои хора тук в този форум оприличават на тракане от повдигачи, също и самия двигател дори топъл отвън звучи малко като дизел! Тук в моя град намерих сервиз на Мицубиши и чакам да съберя малко пари и след седмица две ще отида за смяна на масло, ремъци, и свещи и да видят дали с двигателя има някакви по-сериозни проблеми или какво! Ако някой има идеи, ще съм много благодарен! В България смятам да се прибирам за малко през октомври и смятам да пътувам с тази кола, та си мислех дали да не оставя тези смени за тогава! Не знам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, Elegance е! Даже днеска много се зарадвах защото успях да и подкарам круиз контрола! Преди не реагираше, само светваше лампичката като го включиш но дотам. Реших вчера да му проверя бушона за всеки случай но беше добре, затова просто го върнах обратно и тази вечер реших да го пробвам и за моя огромна изненада се оказа, че тръгна! Много се зарадвах! Относно прозорците - и аз мисля, че електрониката нещо се е скапала! Преди няколко дни си смених плеърчето, махнах оригиналния и сложих един Kenwood, който купих втора ръка. След тази манипулация на дисплея ми изписа "Lock". Потърсих информация във форума за какво става на въпрос и прочетох, че просто трябва да разкача акумулатора за няколко секунди. ОК ама след това почнаха едни чудесии!!! Дисплея си светна обратно ама като тръгнахме с колата на разходка и като почна да ми гасне ни в клин ни в ръкав!!! Думи нямам! И най-гадното беше, че като загасне блокира и волана и спирачки и всичко! Добре, че не стана някоя беля! Както и да е! Съпругата ми предложи идеята, че може заради дъжда /валеше/ да са се навлажнили свещите та затова. Идеята ми се стори умна и поради факта, че когато поддържах някакви равни обороти, колата в определен момент придърпваше все едно току що е дошъл бензина. Като се прибрах почнах да чета и видях това за процедурата, която трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора, пробвах я и май не се получи съвсем защото там където трябваше да чуя цъкане и жужене на реле чух само едно две тихи изцъквания и това беше. След като я направих колата пак гаснеше но след като навъртях малко километри се оправи но поведението и се промени. Имам в предвид, че сега не гасне но ако преди държеше ниски обороти /600/ и постоянно си правеше тестовете /ходенето на оборотите/ сега вече оборотите са като на нормален двигател - като я запаля студена за няколко секунди 1400, 1500 после пада на 1100 - 1200 и като загрее около 900 като на моменти при преминаване от 3-та на 2-ра пада на 600 за кратко и така. Компютъра показва покачен разход също така! Като гаснеше беше паднал до 7.9 градско а сега се качи до 10.2 градско Оттогава и прозорците не са същите! Имам в предвид, че преди какото писах шофьорското стъкла можех да го сваля като задържа копчето полунатиснато докато падне, или да го натисна докрай и то се сваляше напълно автоматично. Шоуто почваше като реша да го вдигам. Сега същото стъкло се сваля и вдига без никакви проблеми но само в ръчен режим! Тоест трябва да държа копчето до приключване на действието! Ауто функцията я няма! Само, че тези дето преди не работеха и сега не работят! Двигателя най-много ме притеснява! Проблем е и, че колата я взех без никаква сервизна история и не знам нищо кога и е сменяно! Като я запаля студена се чува едно тракане отчетливо за няколко секунди, което тракане някои хора тук в този форум оприличават на тракане от повдигачи, също и самия двигател дори топъл отвън звучи малко като дизел! Тук в моя град намерих сервиз на Мицубиши и чакам да съберя малко пари и след седмица две ще отида за смяна на масло, ремъци, и свещи и да видят дали с двигателя има някакви по-сериозни проблеми или какво! Ако някой има идеи, ще съм много благодарен! В България смятам да се прибирам за малко през октомври и смятам да пътувам с тази кола, та си мислех дали да не оставя тези смени за тогава! Не знам!

Аз те съветвам да се пребереш и я карай при Милен в Пловдив, и моята правеше подобни изпълнения с оборотите - чух хиляда "компетентни" мнения и резултат нямаше. Накрая я закарах при човека, каза че е от дроселовата клапа, изчисти я и сега оборотите са идеални ;) После смених свещи и две от лолите, защото бяха изгорели, гарнитурата на двигателя, че имаше лек теч, почисти нагара от дюзите и разхода ми падна с около литър и направо стана друг автомобил. Милен знае всичко за този автомобил и този двигател, така че щом имаш пребиране не е зле да й хвърли едно око.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За автоматичния режим трябва да вдигнеш стъклото до горе и да задържиш докато се чуе едно цъкване. За оборотите я остави да работи както е загряла на място около 10 минути без климатик, може да се поуправи, ако е била добре. Другото което може да се направи е да се свали тръбата на дроселовата клапа и да се види дали няма прекалено много нагар, който да и пречи. После като се прибереш най-добре я закарай при Milen_z в Пловдив.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз те съветвам да се пребереш и я карай при Милен в Пловдив, и моята правеше подобни изпълнения с оборотите - чух хиляда "компетентни" мнения и резултат нямаше. Накрая я закарах при човека, каза че е от дроселовата клапа, изчисти я и сега оборотите са идеални ;) После смених свещи и две от лолите, защото бяха изгорели, гарнитурата на двигателя, че имаше лек теч, почисти нагара от дюзите и разхода ми падна с около литър и направо стана друг автомобил. Милен знае всичко за този автомобил и този двигател, така че щом имаш пребиране не е зле да й хвърли едно око.

 

Това е супер вариант! Въпроса е - ще изкара ли още 3 месеца тук и 3000 км до България и после още 300 до Велико Търново /от Варна съм, под Варна разбирайте Добрич ама тоя град отдавна съм го отрекъл :)/ без да и правя нищо сега! Имам в предвид масло и свещи и ремъци. Защото ако ще правя нещо то най-добре всичко накуп. Не съм много наясно в какво състояние е сега! Маслото е на максимум и ми се струва доста гъсто и черно. Не знам какво трябва да е по принцип. За свещите и ремъци изобщо не знам. Освен това има още един проблем - при скорост над 125 км/ч волана започва да вибрира. Мисля, че е проблем в предно ляво окачване защото когато я тествах при покупката дърпаше адски в ляво при градска скорост. Когато слязох и погледнах лявата гума беше супер ама супер изядена - почти на конци! Сложиха ми нова и сега чакам да се отвори възможност и оправя всички тези неща защото колата много ми харесва и много и се радвам и искам да я задържа поне година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер вариант! Въпроса е - ще изкара ли още 3 месеца тук и 3000 км до България и после още 300 до Велико Търново /от Варна съм, под Варна разбирайте Добрич ама тоя град отдавна съм го отрекъл :)/ без да и правя нищо сега! Имам в предвид масло и свещи и ремъци. Защото ако ще правя нещо то най-добре всичко накуп. Не съм много наясно в какво състояние е сега! Маслото е на максимум и ми се струва доста гъсто и черно. Не знам какво трябва да е по принцип. За свещите и ремъци изобщо не знам. Освен това има още един проблем - при скорост над 125 км/ч волана започва да вибрира. Мисля, че е проблем в предно ляво окачване защото когато я тествах при покупката дърпаше адски в ляво при градска скорост. Когато слязох и погледнах лявата гума беше супер ама супер изядена - почти на конци! Сложиха ми нова и сега чакам да се отвори възможност и оправя всички тези неща защото колата много ми харесва и много и се радвам и искам да я задържа поне година.

 

здравейте,

изчетох всички коментари за каризмата. Аз също карам Каризма Елеганс (от 3 г.) само че е 1.9 TDI по регистрация 2001 г. За твоя двигател не мога да кажа нищо но от дизеловия мотор на рено (който е в моята кола) съм изключително доволен. Между другото изброените проблеми са присъщи на всички Каризми - имам в предвид панела на шофьорската врата. Моя работи само че на едно от копчетата няма пружина (не пречи). друга причина да ти пиша е че аз също съм родом от Добрич, но никоганяма да кажа че съм от Варна, какво толкова му е на добрич. Сега (вече 10 год.) живея в София но с удоволствие се прибирам да видя приятелите. В началото на август ще съм там така че ако мога да помогна по отношение на Каризмата (пък и за Добрич)може да се видим и да поговорим.

Мога да ти пожелая безаварийно пътуване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер вариант! Въпроса е - ще изкара ли още 3 месеца тук и 3000 км до България и после още 300 до Велико Търново /от Варна съм, под Варна разбирайте Добрич ама тоя град отдавна съм го отрекъл :)/ без да и правя нищо сега! Имам в предвид масло и свещи и ремъци. Защото ако ще правя нещо то най-добре всичко накуп. Не съм много наясно в какво състояние е сега! Маслото е на максимум и ми се струва доста гъсто и черно. Не знам какво трябва да е по принцип. За свещите и ремъци изобщо не знам. Освен това има още един проблем - при скорост над 125 км/ч волана започва да вибрира. Мисля, че е проблем в предно ляво окачване защото когато я тествах при покупката дърпаше адски в ляво при градска скорост. Когато слязох и погледнах лявата гума беше супер ама супер изядена - почти на конци! Сложиха ми нова и сега чакам да се отвори възможност и оправя всички тези неща защото колата много ми харесва и много и се радвам и искам да я задържа поне година.

Обслужи я - масло, ремъци, филтри, а тънкото пипане - свещи, нагар, обороти и т.н ги остави за България. Макар, че ако там има читав майстор, който знае от какво има нужда този двигател я изчисти там, смени свещи и изгорели лоли ако имаш, а и най - вероятно и частите ща са по евтини от тук. Замисли се над това защото щом ти предстоят 3 000 километри ако я отремонтираш напълно преди да тръгнеш ще си избиш ремонта от икономията на гориво. Като пример ти казвам само, че карам служебна астра 1.4 без климатик, 75 коня и в момента гори с литър повече градско отколкото моята Каризма 1.8, 125 коня, карайки я на климатик ;) Един съвет - ако решиш да сменяш лоли и свещи тук си ги купи от Англия, засичал съм по сайтовете че там са доста по-евтини. Свещите за този вид двигател са коментирани милион пъти по темите из форума - еридиеви на NJK, а ако се поразровиш ще им намериш и каталожния номер. Ще ти кажа че тук са по 33, 34 лева в магазин бройката, складова цена им е 25, но трудно се намират на тази, така че сам си реши. Относно тресенето, носенето и др. подобни не бързай да се хвърляш по ходовата част. Като взех моята беше ужасна - бягаше на ляво, тресеше. Нови гуми, проверка на джантите за кривини, в резултат на която установих че предна лява е крива - изправиха я, после стенд и стана като влак в релси на пътя. Айде успех ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер вариант! Въпроса е - ще изкара ли още 3 месеца тук и 3000 км до България и после още 300 до Велико Търново /от Варна съм, под Варна разбирайте Добрич ама тоя град отдавна съм го отрекъл :)/ без да и правя нищо сега! Имам в предвид масло и свещи и ремъци. Защото ако ще правя нещо то най-добре всичко накуп. Не съм много наясно в какво състояние е сега! Маслото е на максимум и ми се струва доста гъсто и черно. Не знам какво трябва да е по принцип. За свещите и ремъци изобщо не знам. Освен това има още един проблем - при скорост над 125 км/ч волана започва да вибрира. Мисля, че е проблем в предно ляво окачване защото когато я тествах при покупката дърпаше адски в ляво при градска скорост. Когато слязох и погледнах лявата гума беше супер ама супер изядена - почти на конци! Сложиха ми нова и сега чакам да се отвори възможност и оправя всички тези неща защото колата много ми харесва и много и се радвам и искам да я задържа поне година.

 

Ами аз само да уточня, че не съм от хората които забравят корените си! Много не обичам български псевдо звезди, които като поживеят 2 години зад граница и започват уж да говорят български с акцент! Гледал съм такива много! Причината да съм отрекъл Добрич и да не искам да имам нищо общо повече с този град е, че за годините които аз и семейството ми изкарахме там той ни отне адски много и ни даде нищо! В този град бяла година не съм видял. Не живея там от 10 години но родителите ми едва миналата успяха да се измъкнат! Много мога да ти разкажа за Добрич и затова как се живее, работи, отглеждат деца и т.н. там но не му е тук мястото!

 

 

Та за колата! Така ще и направя, Ще я обслужа преди път а в България вече ще посетя майстора! Само за последен съвет да попитам - от форума разбрах, че най-добре е да се сипе 5W30 пълна синтетика, само ако може да ме посъветвате за марка. Четох за масло на Мицубиши, че хората били много доволни - мисля, че беше Diamond Evolution или нещо подобно. Само, че тук не го намерих никъде в интернет. Иначе има Elf, Castrol, Mobil1. Кое е най-доброто?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такова масло по сервизите ще намериш най-вече в оторизираните за :mitsu-smiley: иначе не е невъзможно да намериш и от другаде. И донякъде може да е добра идеята, ако имаш още проблем с оборотите да посетиш такъв сервиз - може да пооправят положението, до колкото да се прибереш безпроблемно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такова масло по сервизите ще намериш най-вече в оторизираните за :mitsu-smiley: иначе не е невъзможно да намериш и от другаде. И донякъде може да е добра идеята, ако имаш още проблем с оборотите да посетиш такъв сервиз - може да пооправят положението, до колкото да се прибереш безпроблемно.

 

Да, това наистина е оптималния вариант! Много Благодаря за съветите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, имам отново нужда от съвет. Направил съм снимки http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=525833 http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=525834 на ангренажния ремък на колата си /поне си мисля, че него снимах/ с надеждата, че по опитните ще ми дадат насока дали изглежда хипер зле или ще изкара още 4000 км докато си дойда до България и го сменя. Причината е, че в Англия ми искат някакви баснословни цени само за труда. Отделно искам да попитам за смяната му какво точно трябва да си купя. Тук в интернет пазара намирам няколко варианта - единият е само ремък / http://www.aepdirect.com/index.php?option=shop&page=shop.product_details&category_id=2533&product_id=5250&utm_source=google&utm_medium=base / , който не изглежда никак скъп, втория е ремък с някакви обтигачи / http://www.ukmotorspares.com/mitsubishicarisma1816vgdi1997faitimingbeltkit-p-2220.html / и третия е ремък, обтигачи, ролки, болтове..../ http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-CARISMA-SHOGUN-PININ-1-8-GDI-TIMING-BELT-KI-/220562987868?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item335a941b5c#ht_854wt_905 /! Какво точно трябва да се вземе?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремък, две ролки, хидравличен обтегач и водна помпа, последните две по принцип издържат повече от една смяна на ремъка и трябва да се прецени. Това на снимките ти е ремъка на хидравликата (и климатика) и ако се скъса волана ще се върти по-трудно и ще ти стане горещо, нищо друго. По-добре виж на алтернатора (другия ремък). Ако се скъса оставаш без ток... Ангренажния ремък трябва да е под един пластмасов капак. Състоянието му може да се прецени най-добре, ако се провери за увреждания от вътрешната страна (не знам как може да стане това нещо без да се свали). Най-добре ако имаш сервизни документи и им имаш доверие да се види по тях дали е изминат определения пробег или времеви период от смяната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата. Като взех моята преди да го сваля ангренажния ремък изглеждаше като нов - лъскав, здрав с надписите по него, но когато го свалих приз два - три сантиметра беше напукан като пукнатините минаваха перпендикулярно на пистити и си беше много зле ремъка. Не знам какво ще решиш, но за мен обслужването на автомобил втора рака е задължително непосредствено след закопуването. До колкото знам нещата стават страшни при скъсване на ангренажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще заминат поне половината клапани, а може и още неща и ако стане посред Европа на някоя магистрала ще е чудо... Купи си частите от UK - има най-голяма вероятност да са истински (визирам комплекта с ремък Gates). Иначе смяната не е от най-лесните - сваляше се единия тампон на двигателя. В БГ взимаха около 80лв за труда преди няколко години. Ако не си сигурен в сервизната история на автомобила по-добре го смени там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме заболя главата! Обходих го английския нет надлъж и нашир и пак не стигнах доникъде! Навсякъде дават различна информация. В така наречените ангренажни комплекти влизат различни части, не мога да разбера коя английска дума отговаря на българския термин - тоест какво гледам в момента, в речниците ги няма! Да откачиш! В общи линии стигнах до тук: в тези два комплекти има ли всичко, което е необходимо /освен водна помпа за нея ми стана ясно, че я няма/ и кой е по-добре и заслужава ли си цената или е по-добре от България, чисто ценово?! Моля помогнете! http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-CARISMA-SHOGUN-PININ-1-8-GDI-TIMING-BELT-KI-/220562987868?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item335a941b5c#ht_854wt_905 http://www.ebay.co.uk/itm/MITSUBISHI-CARISMA-1-8-95-06-Timing-Cam-Belt-Kit-/190545544460?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5d66450c#ht_2386wt_1139

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами въобще не съм сигурен в сервизната история защото ми я дадоха без никаква! Маслото сам си го смених преди 2 седмици - старото беше като тиня - много зле! Свещите и те мисля, че са заминали защото като държа на определени обороти и в определен момент почва да дърпа от никъде! Смятам утре да поръчам и да се пробвам да ги сменя другата седмица. За ангренажния ремък обаче тук по английските форуми мярнах, че искали 300 паунда за труда за тази кола - ако е толкова наистина - хич не го виждам как ще стане! Утре сутрин ще мина през един сервиз, който ми препоръчаха да видим колко ще кажат! Освен масло, свещи, ангренажен ремък какво друго трябва за обслужване!? Май и този ремък за, който Владимиров каза, че е за сервото и климатика, предполагам охладителна течност и масло на скоростната кутия но тях ще пробвам сам най-вероятно ако не е сложна процедурата! Ако се сещате нещо казвайте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи застраховката ти включва ли роуд асистънс?

И да включва - и да не включва - 300 паунда труд си е много много нещо. Не, че и тук няма майстори, дето вземат скъпо, но има избор поне :-)

Ако решиш все пак да не го сменяш - потърси капаците на ремъка и го огледай за напуквания. Забележиш ли - рисковано е. Ако няма - най-вероятно ще издържи.

За частите - твой е изборът. За предпочитане е ОЕМ да се сложи, закупено от дилър тук или там. Или от читав магазин за части (ако имате изобщо такива). Че преди време скъсах ремък на 50 000.....

А като си дойдеш - и направи едно хубаво обслужване при Милен и да не те боли главата повече....

 

П.П. за смяна на свещите ти трябва много тънък ключ. Имаше цяла тема пусната тук по въпроса.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...