Премини към съдържание

Проблем при поставяне на Takeda SRI air intake


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

Имам ужасен проблем с колата, след като смених стандартният въздушен филтър с Takeda SRI Аir intake система.

Когато подам рязко газ, на дисплея се появява една кола с криволичещи следи, а под нея пише "service request" и ECUто спира колата!

След гасене и палене, колата започва да работи "УЖ" нормално,

като обаче лампата на "check engine" светва, на тестера показва грешката "system too lean bank 1".

Уж го обучавах това ECU почти 400км. Всичко както си трябва го направих.

Монтирах системата при изключен акомулатор, после запалих и го оставих 10мин да бачка на място на бензин, после още 10 на газ.

Няколко пъти форсиране до максимални обороти на газ и на бензин. Колата си стабилизира оборотите, които в началото играеха много, лампата за "check engine" не светна и след форсажа.

Както сподели по-горе, съм карал почти 400км без да подминавам 3000 об/мин.

След като минах това "обучение" на тъпото ECU, реших че колата мога да я карам както и преди! ДА ама НЕ.

Дам ли газ как си трябва, се разсветва тоя дисплей, покаже се оная кола с криволичещи следи, разпищява се, изписва "service request", ECUто ми се намесва, газта изчезва и колата спита.

Докато не загася и да запаля отново не тръгва.

 

Има ли идея някой какво трябва да се направи, за да спре това компютърно своеволие?

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се държи автомобила с откачен дебитомер?

Ами незнам. Няма ли да даде друга грешка? Че дебитомера не работи? :icon_hmm:

След обяд ще пробвам и ще пиша! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам. Няма ли да даде друга грешка? Че дебитомера не работи? :icon_hmm:

След обяд ще пробвам и ще пиша! :icon_rock:

А на бензин как е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на бензин как е?

Ами то поведението на колата, е едно и също, дъли на газ или на бензин ще е. Разлика няма!

Вчера вечерта, пробвах да карам с изключен дебитомер! Оказа се, че не е "Жигули" и дебитомер си и трябва!

Когато запалих направо се разсвети дисплея, разпищя се, първоначално показа колата с криволичещи следи, но след няколко секунди смени картинката с тази на ABS индикацията. Кръг с надпис ABS, в две скоби отстрани, а под него по-голям кръг с "!" и под него изписа service require. Пак ми взе газта и колата започна да спира.

Това всичкото се получи, секунди след като запалих и потеглих! Неможах и 50м да измина. :icon_rock:

Така че номера с откачен дебитомер не минава на тая кола! :icon_rock:

Най интересното, беше когато тази сутрин станах и отидох да карам жена ми на работа.

Колата си запали бз никакъв проблем и без да свети check engine, което ме навежда на мисълта, че след определени часове престой, без да се използва, ECUто само си трие грешките.

Модерна работа! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то поведението на колата, е едно и също, дъли на газ или на бензин ще е. Разлика няма!

Вчера вечерта, пробвах да карам с изключен дебитомер! Оказа се, че не е "Жигули" и дебитомер си и трябва!

Когато запалих направо се разсвети дисплея, разпищя се, първоначално показа колата с криволичещи следи, но след няколко секунди смени картинката с тази на ABS индикацията. Кръг с надпис ABS, в две скоби отстрани, а под него по-голям кръг с "!" и под него изписа service require. Пак ми взе газта и колата започна да спира.

Това всичкото се получи, секунди след като запалих и потеглих! Неможах и 50м да измина. :icon_rock:

Така че номера с откачен дебитомер не минава на тая кола! :icon_rock:

Най интересното, беше когато тази сутрин станах и отидох да карам жена ми на работа.

Колата си запали бз никакъв проблем и без да свети check engine, което ме навежда на мисълта, че след определени часове престой, без да се използва, ECUто само си трие грешките.

Модерна работа! :icon_thumbup:

Не вярвам да е забравила грешката

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фолксваген груп правят идентични проблеми.когато им се скапе дебитомера

Айде да не ги бъркаме :mitsu-smiley: co и VW-AUDI group! :rulez:

На техните коли, ако дебитомери, дюзи и прочие се скапват за по-малко от 100 000км, тука немисля че е така! :icon_rock:

Щом check engine не свети и колта си върви, защо не? :icon_hmm:

Междувременно поразпитах тук там и ми казаха, че system too lean bank 1 е стандартна и незначителна грешка, която би могла да се получи и при:

поставянето на подобни системи,

не добре затворена кутия на стандартния филтър,

скъсан или спукан маншон между филтъра и дросела

и подобни.

ECUто отчита тази грешка, обогатява сместа, до предварително зададени от завода производител максимални стойности и продължава работа.

Колата спира и иска сервизиране, когато тези предварително зададени максимални стойности, немогат да постигнат подаването на подходяща горивна смес, за нормална работа на двигателя!

 

Други мнения и идеи? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Други мнения и идеи? :rolleyes:

 

Отскочи до Пловдив, при Миленски - или поне се консултирай с него...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че си трябва дебитомер, идеята ми беше да видим какво се случва когато няма дебитомер, защото грешката понякога идва и от некоректно отчитане на количеството на постъпващия въздух. Трябва да се закачи на тестер и да се види какво предизвиква грешката.

Е то е ясно какво става. Влиза повече въздух, от там иде тая грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да влиза повече проблем няма да има. Виж ако отнякъде влиза въздух които дебитомера не отчита (т.е. нехерметичност в зоната след дебитомера).....тогава ще излезне грешката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешката не може да се самоизтрие, а най вероятно се записва в Story паметта и за това не ти свети чека, когато поради някаква причина пак светне, тогава грешката се регистрира в "временната памет и така ако 3 пъти се повтори , тогава се записва в другата памет като трайна.........

ВЕроятно ти смуче въздух от някъде ,след дебитомера или пък дросела ти седи много отворен.........по принцип тази кола е с ел. дросел и газта се обучава по една процедура.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да влиза повече проблем няма да има. Виж ако отнякъде влиза въздух които дебитомера не отчита (т.е. нехерметичност в зоната след дебитомера).....тогава ще излезне грешката.

Освен от филтъра, въздух от другаде неможе да влезне! :icon_doh:

Грешката се самоизтрива и не се запазва никъде! Проверено е! :icon_rock:

Дросела си седи в чудесно положение (по показания на тестер)!

Колата е обучена да работи на газ, от хора които се занимават с това, а не във фирмен сервиз, където се работи предимно на принципа проба - грешка! :icon_thumbup:

 

Така като гледам, май никой не се е занимавал с такава кола, с такъв "проблем"

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво казват хората занимаващи се с газифицирането и обучението на дросели?

 

Така като гледам във форума явно няма гадатели и врачки.

:D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен от филтъра, въздух от другаде неможе да влезне! :icon_doh:

Грешката се самоизтрива и не се запазва никъде! Проверено е! :icon_rock:

Дросела си седи в чудесно положение (по показания на тестер)!

Колата е обучена да работи на газ, от хора които се занимават с това, а не във фирмен сервиз, където се работи предимно на принципа проба - грешка! :icon_thumbup:

 

Така като гледам, май никой не се е занимавал с такава кола, с такъв "проблем"

МИ щом ти си казал, така да бъде........... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега извинявай че се намесвам в темата с моето не професионално мнение.

За подобен на този ли филтър става въпрос http://stores.speedcorps.com/catalog/TR-4203P%20filter.jpg

Защо не върнеш фабричния и кутията му да видиш дали положененито с него е без промяна :good: :D

(Да локализираш проблема от къде идва)

 

DJ Tymbi мисля че ти е дал професионално мнение

Грешката не може да се самоизтрие, а най вероятно се записва в Story паметта и за това не ти свети чека, когато поради някаква причина пак светне, тогава грешката се регистрира в "временната памет и така ако 3 пъти се повтори , тогава се записва в другата памет като трайна.........

по принцип тази кола е с ел. дросел и газта се обучава по една процедура.........

незнам как си стиднал до

 

Грешката се самоизтрива и не се запазва никъде! Проверено е! :icon_rock:

Дросела си седи в чудесно положение (по показания на тестер)!

Колата е обучена да работи на газ, от хора които се занимават с това, а не във фирмен сервиз, където се работи предимно на принципа проба - грешка! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега извинявай че се намесвам в темата с моето не професионално мнение.

За подобен на този ли филтър става въпрос http://stores.speedcorps.com/catalog/TR-4203P%20filter.jpg

Защо не върнеш фабричния и кутията му да видиш дали положененито с него е без промяна :good: :D

(Да локализираш проблема от къде идва)

 

DJ Tymbi мисля че ти е дал професионално мнение

 

незнам как си стиднал до

Да за подобно нещо става дума.

Грешката се самоизтрива, когато колата (двигателя) по-дълго време не работи или работи в режим на ниски обороти, което с моята скоростна кутия е много лесно, защото до 110км/ч не надвишавам 2000 об/мин, а така количеството на въздушният поток не е в повече.

Това ми го каза Lix, тъй като това е негова система и когато я е купил е имал същите проблеми.

Той обаче, вече е няколко крачки напред, а именно на фаза TURBO, даде Takeda на мене, тъй като не му е необходима повече.

Така се разбрах с Lix да ми оправят проблема с бензиновото ECU, a в Бургас ще ми пренапишат газовото и всичко ще се оправи. :icon_thumbup:

Благодаря на всички, които имаха предложения за справяне с проблема. :good:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Василе,напиши какво се случва и след пренаписването на ECU-тата!Темата е интересна и заслужава да се разисква,въпреки,че съм противник на газифицирането във всичките му вариянти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Василе,напиши какво се случва и след пренаписването на ECU-тата!Темата е интересна и заслужава да се разисква,въпреки,че съм противник на газифицирането във всичките му вариянти!

Е то проблема не е в газифицирането, а в TAKEDAта. Lix е без газ и го е имал проблема.

Разбирасе, че ще напиша какво е станало. :good:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Василе,напиши какво се случва и след пренаписването на ECU-тата!Темата е интересна и заслужава да се разисква,въпреки,че съм противник на газифицирането във всичките му вариянти!

 

Газова уретба ли ??? .... НИКОГАШ , то и без газ пай не мое да върви моя :D :P :D та на газ хептем ще каже НЕМООООООООООООООООООООЕМ, абе ако не карам на бензин, ще си купя дизел ама никогаш няма да карам на газ хем моя кофтьор е вече на 8 години ама газ никога няма да турям, но ДА всичко е въпрос на предпочитание :) , но на толкова нова кола като на Васко освен ако не е със заводска газова уретба, никога не бих тюрнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, че каква ще да е разликата между кадърно сложен "после" ГИ и такъв, турнат в завода?

Нали все ръка трябва да го е пипал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам как трябва да обясня, че разлика ня практика във вървенето няма? :icon_doh:

Разликите са само по показанията на компютърния тестер!

Пък то колата като неще да върви на бензин, няма да ще ни на керосин ни на газ ни на ток! :icon_thumbup:

За съжаление при представителите на :mitsu-smiley: в България, опции да си избереш нещо по-различно от 4 "нива" на оборудване и 4 цвята НЯМА. :icon_rock: Само това е в наличност и то не винаги!

Ако решиш да си поръчаш колата с някой от допълнителните още 3 или 4 цвята (ако не се лъжа са толкова), трябва да чакаш ПОНЕ 6 месеца, защото не от България ги поръчват за нас.

Май в списъка с представителства по света на :mitsu-smiley: BG не съществува. :icon_hmm:

Аз исках да си поръчам колата да е бяла, 4х4, автоматик, с всички екстри, но без кожа, да же дизел исках да е. Обяваха ме за луд. :icon_doh:

Казаха, че в :mitsu-smiley: такава кола немогат да произведат.

До колкото знам обаче, такива коли за други държави се правят. :icon_crying:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...