vladimirov Публикувано 29 юли 2011 Сподели Публикувано 29 юли 2011 Ами сигурно е бил със френската кутия. Във сервизната документация на кутиите пише за кой двигател и модел стават. След модела на кутията има още букви, те определят предавателните числа и къде може да се ползва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 Пичове,стана ми ясно че мивек мотора трудно се намира.Въпроса е,както каза Емо,че разликата в двата мотора между 90 и 113к.с е разпределителният вал.Става ли да се ползва вал от този мотор 113к.с. и да се сложи на този 90к.с. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 Няма да стане, защото ЕКУ-то няма да може да компенсира такива разлики... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 Двата 1.6 двигателя имат абсолютно еднакъв въртящ момент, само че при по-новия той идва още на 4000 оборота, а на стария - при 5000. Да не говорим че англичаните като качват колите на динамометрите и излизат някакви интересни стойности от 85-89 кс. на колелата при коли на над 10 години без никакви модификации. Така че 1. Колт 5 и колт 6 с 1.6 мотори дават еднакви времена 0:100, въпреки че по-стария е 50 кила по-лек и 2. Всеобщото мнение е, че Mitsubishi са били консервативни при обявяването на мощността на 1.6 мотора при Колт 6. От 2те неща => няма файда от опитите да се вкарват части от стария агрегат към новия, защото няма да има резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 :D Всеки път обивате всяка моя мечта за ефтин тунинг Значи варианта е много пари и цяло ево със скорости дифове и много преправяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 :D Всеки път обивате всяка моя мечта за ефтин тунинг Значи варианта е много пари и цяло ево със скорости дифове и много преправяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 Последно ще слагате ли по-яки двигатели или.....? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 Последно ще слагате ли по-яки двигатели или.....?Виж,ако е за мерцедес ми е ясно коя кутя,кой диф и кой двигател стават,обаче тука ми е пълна мъгла.И понеже бях чел преди 2 дни за този 1.6 мивек и идеята страшно много ми допадна.Не че не съм доволен как върви машината 1.6GLX просто ми се иска да правя нещо.Особено това ,че купето на колт е леко и тези 170к.с. ще се усещат много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 13 август 2011 Сподели Публикувано 13 август 2011 Виж,ако е за мерцедес ми е ясно коя кутя,кой диф и кой двигател стават,обаче тука ми е пълна мъгла.И понеже бях чел преди 2 дни за този 1.6 мивек и идеята страшно много ми допадна.Не че не съм доволен как върви машината 1.6GLX просто ми се иска да правя нещо.Особено това ,че купето на колт е леко и тези 170к.с. ще се усещат много. Оказва се, че най-приемливия вариант, ако искаш повече от 120-130 кс. е колектор от Lancer 1.8 GSR (турбо), заедно с турбината, Emanage Blue комп (ако се намери) или в краен случай "Мегасмърт", предни спирачки от стария Колт GTI без да се пипат задните спирачки (освен ако няма да се ходи по писти) и налягане на 0.5 бара. Стандартните карантии държат, кутията има още мноооого докато се стигне до лимита и мощността отива към 170-175 кс., а въртящия момент доста повече от мивешкия. Дори не идва много скъпо, като единственото лошо е, че почва сърбежа по вдигане на налягането, а оттам и трошене на всичко по мотора, включително и много кеш Но при умереност, това би излязло доста по-тънко от слагане на друг мотор (отчитайки работата, разбира се). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 Това е добре,но то на практика не знам дали може да се намери подобно нещо.В немското мобиле им искат по 20 000лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 Това е добре,но то на практика не знам дали може да се намери подобно нещо.В немското мобиле им искат по 20 000лв. На острова има оферти за цял 1.8 турбо двигател, с всичко прилежащо, вкл. комп за 800 паунда, така че само колектор, турбо и инжектори няма да са толкова много... А колкото до спирачки, съм виждал оферти от порядъка на 100-150 паунда... Така че е постижимо, само с малко повече ровене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.