Премини към съдържание

Трябва да си направиме сервиз


Препоръчано мнение

  • Admin

Хубав ден. Понеделник. Готов за работа, няма горещини, лек дъждец, перфектно! :)

Доволен и щастлив, зареден с положителни емоции от Рождения Ден на клуба, паля Галанта и тръгвам, но......, дочувам някъкво стържене от предна лява гума.

Слизам, пипам джантата, а тя нагорещена повече отколкото трябва. Ясна работата - накладки. И без това трябваше да сменям дисковете (знаете как е на Галанта :icon_blush: ) реших да ги сменя и тях.

Отивам при Стьопата и взех комплекта накладки и дискове за 125 лева. :icon_thumbup:

Но оттам започна едно ходене по сервизите, едни молби, уговорки за средата на септемри :o .....

еми....... не са познали!

Връщам се аз пред нас. Слизам до мазето и взимам всичките необходими инструменти. Като добрите стари времена. Отменям всички срещи и уговорки за деня. Ясно е - днес ще правя колата. При толкова много сервизи и 2006 година на прага при приемането ни в Европейския съюз, нямам избор! :icon_confused:

Направих си колата, смазах си всичките водачи на спирачните апарати. Щеше да стане много по-лесно с подемник, но.........

Понаваля ме дъждец, обаче си знам, че всичко е ОК! Не са ми пипали разни псевдо майстори колата.

Позамислих се, съвсем сериозно - кога ще си направиме сервиз, или по-точно си помечтах някога да има един свестен сервиз за клуба ни!

Започвам да правя колите си пак. Няма да ходя повече по никъкви сервизи! Ди Джея не е слънце да огрее навсякъде.

Просто няма друг начин........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами хайде де :D :good:

Предполагам това да си имаме наш сервиз е в мечтите на всеки един член на този клуб. Но все пак човек никога не знае... :icon_hmm: :icon_hmm:

А между другото 125лв е за диск и накладки за едното колело, нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не Тошко, за двете, с пълен комплект накладки.

Двата диска са HK, а двата броя накладки Japanparts.

Мисля че днес си спестих доста парички, благодарение на обединението на клуба. Преди и аз не съм ползвал намаления от Автогарант, но сега колектива определи правилната политика.

Даже дадох визитка в магазина на един човек с Галант от Своге, дошъл да купува части за Нисан :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светльо, точно по твой пример и аз процедирах с моята кола един ден си плюх на ръцете и давай да сваляме жило и сам си го свалих за час! :D (неудобно ми е да звъня на DJ-я за най-малкото) Чак се очудих колко съм пъргав! Та и аз отдавна съм подкрепил идеята за "наш" сервиз и искам да ви кажа, че ако постигнем това ще сме затворили абсолютно целия кръг и ще сме Номер 0 щото сега сме номер 1! :D

 

Аз съм казал, че ще помогна с каквото мога за осъществяването на идеята, а именно проект, узаконяване на електрическата част на проекта, изкарване на протоколи и минаване безупречно през контрола на пожарникарите!

 

Ако всеки, в която област е силен даде по малко и ще стане работата без много усилия! :icon_thumbup:

 

Ако сме задружни ще успеем, а всичко е за нас, това е най-хубавото и няма да има отговори от сорта "обади се другата седмица да си запишеш час за другия месец" :D (цитирам една форумджийка) ! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не е проблем ремонта Дани. Проблема е, че аз немога да ходя на работа и същевременно да ремонтирам коли. Още повече, че не си давам колата на кой да е, а само на двама човека. Единия е Ди Джея, другия е Иво от Рубин *понякога и Бисер.

Това важи за всички хора. Нямам никъкво намерение да влизам в ролята на "Баш майстора", когато в една от сериите търсеше гарнитура за Москвича си! Спомняте ли си филма? Нали сте го гледали?

Затова Ди Джея по-бързо да прави сервиз. Или ще мислим нещо друго.

Просто не ми се занимава вече с дилетанти. Или ще се научат как се работи с клиенти, качествено, професионално, или ще си правя колата сам. Може и да се върна 20 години назад, но това е положението! Просто нямам избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не Тошко, за двете, с пълен комплект накладки.

Двата диска са HK, а двата броя накладки Japanparts.

Мисля че днес си спестих доста парички, благодарение на обединението на клуба. Преди и аз не съм ползвал намаления от Автогарант, но сега колектива определи правилната политика.

Даже дадох визитка в магазина на един човек с Галант от Своге, дошъл да купува части за Нисан :)

Не знам защо, но съм останал с впечатлението, че дисковете са доста по скъпички :icon_confused:

Е все пак е добре, че не е обратното - да си мисля че са по-евтини - защото имам съмнение че и моите са за смяна :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да кажа нещо...........аз от доста време си мислех да направя сервиз ,или поне нещо такова, в момента търся място да закупя за тази ( и друга) цел, лошото е че местата са много скъпи и е непоносимо за мен да взимам голямо място за голям сервиз и др.............от една страна ме тегне идеята за сервиз, защото аз и сега действам като такъв ,с разликата че първо нямам условията за това , и второ , че използвам само свободното си време за това ( хм, ама съм будала , хората по жени ходят ,а аз под колите вися...... :hysterical: )едното е свързано с другото , и аз се въртя като пумпал и не мога да започна едно , защото трябва да осигуря другото...........Искам даа ви кажа ,че почти всеки ден има коли пред нас , предимно от клубовете на Нисан ,нашия и някои други японски марки , някои за по дребни неща( като случая на Светльо,) други за по големи и сложни неща , като ремонт на мотори, ск. кутии и т.н. но за това си иска условията ,а не да лежиш по земята на улицата и да се мъчиш 1 гайка да завиеш 1 час.........

Сервиз още не съм отворил ,защото 1 не съм осигурил средствата , ( един сервиз за да функционира като такъв трябва да има : 1. помещение ,достатъчно голямо за да се работи поне 5 коли едновременно, 2- апаратурата - подемни крикове ,компресори за въздух под налягане осигуравящи поне 500 л. дебит на 10 мин при 10 атмосфери налягане, 3- спец инструменти ,като гайковерти , поне 3 с различа сила, оксижен , телоподаващо, флексове, гедорета менгемета , преси и т.н. ) Това са основните неща , които струват доста пари, асвен това в този сервиз трябва да има стенд/ове за диагностика на мотори, ск. кутии, газанализатори , компютър/ри с база данни и т.н. :) Това разбира се са много пари ,които после ти трябва да избиеш за колкото си може по малко време една такава апаратура струва към 10-15 000 лв. :icon_blush: Ето защо част от тази апаратура си я правя сам,но проблема е че изисква много време, нерви и най вече да не издумкаш нещо по дадения комп като правиш тестове..............информацията е голям проблем също, защото трябва аз да отварям всяко ЕКУ примерно и да видя как, с кой чип или тип елементи е изграден и т.н. и т.н. с други думи за да направя стенд яакъв аз трябва дазнам как работи еКУ-то на всеки един модел и модификация..............е нали се сещате че няма как да стане това.........За сега съм си направил тестов модул за Нисан и Хонда, и то за някои неща ,а не да прави пълна картина , за мицутата обаче удрям на камък защото няма инфо .............

Другия фактор който ме спира е че все пак аз немога да работя там сам, трябва да има хора, на които да им имаш доверие,това до някаде знам как ще го постигна ...............

Третото нещо е клиентелата, някои може да са доволни , други - не чак толкова , а 3 пък въобще да не са доволни, а аз като перфекционалист обичам всичко да ми е подредено, готово за действие и т.н.

Третия фактор който е и може би най плашещия е, какво ще стане като влезем в Евро съюза..........???Ще дойдат големит компании и ще изядат малките такива.............както сана с Аксон , с Ратола и т.н.

Иначе и аз искам да знам че като отидя в сервиза и им оставя колата за нещо, да знам че като ми кажат - готова е, наистина да е готова , а не да върви 10 км. и пак същото............визирам Ратола, каде ми резнаха главата с 60 лв. и НИЩО не направиха............ :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като идея е много добре но за да стане трябва да измислим нещо и трябва да го искат всички членове на клуба.Ако всеки иска предложението стане реалност....., :good: а идеята никак не е зле!!!Ако трябва ще по съберем по още пари не на веднаж а например няколко месеца и така!Абе вие сте началството вие ще измислите как да стане но аз съм "ЗА"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :good:

 

Не знам защо, но съм останал с впечатлението, че дисковете са доста по скъпички :icon_confused:

Е все пак е добре, че не е обратното - да си мисля че са по-евтини - защото имам съмнение че и моите са за смяна :icon_bye:

 

Нали става въпрос за сервиз на нашия клуб?!!!Поне така разбрах де!!! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да кажа нещо...........аз от доста време си мислех да направя сервиз ,или поне нещо такова, в момента търся място да закупя за тази ( и друга) цел, лошото е че местата са много скъпи и е непоносимо за мен да взимам голямо място за голям сервиз и др.............от една страна ме тегне идеята за сервиз, защото аз и сега действам като такъв ,с разликата че първо нямам условията за това , и второ , че използвам само свободното си време за това ( хм, ама съм будала , хората по жени ходят ,а аз под колите вися...... :hysterical: )едното е свързано с другото , и аз се въртя като пумпал и не мога да започна едно , защото трябва да осигуря другото...........Искам даа ви кажа ,че почти всеки ден има коли пред нас , предимно Нисани де( очебийно защо...........) някои за по дребни неща( като случая на Светльо,) други за по големи и сложни неща , като ремонт на мотори, ск. кутии и т.н. но за това си иска условията ,а не да лежиш по земята на улицата и да се мъчиш 1 гайка да завиеш 1 час.........

 

Ами пак ти повтарям - не се хвърляй на грандомански проекти. :) Това, което ти трябва в момента е само помещение с хидравличен крик. Инструментите си ги имаш, клиентите също (в изобилие, и не само Нисани ;) ). Газанализатор можеш да си намериш доста тънко. Останалите, по-изчанчени работи, ще си ги набавиш в движение.

 

трябва дазнам как работи еКУ-то на всеки един модел и модификация

 

От край време всичките си работят по един и същ начин. :rolleyes:

 

Другия фактор който ме спира е че все пак аз немога да работя там сам, трябва да има хора, на които да им имаш доверие,това до някаде знам как ще го постигна ...............

 

Защо пък да не можеш. Сега как работиш? :) После ако ти трябват други, ще поканиш свои добри познати. Но всичко - стъпка по стъпка.

 

Третото нещо е клиентелата, някои може да са доволни , други - не чак толкова , а 3 пък въобще да не са доволни, а аз като перфекционалист обичам всичко да ми е подредено, готово за действие и т.н.

 

Пак ти казвам - стъпка по стъпка. Сега правиш дребни ремонти на улицата. Като получиш покрив над главата си, ще можеш да правиш и по-сериозни ремонти, които отнемат повече от 1 ден. После като посъбереш парички за оборудване, ще можеш още повече неща да правиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За всичко си много прав...........но нищо не е сигурно в крайна сметка.............. :icon_blush:

Има и друго нещо ,ако се вземе нещо под наем ,както ти предлагаше ,то този договор трябва да е поне за 10 години, защото все пак ще се монтира недвижимо оборудване, и по принцип установяването там ще трае дълго време..........затова е по хубаво да си е мое, така че нямаа кой да ми мъти водата............ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За всичко си много прав...........но нищо не е сигурно в крайна сметка.............. :icon_blush:

Има и друго нещо ,ако се вземе нещо под наем ,както ти предлагаше ,то този договор трябва да е поне за 10 години, защото все пак ще се монтира недвижимо оборудване, и по принцип установяването там ще трае дълго време..........затова е по хубаво да си е мое, така че нямаа кой да ми мъти водата............ :)

Ако има направен бизнес план, финанси мога да набавя. Говорили сме по този въпрос, но някой трябва да подхване нещата. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина идеята сам човек с ограничени възможности да направи всичко това което си описал по-горе, е доста нереално, т.е. да купиш всичко това и да кажем от първи януари 2007г отваря врати чисто нов сервиз с всякаква техника... Това могат да го направят БалканСтар, но не и хора като нас, каквито сме всички тук, но аз съм сигурен, че ще успеем с общи усилия да направим подобно нещо дори и не толкова мощно като начало, но снабдено с необходимите съоръжения и да може да функционира! Ако всеки даде нещо от себе си всичко ще се нареди, знам го!

 

А относно какво ще стане на 01.01.2007г. ами нищо същото ще е като на 31.12.2006 никаква промяна няма да има, то тези неща не стават с магическа пръчка! Още повече ако Ратола и Аксон са апетитна хапка за някой няма нищо по-хубаво да станеш и ти такава хапка, продаваш и с парите прави сервиза за който говориш в мнението си по-горе DJ! А иначе аз съм сигурен, че всеки би предпочел да дойде при теб, отколкото при някой тинейджър завършил механотехникума и е назначен по 6-ия начин в голям сервиз с име и репутация и да му вземат безумна цифра пари за 10годишен автомобил и да не направят нищо или още по-лошо да влошат нещата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене аз също смятам, че в едно такова начинание трябва да се върви лека полека, до колкото позволяват възможностите пък с течение на времето всичко ще си дойде на мястото :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене аз също смятам, че в едно такова начинание трябва да се върви лека полека, до колкото позволяват възможностите пък с течение на времето всичко ще си дойде на мястото :icon_thumbup:

Това е ясно ,стъпка по стъпка, но в началото ще е най трудното , и то е да осигуриш покрив над главата ти.......... :icon_blush:

Единствения клуб от японските , който има такъв сервиз са от Хонда...........говорил съм няколко пъти с техния човек Омбре и знам какво ме чака мен ако тръгна по неговия път..... :icon_blush:

Освен това много ме притеснява факта , който при тях се получи, взеха да се делят на две групи, едните го плюят че не може да се оправи , че само бил счупил колата му и т.н. :icon_hmm: другите пък го боготворят........... :icon_thumbup: Истината обаче според моите виждания е някаде по средата........... :icon_blush:

Тези които го хулят ,си имат причини някакви , но много малко от тях са чисто технически............някои причини са от завистлива материя, други причини са от нетърпение, трети са от алчност и т.н. :icon_hmm: Други причини може да бъдат и технически , но една голяма част от тях са вследствие на причини, породени от други майстори или техници, които преди това са пипали там..........и ти после да нямаш вина ,но понеже последния път ти си пипал , следователно цялата негативност се стоварва в/у теб..............Имал съм и такива случаи........за щастие - малко...... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, :)

както писах идеята е страхотна /благодаря на Биг Боса/.

Приветствам я и ако мога да помогна с членски внос /ако ме приемете/,

някаква форма на акционерно участие /примерно/ или друго

с радост ще го направя. Всичко което Ди джея е написал и другите ко

леги, е така. Според мен има две възможности /приемаме, че сервиза е

факт/ - относно клиентите.

1. Нормален сервиз :mitsu-smiley: - нещата са ясни.

2. Клубен сервиз :mitsu-smiley: . Тук има една уловка според мен

която ще илюстрирам с няколко изречения.

Колите и моторите /и оръжията :) / са ми хоби още от ученик. Така се

стекоха нещата, че на отделни работи които съм работил досега са

ми били и професия /иначе съм завършил икономика/. Бях се "изпе

къл" в центровките и регулировките. Бях накупил литература, половина

та на руски /нямаше друга а и кой ти знае езици/ от съюза си донесох

едно уредче с индикатор - регулираше клапаните на Ладата с точност

3 хилядни. Постоянно пред гаража в извънработно време имаше някой

спрял и нещо коментираме или чоплим. Като дойде демокрацията ми

мина през акъла да си отворя едно сервизче за настройки - тънки работи.

Оказа се обаче, че НЕ МОГА ДА ВЗИМАМ ПАРИ. Не, че хората не искаха

да си плащат - аз не можех. В малкия град половината сме съученици,

роднини или колеги. Утре ще отидеш при тоя човек за услуга и той ще

си рече "вчера врътна две болтчета, продуха едно маркуче и ми взе

двайсет лева /примерно/". Карх ги и ги карам като идват при мен да носят една

кутия цигари, да има какво да пушим докато поправяме и си говорим.

Та мисълта ми е - ако ще бъде само клубен сервиз, на хора които се

познават и са заедно в хобито си, да се помисли за заплащането.

Все пак сервиза трябва да се издържа и евентуално да се изплаща.

Поздрави!!! :D

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещата, за които пише Krasko са много сериозни и на място. Всяко едно предприятие трябва да работи на печалба, за да съществува и за да може да плаща заплати на качествени хора, да привлича нови клиенти, те да са доволни и да довеждат нови клиенти и т.н. Мисля, че е излишно повече да коментирам този въпрос. Само ще разкажа една случка от друг бранш, която според мен е показателна. В зората на LAN-овете няколко младежа опитаха да правят мрежа, към която се включих и аз. Обяснявах им, че цената им е ниска и не може да се самоиздържа, а те ми разправяха, че правят всичко като хоби, защото им е интересно. Моят довод беше, че искам да плащам нормална цена, те да печелят, но да имам нормален нет като скорост и надеждност и то по-дълго време. За съжаление се оказах лош пророк, момчетата се набутаха с пари за кабели и др., нета не ставаше, бавен и ненадежден, след което въобще престана да съществува...

Та исках да кажа, че ако се реши да се прави нещо такова трябва много внимателно да се прецени финансовата страна, за да няма сърдити, недоволни и излъгани после. И пак да няма сервиз, но с инкасирани загуби :( .

 

А, и една комична случка, по повод това дето казва Krasko, че не може да взима пари:

 

В средата на 80-те имах TV София-80, върхът за онова време. Както и да е, появи се малък проблем и извиках техник. Та звъни се на вратата, аз отварям, а онзи вместо "добър ден" ми казва 17.50 за отварянето. Аз се оцъклих, но му казах добър ден :) и той оправи проблема и си отиде. След около 1.5 часа излизам аз за работа и го гледам пред блока същия техник се гъзурчи под капака на един Москвич :D и много ми стана кеф. Като ме видя и той светна :D , може ли да го задърпам до тях :icon_doh: ?!? Аз-не! Ама ми стана жал и викам: дай да погледна.

 

Оттук става интересното. Моля да се отбележи за протокола, че аз и сега не разбирам много от коли, а тогава пък-хич. Та сяда той, върти стартера а от уплътнението на капака на бензиновата помпа шурти бензин със страшна сила. Щръкват ми косите, хвърлям цигарата и взимам една отверка да завия болта на капака на помпата (може би някой го помни, един капак като полусфера с дълъг болт в центъра). Въртя, въртя и нищо-резбата изпуснала. Взех един чук, поприплесках малко капака колкото да потъне 1-2 мм, завих го и помпата заспа. Ремонт за чудо и приказ и то без пари! Оня пита (щастлив) колко струва, а аз намръщен: 17.50!

 

Та за какво ви разправям всичко това: не му взех парите, за което още съжалявам, развалих цялото възпитание :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стане въпрос за пари и си :icon_censored: ! :D Обикновено е така!

 

Разбира се, че сервиза ще си работи като един нормален сервиз и заплащането в него ще си е съвсем нормално на човеко-час или на свършена работа, които ще се определят от собственика! Ние като членове ще ползваме привилегии до колкото ползваме в другите сервизи, с които имаме договорки (Рубин примерно), разбира се, че никой няма да работи за 10лв цял ден върху колата на никой! Ще си има твърда ценова политика и това е!Просто за членовете ще има една сигурност, като майстор, който разбира, предимство на членовете пред случайни клиенти до колкото е възможно и отстъпка! Това е!

 

Това няма да е сервиз за безплатни ремонти на членовете на :mitsu-smiley: и никой не мисли, че това ще е така!

 

Когато казвам, че ще помогна с каквото мога не очаквам на среща да получа безплатна едногодишна поддръжка на автомобила ми! :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та за какво ви разправям всичко това: не му взех парите, за което още съжалявам, развалих цялото възпитание
Ами той народът си го е казал - приятелство, ама сиренето с пари. :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НЕ МОГА ДА ВЗИМАМ ПАРИ

 

Батката Диджей няма (вече) подобни скруполи. :) Преди имаше някви притеснения, но вече не. Дефакто първия си ремонт за пари го извърши на стария ми Нисан, от тогава насам нещата тръгнаха по нормалния си път. Приятелите са си приятели, ама сиренето е с пари - талантът и трудът на човека трябва да се заплащат подобаващо. Пък който иска да мине по тънката лайсна, но не му се отваря парашута, да иде в Ратола или някое друго подобно място да му дочупят окончателно МПС-то. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стане въпрос за пари и си :icon_censored: ! :D Обикновено е така!

 

 

Dani, не се ядосвай. Не става въпрос дали и кой се дърпа, всеки е самостоятелна бойна единица и сам взема решенията си. Исках просто да понижа степента на еуфоричност и да насоча нещата в посока на бизнес анализ. Инче идеята е чудесна, ако се подходи внимателно и разумно. За целта е необходимо да се вземат ценоразписите на няколко големи и средни сервизи като първа стъпка. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Батката Диджей няма (вече) подобни скруполи. :) Преди имаше някви притеснения, но вече не. Дефакто първия си ремонт за пари го извърши на стария ми Нисан, от тогава насам нещата тръгнаха по нормалния си път. Приятелите са си приятели, ама сиренето е с пари - талантът и трудът на човека трябва да се заплащат подобаващо. Пък който иска да мине по тънката лайсна, но не му се отваря парашута, да иде в Ратола или някое друго подобно място да му дочупят окончателно МПС-то. :)

 

Моля за извинение :icon_blush:

да се чете: "НЕ МОГА ДА ВЗИМАМ ПАРИ ОТ ПРИЯТЕЛИ"

Поздрави!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за парите е наистина една сериозна тема, но ние от друга страна сме също серизни хора и много добре знаем за какво става дума и никой не си мисли за работа без пари. Въпросът е в качественото обслужване което бихме получили в един такъв сервиз. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятелите са си приятели, ама сиренето е с пари - талантът и трудът на човека трябва да се заплащат подобаващо. Пък който иска да мине по тънката лайсна, но не му се отваря парашута, да иде в Ратола или някое друго подобно място да му дочупят окончателно МПС-то. :)

 

Абсолютно съгласен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за разбирането..........точно там ми е проблема на мен, много хора са ми казвали че взимам малко ,а аз им казвам че като направя сервиз като сервиз ,тогава ще им взимам много :D :D :D

За този "проблем" се притеснявам аз..........не случайно споменах сервиза на Омбре, и как Хонда-джийте се разделиха на 2 групички.............защото някои искат да минат ако може без пари..........в днешно време безплатен обяд няма и всеки си плаща задълженията, аз ще си плащам патентен анък или там кво друго беше, ще си плащам и всички други данъци,материали, заплати и т.н. а клиентите ми ще си плащат за извършената услуга..............важното за мен е те да са ДОВОЛНИ.........има сред вас много хора на които съм им правил колите, нека те споделят тук и без задръжки дали са доволни........... :icon_blush: Така ще се види реалния резултат ,който за мен е от голямо значение.......... :D Някои колеги ги карам чак да ми се обадят след известно време да ми кажат дали всичко е ОК....... :D

С други думи за мен качеството е на първо място , без оглед на времето ( по възможност най бързо де) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...