onto Публикувано 13 Май 2011 Сподели Публикувано 13 Май 2011 (редакция) Здравейте, преди време изчезнаха токовете на свещите на колт-а ми 1.3 2000 година (ако има значение). След преглед в местния сервиз ми казаха, че най-вероятно е бобина но не могат да бъдат сигурни, защото нямат подходяща техника за да го установят. След няколко прочетени теми във форума разбрах, че може и проблема да идва от компютъра, който да не подава сигнал. Въпроса ми е има ли вариант без специфично оборудване да се разбере за наличието на такъв сигнал? Или понеделник да я качвам на платформа и да тръгва към Лозенец Нещо, което трябва да се спомене е, че и таблото не работи от време на време.Осветлението няма проблем, но показанията изчезват на няколко паленета на автомобила. Разгледах за лоши връзки но ако след запалване таблото сработи, то няма проблеми след това.Пламен каза, че най-вероятно е компютъра затова го споменавам и него. Ще се радвам на всяко мнение по въпроса. Редактирано 28 Май 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 Май 2011 Сподели Публикувано 13 Май 2011 Така както го описваш и на мен ми намирисва на ЕКУ... Защо не я закараш на доктор да я види? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 13 Май 2011 Сподели Публикувано 13 Май 2011 (редакция) Провери си и всички предпазители,че аз скоро имах подобен случай, свалях си вентилатора на парното и по някакъв си начин съм изгорил въпросния предпазител и после нема палене, ни на бензин, ни на газ.Акумулатора свърши, докарах си другата кола , давам ток и пак същото .... и накрая нещо ми проблесна, проверих предпазителилте и ...чудо изгорял 30 или 40 амперов( не помня точно) оправих го с подръчни материали и досега си е ОК .ПП Мога да проверя утре кой е точно изгорелия и да пиша, ако има значение и смисъл разбира се . Редактирано 13 Май 2011 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 14 Май 2011 Сподели Публикувано 14 Май 2011 Въпроса ми е има ли вариант без специфично оборудване да се разбере за наличието на такъв сигнал? -Няма начин да се даде точна диагноза без направени замервания поне с осцилоскоп и мотортестер, а при положение че диагностика разполага и със подходящият кодочетец, -"картинката" ще се "избистри" напълно!-Дахипотезата е правилна ,че една от причините за неработещ-непалещ двигател е ECU-то ,но за да се докаже са нужни доста замервания с подходящите прибори!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2011 Сподели Публикувано 14 Май 2011 Здравейте, преди време изчезнаха токовете на свещите на колт-а ми 1.3 2000 година (ако има значение). След преглед в местния сервиз ми казаха, че най-вероятно е бобина но не могат да бъдат сигурни, защото нямат подходяща техника за да го установят. След няколко прочетени теми във форума разбрах, че може и проблема да идва от компютъра, който да не подава сигнал. Въпроса ми е има ли вариант без специфично оборудване да се разбере за наличието на такъв сигнал? Или понеделник да я качвам на платформа и да тръгва към Лозенец Нещо, което трябва да се спомене е, че и таблото не работи от време на време.Осветлението няма проблем, но показанията изчезват на няколко паленя автомобила.Разгледах за лоши връзки но ако след запалване таблото сработи, то няма проблеми след това.Пламен каза, че най-вероятно е компютъра затова го споменавам и него. Ще се радвам на всяко мнение по въпроса.Най вероятно е едно от хипотезите, но не и правилната .............не си спомням дали си идвал при мен ,нито пък да сме мерили нещо по колата ви , но ако е 2000 година ,то най вероятно автомобила ви е с DIS система и е много малко вероятно причината да е в ЕКУ-то защото то е от друг тип, изградено е с други елементи ........Ако обаче е с делко,то може да се говори за ЕКУ ,но преди това трябва да се замерят някои неща и тогава да се дава диагноза,50/50 е шанса да е ЕКУ-то , а другото е изгорял комутатор........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
onto Публикувано 28 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2011 (редакция) Здравейте колеги, след направена диагностика се оказа, че бубината е изгоряла. Фабричния и номер е H3T03973. Звънях на няколко магазина, но уви не можах да я намеря. В ebay.co.uk има нови, но със друг фабричен номер например H3T03972 и H3T03974. Искам да Ви помоля ако имате информация от къде да си купя или дали някоя от горните или други са взаимно-заменяеми да пишете тук или на лично. Предварително благодаря! Редактирано 28 Май 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.