stevensgr Публикувано 28 юни 2013 Сподели Публикувано 28 юни 2013 Така е,на новите табла свети само една зелена индикация,точно както е писал по-горе Анди. Нали и за това те разпитвам,каква ти е системата,ако сложиш стария модел лостче,работи ли си всичко нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 28 юни 2013 Сподели Публикувано 28 юни 2013 Така е,на новите табла свети само една зелена индикация,точно както е писал по-горе Анди. Нали и за това те разпитвам,каква ти е системата,ако сложиш стария модел лостче,работи ли си всичко нормално? Ами няма от къде да сложа стар модел лостче, като купувах чарковете за инсталиране на круиза ми пратиха стар комп с ново лостче ... Сега ако трябва да се изръсвам пак за друго лостче става еваси цирка ... :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 28 юни 2013 Сподели Публикувано 28 юни 2013 Ами то ще ти трябва старото лостче и пластмасата около таблото с копчето за включване и изключване. И на мен не ми харесва стария вариант,но колата ти е окабелена за него,затова мисля,че това е най-бързия вариант за оправяне на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 28 юни 2013 Сподели Публикувано 28 юни 2013 А на новото как е ? Няма логика и на новото да не е с 2 лампи . Пак имаш бутон он/офф който този път е интегриран в лостчето . Първи включваш от него системата и трябва да се появи съответната индикация за това , след това си сетваш скоростта и се появява друга индикация оказваща това ...Е нямa логикa aмa имa :д.Новото е с еднa зеленa лaмпa круиз,a нa стaрото е с круиз мейн (орaнжево)и круиз сет(зелено)кaто си го aктивирaл.Т.е нa стaрото рaзбирaш когa си го пуснaл-веднaгa имaш индикaция нa тaблото,a нa новия вaриaнт рaзбирaш.....по ускорението може би..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 Ами то ще ти трябва старото лостче и пластмасата около таблото с копчето за включване и изключване. И на мен не ми харесва стария вариант,но колата ти е окабелена за него,затова мисля,че това е най-бързия вариант за оправяне на проблема. Копчето за включване и изключване си го набавих, за пластмасата с отвор за копчето си прав,ще си я намеря и нея,че пробвах да правим отвор на моята и стана малко грозно ... За окабеляването нещо не мога да се съглася с теб ... Как според теб съм с ново лостче на окабелена стара система за круиз, за мен разлика в окабеляванията и буксите няма ... И още си мисля,че това което имам може да стане със смяната на 2 елементарни съпротивления,които са жълти стотинки ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 Ами то ще ти трябва старото лостче и пластмасата около таблото с копчето за включване и изключване. И на мен не ми харесва стария вариант,но колата ти е окабелена за него,затова мисля,че това е най-бързия вариант за оправяне на проблема. Копчето за включване и изключване си го набавих, за пластмасата с отвор за копчето си прав,ще си я намеря и нея,че пробвах да правим отвор на моята и стана малко грозно ... За окабеляването нещо не мога да се съглася с теб ... Как според теб съм с ново лостче на окабелена стара система за круиз, за мен разлика в окабеляванията и буксите няма ... И още си мисля,че това което имам може да стане със смяната на 2 елементарни съпротивления,които са жълти стотинки ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 16 юли 2013 Сподели Публикувано 16 юли 2013 Какво стана никой ли не може да даде отговор на въпроса ми ? Някой от клубните майстори Марин, Пламен или Милен, които 100 % са се сблъсквали с проблема ако има желание моля да се включи :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 юли 2013 Сподели Публикувано 16 юли 2013 Колега, старата система за автопилот и новата имат разлика в буксите и окабеляването. Няма да получиш отговор, докато си мислиш, че знаеш повече от знаещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 16 юли 2013 Сподели Публикувано 16 юли 2013 Въобще не съм казал,че знам повече от знаещите колега . Точно за това питам тук . Бъди по-конкретен къде има разлика в окабеляването ? Аз не говоря работи наизуст , ако искаш да приложа снимков материал за да видиш как на стара букса на галант от преди фейслифта съм закачил нов лост за круиз след фейслифта и най-интересното е че работи но не на 100 % в по-горните си постове съм обяснил защо и ти много добре се сещаш тъй като си човек който се занимава с електроника . Така, че моля без нападки за знаещи и незнаещи и т.н. Ако имате желание помогнете ако не здраве ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 юли 2013 Сподели Публикувано 16 юли 2013 Въобще не съм казал,че знам повече от знаещите колега . Точно за това питам тук . Бъди по-конкретен къде има разлика в окабеляването ? Аз не говоря работи наизуст , ако искаш да приложа снимков материал за да видиш как на стара букса на галант от преди фейслифта съм закачил нов лост за круиз след фейслифта и най-интересното е че работи но не на 100 % в по-горните си постове съм обяснил защо и ти много добре се сещаш тъй като си човек който се занимава с електроника . Така, че моля без нападки за знаещи и незнаещи и т.н. Ако имате желание помогнете ако не здраве ... Колега, никого не обиждам и не нападам с горното си мнение. Но и не ми се обяснява на хора, които знаят повече от мен. Освен това си и много докачлив... Дано да се досетиш защо никой не ти отговаря. Хайде със здраве! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 28 юли 2014 Сподели Публикувано 28 юли 2014 Здравейте колеги,имам въпроси относно темпомат за ЕА2А 4Г63 1998: може ли да се монтира темпомат от кола с автоматична кутия на същия модел с ръчна кутия? има ли друга разлика освен липсващ прекъсвач за съединителя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Никой ли не е монтирал темпомат от автоматик на ръчна кутия? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Същия е,просто при автоматика има разговор между компютъра на темпомата и компа на автоматичната кутия. Като не забравяме,че колата ти е преди фейслифта и ще трябва да търсиш частите да са също от кола преди фейслифта,че има разлика и най-важното да е двулитрова,че ти трябва дроселовата клапа,а на 2.5 е различна. И да си намериш копче за съединителя, разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Гледам че е вдигната тази бая стара тема. Аз имам много интересна питанка за запознатите - на VR-a адски ми липсва cruise control-a, а доколкото знам има адски малко коли с тази екстра от завода. Има ли начин да се направи нещо по въпроса и да си изглежда като нормален cruise на ЕА? Aftermarket китовете изглеждат доста неудобни (на Webasto например са някакви бутони дето ги лепиш някъде на таблото), да не говорим че като изглед са гигантски и отвратителни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.