djpolo Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Здравеите колеги днес установих че имам много голям теч на масло оказа се че е от масленият филтър и след като го смених когато дадох колата на контакт лампата на маслото не светеше какъв може да е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djpolo Публикувано 25 април 2011 Автор Сподели Публикувано 25 април 2011 Забравих да каза модела на колата галант 2.4ГДИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Здравеите колеги днес установих че имам много голям теч на масло оказа се че е от масленият филтър и след като го смених когато дадох колата на контакт лампата на маслото не светеше какъв може да е проблема?Да не е менте филтъра или пък замерете датчика дали е в ред Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 (редакция) А сигурен ли си, че нивото на маслото в двигателя е спаднало дотолкова, че да светне оранжевата лампичка на таблото? Като сменяха ангренажа на моята (2500 сс) беше закачена неволно буксичката отдолу на картера и като видях лампа за масло при запален двигател малко се изплаших. Наместих си буксата и тя изгасна. Може би и при твоята кола можеш да пробваш дали въобще свети тази лампа. п.п. А, ти говориш за червената ... грешка :icon_doh: Не зная. Редактирано 25 април 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Здравеите колеги днес установих че имам много голям теч на масло оказа се че е от масленият филтър и след като го смених когато дадох колата на контакт лампата на маслото не светеше какъв може да е проблема? Най-вероятно си скъсал кабела на датчика.....Той е точно на филтъра. Може да има и други причини за несветенето, но тогава лампата трябва и преди това да не е светела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 април 2011 Сподели Публикувано 26 април 2011 п.п. А, ти говориш за червената ... грешка :icon_doh: Не зная.Той говори и за НЕ светеща лампа :P а ти за постоянно светещаИзобщо си "добре, ама ще се оправиш" :D Ама нищо де, те Пламен и Милен са му дали насока .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 април 2011 Сподели Публикувано 26 април 2011 Грешно разбрах въпроса, а именно че лампата за ниво не свети след като колата е загубила голямо к-во масло. Знам и друг начин за проверка дали свети въпросната оранжева лампа - за нивото (което е извън темата де). Маха се бушона за радиото. Веднъж го изгорих и нямах аварийни и тази крушка светеше. Нищо де, нали вече се уточни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djpolo Публикувано 27 април 2011 Автор Сподели Публикувано 27 април 2011 Грешно разбрах въпроса, а именно че лампата за ниво не свети след като колата е загубила голямо к-во масло. Знам и друг начин за проверка дали свети въпросната оранжева лампа - за нивото (което е извън темата де). Маха се бушона за радиото. Веднъж го изгорих и нямах аварийни и тази крушка светеше. Нищо де, нали вече се уточни всъщност става въпрос не за лампата на нивото тя свети няма проблем но вероятно както казва колегата милен може да съм скъсал кабела за датчика но мисля че видимо нямаше такива признаци също така махах и буксата на датчика но нямаше ефект Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.